Autor Wątek: Devil May Cry  (Przeczytany 20714 razy)

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 21, 2012, 18:33:15 »
Hmm, tak. Resident Evil 5 albo ... God of War 3 albo ze starszych Fear2. :plaza:

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 21, 2012, 20:11:24 »
W pierwszej kolejności muszę się przyznać że podchodzę do tytułu na świeżo, pierwszy kontakt z DMC miałem przy okazji części 2 i po 1,5H powiedziałem - Dość!

Po demie...
Świerzy sos ala Anarcho- Anonymous w jakim podano DMC mi podchodzi, piękny i gładki Vergil już nie bardzo.
Rdzawa kolorystyka i design tak otoczenia (w "świecie" demonów) jak i maszkar to jakaś poracha.
Mechanika zabawy to era PS2 - słabo.
Grafika to PS2 i pół - słabo.

Ninja Theory kojarzę bardzo pozytywnie z powodu Heavenly Sword, które uwielbiam za wspaniały klimat, historie i charakternych bossów. Wyraźnie widać że piszą to DMC na kontrakt, bez pomysłu i przekonania - szkoda, będzie co najwyżej średniak.

Młody

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 266
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fuck Yeah!
    • Zobacz profil
    • zDYSTANSowani
  • Gamertag: MichenDG
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 21, 2012, 20:51:23 »
W pierwszej kolejności muszę się przyznać że podchodzę do tytułu na świeżo, pierwszy kontakt z DMC miałem przy okazji części 2 i po 1,5H powiedziałem - Dość!
to żeś trafił :P
DMC2 było najgorsze ze wszystkich

"Nie ma rzeczy niemożliwych, są jedynie trudne do wykonania."

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 21, 2012, 23:40:35 »
a ta "era ps2" też na wyrost. patrz dmc3:se ;)
Moje pięści krwawią śmiercią!

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 23, 2012, 00:54:20 »
Na 4chanie jeden z testerów gry zespoilował fabułę. Powiem wam tak ... DOBRE JAJA. ALTERNATYWNE ŚWIATY ; JEDZĄCE ŁZY DZIECI oraz DONTE razem z DANTE ; VERGIL TYRANOZAUR. TA GRA !!!!!!11111111
http://dl.dropbox.com/u/17634233/1353608753564.jpg

