Autor Wątek: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]  (Przeczytany 24516 razy)

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:31:31 »
Moim zdaniem ta gra i tak jest nazbyt ułatwiona i to z części na część jest co raz łatwiejsza w opanowaniu. Niedługo EWGF'A będzie się robić f+2 :D

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:33:51 »
No i o tym co Pitrex mówię. Jak kolega czegoś nie wie, to mu chętnie w miarę możliwości pomogę w stosownym ku temu temacie. Ale mówienie, że ta gra jest za trudna, bo nie daje na talerzyku wszystkiego, czy nawet daje na talerzyku za mało jest przynajmniej niesmaczne. No k**wa, nie róbmy z siebie debili ponad potrzebę.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:38:01 »
No i o tym co Pitrex mówię. Jak kolega czegoś nie wie, to mu chętnie w miarę możliwości pomogę w stosownym ku temu temacie.
Nie wiem skąd w Tobie takie wysokie mniemanie o sobie.
fade em
need dat

K'

  • Learn to fly
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 477
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: The_K_slash
  • Skąd: 天国
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:41:56 »
Trochę racji w tym jest. W takim nowym Doa potrafili dać frame datę od razu w grze. Nie chodzi tutaj o pokolenie debili tylko fajnie by było na starcie móc wiedzieć co daje przewagę itp. u każdej postaci bo tak później zanim wyjdzie frame data na necie są lole na sparach typu: "Jak to mogło wejść !#@! ?" To tu jest przewaga ? To to crushuje ? " itd. Przez co czas swoistej nauki danego tytułu sztucznie się wydłuża. Po co sobie samemu coś utudniać skoro mogłoby to być dla nas łatwiejsze i o wiele wygodniejsze. Kiedyś za czasów T3 nie było neta wszyscy grali "po swojemu" też było fajnie, tylko wystarczy sobie zerknąć na tą walkę http://www.youtube.com/watch?v=2NjWM8q7Dzk - no coż jak kiedyś ktoś określił Mecenas zagrał "Jina be Jina" brak wd zero movementu brak odpowiednich kar itd. Nie wyśmiewam tego bo wtedy jakbym grał na takim turze to bym pewnie został przez taki gameplay zniszczony z powodu braku wiedzy i ogrania, ale sądzę, że teraz ktoś kumaty miał by się zmierzyć z tak prowadzonym Jinem to pewnie przejechałby po nim samym movementem i karanie whiffów. Tutaj przychodzi kwestia jeśli dawniejsi gracze mieliby dostarczoną na starcie większą porcję wiedzy na temat tej gry grali by lepiej ? No właśnie :), a teraz mamy internet frame datę multum materiału na necie co jest jak najbardziej na plus bo pomaga wskoczyć na wyższy poziom, ale to co z tą wiedzą zrobimy zależy tylko od nas i nie robi z tej gry tytułu dla debili sry, ale częściowo tak zrozumiałem znaczenie tego co została wyżej napisane.

Na koniec pozostaje mi tylko zacytować B. Dylana "Times they are a changing" ;)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2011, 18:45:45 wysłana przez K' »

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:45:29 »
KBB, po czym tu wnosisz, że mam wysokie o sobie mniemanie? Powiedziałem, że w miarę możliwości. Jakie te możliwości są już sam oceń jak chcesz.

K', ja to rozumiem, ja to szanuję, ale w necie jest dosłownie wszystko, co trzeba wiedzieć, a ludzie chcą jeszcze łatwiej. Idąc tą ścieżką będzie wedle proroctwa Pitrexa, elektryk pod f+2.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:48:13 »
Dżinpaczi w DR już prawi tak miał. ;D

K'

  • Learn to fly
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 477
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: The_K_slash
  • Skąd: 天国
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:50:41 »
Ale tu nie chodzi o uproszczenia manualne i robienie tytułu bardziej noob friendly tylko np. o takie informacje które trafiają do sieci po czasie vide taka Frame Data. Do T6 wyszła dopiero po paru miechach, co prawda była wsześniej jakaś Japońska, ale niestety miała błędy... Dzięki czemuś takiemu można by poprawnie ogarniać system od pierwszych chwil z tytułem i grać przez to bardziej poprawnie, a tak trzeba było samemu sprawdzać wszystkie myki gdzie ten czas można by przeznaczyć na Vs'a :)

Samo odkrywanie nowych możliwości w gameplayu jak movement, spacing i setupy to oczywiście sprawia najwięcej radochy, a tego w większości się z tutków nie nauczymy :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2011, 19:02:22 wysłana przez K' »

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:52:44 »
Dżinpaczi w DR już prawi tak miał. ;D

heheheh nom a na dodatek bodajze w 13 klatek wychodził o.O

K'