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 23, 2012, 12:57:24 »
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 24, 2012, 00:44:17 »
To może i ja dorzucę swoje wrażenia z dema... Zacznijmy od plusów :) O ile byłem przerażony pierwszymi grafikami koncepcyjnymi to ostateczny design "nowego Dante" jak najbardziej mi pasuje :) Sama otoczka z kategorii teorie spiskowe, demony rządzące światem, manipulująca ludźmi TV itp. też jest jak dla mnie OK. System walki wymaga przyzwyczajenia się, ale wydaje się być całkiem fajny i na dłuższą metę powinien sprawiać frajdę :) Walka z boss'em też mi się podobała. A więc paradoksalnie 3 rzeczy, o które najbardziej się bałem (design Dantego, system walki, boss'owie) wypadają całkiem nieźle. Design otoczenia, kolorystyka i i design samych boss'ów już średnio mi pasują, ale tragedii nie ma. Niestety jak dla mnie nowy DmC zawodzi na pozostałych frontach. Gra chodzi w 30 klatkach/s. Niestety zdecydowanie nie jest to jeden z tych tytułów, które niby chodzą w 30 klatkach, ale dzięki dobremu motion-blur oraz responsywnemu sterowaniu ma się wrażenie jakby gra jednak chodziła płynniej. Moim zdaniem takie wrażenie można odnieść grając chociażby w Gears of War czy Alan Wake. Tutaj niestety takiego wrażenia nie uświadczymy. Da się grać, ale jednak czuć różnicę, czuć te 30 klatek. Trochę podobnie jak z Battlefield i Call of Duty - BF jest jak najbardziej grywalny, ale jak ktoś dużo grał w CoD to poczucie dyskomfortu może być bardzo wyraźne. Pewnie da się do tego przyzwyczaić. Nawet bym tak tego nie przeżywał gdyby nie fakt, że grafika to jakaś porażka - gra mogłaby tak wyglądać gdyby chodziła 60 klatek/s. Jak na tytuł chodzący 30 klatek (i tym samym poniekąd rywalizujący pod kątem grafiki z Uncharted, Killzone itp.) wygląda bardzo słabo. Tym bardziej, że konkurencja postawiła poprzeczkę całkiem wysoko. Większość slasher'ów chodzi w 60 klatkach (albo przynajmniej "w okolicach" jak God of War) i wyglądają przy tym porównywalnie jak nie lepiej. Wyjątkiem jest Castlevania, która potrafi ostro przyciąć, ale z drugiej strony poziom grafiki w niej wygląda jak z innej generacji konsol w porównaniu do DmC... Dobrze, że chociaż gra zdaje się utrzymywać te 30 klatek (w odróżnieniu od poprzednich gier Ninja Theory), bo jakby jeszcze zwalniała w czasie grania to byłaby to jakaś masakra. Drugi miejsce gdzie gra totalnie zawodzi to cut-scenki - w DMC4 to było po prostu mistrzostwo świata, piękna choreografia walk, ciekawe prezentacje boss'ów, piękna grafika, wszystko dopięte na ostatni guzik. Tutaj cut-scenki są bardzo krótkie i ogólnie bardzo słabo wykonane. Nie dość że w czasie jakiegoś głupiego zbliżenia na twarz Dantego płynność zdaje się spadać do 10-15 klatek/s to po prostu są nieciekawe i niedopracowane. Razi to tym bardziej, że nie tylko poprzedni DmC, ale też cała konkurencja ma przerywniki na kosmicznym poziomie (Bayonetta, MGR, GoW, Castlevania). Co do samych dialogów to jest to już kwestia gustu - ja tam wolałem trochę groteskowe i wyniosłe dyskusje starego Dantego z Demonami, od wymiany fuck'ów z jakim się możemy spotkać w tej części, ale tutaj zdania mogą być podzielone. Tym bardziej, że gadki w starym stylu mogłby trochę nie pasować do nowej "rzeczywistości" :) Podsumowując - gra nie jest zła, moim zdaniem to najlepsza gra Ninja Theory (sorry ale jak dla mnie HS to crap jakich mało, a Enslaved to po prostu przeciętniak), ma w sobie dużo z oryginalnego DMC i fani nie powinni być jakoś mega zawiedzeni. Jeśli jednak design poziomów i ogólna jakość grafiki w pełnej wersji nie jest o jedną albo dwie klasy wyższa niż to co można podziwiać w wersji demo to gra jest dużym rozczarowaniem na poziomie technicznym. Byłby to swoisty paradoks - japończycy, którzy zdaniem niektórych nie radzą sobie za dobrze na tej generacji konsol, oddają grę w ręce zachodniego developera, a ten wypuszcza grę na dużo niższym poziomie technicznym niż konkurencja i niż poprzednia część :) Na podstawie wersji demo daję na razie ocenę -8/10. Jak wyjdzie pełna wersja to się zobaczy :)

Rebellion powiedzmy że działa "po staremu" ( jump cancel, stinger)

Jak się robi Stingera? Czasami mi wychodził "przez przypadek", ale nigdy jak próbowałem go umyślnie zrobić :D

muszę zapytać, bo mnie to serio ciekawi: znasz jakąś grę, dla której wypuszczono demo i w wersji sklepowej poprawiono coś więcej niż framerate/loadingi?

Ja nie znam, ale czasami się zdarzało, że ktoś na potrzeby dema wybrał jakiś totalnie kaszaniasty fragment gry wyrwany z kontekstu. Szczególnie to boli w przypadku gier z trochę dziwacznym sterowaniem do którego trzeba się przyzwyczaić albo mocno opierających się na fabule, klimacie itp. Moim zdaniem demka Dragons Dogma, Resident Evil 5, Dead Space 1 czy Heavy Rain nie były zbyt zachęcające, a pełne wersje gier na serio były świetne.
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2012, 00:55:30 wysłana przez PePe »

keNzo

  • [Warszawa]
  • Jr. Member
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: xK4milLx
  • Skąd: Warszawa
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 24, 2012, 08:03:50 »
Też kilka razy wyszedł mi Stinger i nie wiem jak ^^. Natomiast co do rzeczy których mi brakuje to taunty ;( (no chyba, że są a ja nie wiem jak zrobić)

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 24, 2012, 10:41:17 »
ma w sobie dużo z oryginalnego DMC i fani nie powinni być jakoś mega zawiedzeni.

Szybciej przekonasz yaoistki że oglądają totalne gówno niż mi to wmówisz.

Byłem u kolegi, pokazał mi przejście dema a że zabrakło czasu to sam nie zagrałem więc o odnośnie samego sterowania i tego jak się klika się nie wypowiem, jeszcze. Coś w tym jest co napisał nerobianco, gdyby ta gra odcięła się do reszty od uniwersum Devil May Cry to wyszedł by całkiem przystępny slasher.

W samym intrze dostajemy po ryju takim babolem że głowa mała. Mundus pokonał i uwięził Sparde w świecie demonów! <świerszcze> Nie dość że wymyślili sobie że Dante to pół Demon pół Anioł to jeszcze zaczynają od totalnego łamania timeline'u, GG WP. A to podobno Kojima wiecznie miesza...

Jedyne co im wyszło to efekt przejścia w limbo, ale efekt sam w sobie.

Po demie jestem raczej zniesmaczony ale fakt że obejrzałem przejście do końca i zachowałem dla siebie ostatni posiłek jaki jadłem to już coś.

Capcom strzelił sobie kolejnego samobója dając tą robotę dla NT a do tego dolał oliwy do płomienia przyzwalając na Premierowe DLC. Kto zbiera zakłady że to będzie już na płycie? :D
"Sua Sponte"

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 24, 2012, 12:56:37 »
W samym intrze dostajemy po ryju takim babolem że głowa mała. Mundus pokonał i uwięził Sparde w świecie demonów! <świerszcze> Nie dość że wymyślili sobie że Dante to pół Demon pół Anioł to jeszcze zaczynają od totalnego łamania timeline'u, GG WP. A to podobno Kojima wiecznie miesza...

LOL przecież ta gra fabularnie nie łączy się w żaden sposób ze "starym" DMC... To nie jest żaden prequel tylko raczej remake czy restart serii. Więc postacie i historia mogą być pozmieniane. Oczywiście może się to komuś nie podobać, ale akurat tutaj nie ma niespodzianek - twórcy od początku mieli takie podejście, więc zaskoczenia tutaj nie ma... Przeszedłem DMC1, 3 oraz 4 i nie pamiętam żeby fabuła tam miała jakieś super znaczenie, chociaż mogę się mylić... DMC4 to już była totalna abstrakcja na miarę Bayonetta :) Ale OK wycofuje słowa, że "fani" nie powinni być zawiedzeni. Ujmę to tak - jest szansa, że ludzie którym dobrze się grało w DMC, będą też w stanie przejść tą grę i czerpać z niej przyjemności :) Natomiast nie ma mowy o czekaniu na premierę z takimi wypiekami na twarzy jak było to w przypadku DMC4...
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2012, 13:04:01 wysłana przez PePe »

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 24, 2012, 23:20:55 »
No wyobraź sobie że nie jest tak różowo z tym że jest to pełny reboot etc. Chyba że Capcom znowu opier... NT i stąd kolejne zmiany ale z tego co pamiętam zarzekali się że to prequel totalny. Ale jeżeli zmienili zdanie to dalej jest taki bitch slap w kierunku osób które znają trylogię Devil May Cry (nie jestem w stanie używać tego skrótu ostatnio) ale inna sprawa że ja do NT będę już miał trwały uraz ;)
"Sua Sponte"

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 27, 2012, 16:37:20 »
Stinger robimy poprzez dwa razy do przodu analogiem + atak.

Nie wiem dlaczego zignorowaliście wyciek fabuły który zamieściłem ale jest mi z tego powodu smutno : ( ja tam w to wierzę.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 27, 2012, 16:55:31 »
Nie wiem dlaczego zignorowaliście wyciek fabuły który zamieściłem ale jest mi z tego powodu smutno : ( ja tam w to wierzę.
Wszyscy i tak juz od czasów pierwszego trailera byli przygotowani na wciskanie Start podczas każdej cutscenki :stayfree:

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 27, 2012, 17:05:31 »
Ja przeżywam to w ciszy.

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 27, 2012, 17:36:26 »
*cisza*
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."