  • Learn to fly
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 477
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: The_K_slash
  • Skąd: 天国
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:54:00 »
Więc dlatego był imba, a co za tym idzie banned ^_^

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:55:09 »
Crow miał takiego w T3.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:55:57 »
KBB, po czym tu wnosisz, że mam wysokie o sobie mniemanie? Powiedziałem, że w miarę możliwości. Jakie te możliwości są już sam oceń jak chcesz.
Po tym, że krytykujesz nowego gracza jakąś beznadziejną wypowiedzią, nie wiem w jakim celu.
fade em
need dat

bsurma

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stoned Minimum Professor
    • Zobacz profil
  • PSN ID: gggyb
  • Skąd: Kielce
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:57:46 »
Ale tu nie chodzi o uproszczenia manualne i robienie tytułu bardziej noob friendly tylko np. o takie informacje które trafiają do sieci po czasie vide taka Frame Data. Do T6 wyszła dopiero po paru miechach, co prawda była wsześniej jakaś Japońska, ale niestety miała błędy... Dzięki czemuś takiemu można by poprawnie ogarniać system od pierwszych chwil z tytułem i grać przez to bardziej poprawnie, a tak trzeba było samemu sprawdzać wszystkie myki gdzie ten czas można by przeznaczyć na Vs'a :)

Samo odkrywanie nowych możliwości w gameplayu jak movement, spacing i setupy to oczywiście sprawia najwięcej radochy samemu, ale nie o tym mowa.

Haha, tak, o to mi właśnie chodziło. Co prawda, EWGFem jako f+2 bym nie pogardził. xD Ale nie będę robił z siebie scruba. :p


Najlepszy w przegrywaniu na żyletkach evr.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 02, 2011, 19:26:04 »
KBB, po czym tu wnosisz, że mam wysokie o sobie mniemanie? Powiedziałem, że w miarę możliwości. Jakie te możliwości są już sam oceń jak chcesz.
Po tym, że krytykujesz nowego gracza jakąś beznadziejną wypowiedzią, nie wiem w jakim celu.
Nie czytałem najnowszych wytycznych dotyczących wypowiedzi i kryteriów beznadziejności, a nawet gdybym czytał, to bym się pewnie nie zastosował. I możesz osądzać wypowiedź jako beznadziejną, tylko pamiętaj, że ja mogę mieć to gdzieś :) A jak nie wiesz w jakim celu, to zamiast zakładać coś z marszu możesz zapytać, ja chętnie odpowiem ;)

Rozmowa dochodzi powoli do momentu, o którym już była kiedyś mowa. I nadal jestem tego samego zdania - powinni zrobić grę pt. Super Tutorial Fighter Simple Edition, w której wszystko będzie powiedziane, pokazane i napisane od razu, a graczom zostanie tylko wierne odtwarzanie tego, co gra, a raczej jej twórcy, nakażą. To się już dzieje, choćby i na przykładzie tych akcji w TK podanych w commandzie. Gracze na najwyższym poziomie je powtarzają bo są najlepsze. I ja wiem, że KBB mi powie, że to bez sensu porównanie, ale jak gotuję, to lubię poeksperymentować i samemu sobie sprawdzić, czy kurkuma spasi z ziołami prowansalskimi zamiast odtwarzać przepisy. Fun, bo po to są gry. A co do frame daty, to nie wyobrażam sobie uproszczenia większego niż oparcie FD na czystej logice: jeżeli d/f+2 wybija kucających, to jest karalne, jeżeli nie wybija kucających, to nie jest. Jeżeli cios jest midem z kontynuacjami, to też najczęściej jest karalny. Najzwyczajniej w świecie ciosy za zajebistość płacą w klatkach i cała historia. Logika wysiada przy topach, czy niektórych imba move'ach, ale taka to gra. A dokładna ilość klatek, no cóż. Włączasz sobie swoją postać, postać, którą chcesz poznać, def training, guard all i sprawdzasz co po czym wciśniesz. I to też jest zajebiste ułatwienie. Za T3 trzeba było mieć kolegę i dwa pady. "Czekaj, zapomniałem blokować" :D
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

bsurma

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stoned Minimum Professor
    • Zobacz profil
  • PSN ID: gggyb
  • Skąd: Kielce
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 02, 2011, 19:30:33 »
Szanuję twoją odpowiedź, HiKrush, lecz zauważ, że nawet w manualu wersji płytowej SSF4: AE są pokazane nawet bardziej wypasione rzeczy (na przykład jak wykonać EX Focus Attack), więc dlaczego nie w Tekkenach?

To i tak jest tylko sugestia, i jest możliwość, że to nigdy się nie pojawi.


Najlepszy w przegrywaniu na żyletkach evr.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:05:54 »
I nie porównywać mi tu do SF, bo tam to jeszcze trzeba umieć zrobić.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.