Autor Wątek: Backdash Podcast 2: Spike  (Przeczytany 18786 razy)

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 23, 2011, 15:20:54 »

 przyciągnął nawet takich dinozaurów jak Mashter


Za takiego dinozaura to ja dziękuje...... ;p


Jesteś GRZYBIORZEM.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 23, 2011, 16:55:43 »
Część o Korei była naprawdę ciekawa - łącznie z jedzeniem psów.

Natomiast co do analizowania sceny tekkenowej to Spikowi proponuję zdobyć nieco więcej doświadczenia przed wygłaszaniem sądów o fizyce gry czy movemencie, bo osoba która twierdzi, że wall carry Brucem jest trudne i gra nie ruszając się z miejsca jest dla mnie zupełnie niewiarygodna.

Miłego pobytu w Korei, masteruj tą Julię i oczywiście - smacznego Burka!


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 23, 2011, 18:03:35 »
Jeśli chodzi o trudność wall-carry Bruce'a, to padło tam m.in. porównanie do Lee. O ile manualnie ma trudniej, o tyle w porównaniu do niego zagranie używane do wall-carry u Bruce'a niesie wyraźnie dalej i według mnie rzeczywiście trudniej wymierzyć odległość (dlatego nie zaprzeczyłem Spike'owi).

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 23, 2011, 18:07:47 »
Jeśli zrobię o jednego butterfly'a za dużo Niną to też się wszystko spieprzy, tyle że butterfly a wall carry Bruce'a... Każdą postacią trzeba umieć wymierzyć odległość, u Bruce'a natomiast dochodzi prostota wykonania. Ogólnie to żeśmy się z chłopakami z tego uśmiali po pachy.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 23, 2011, 18:09:40 »
A czy u Niny do motylka nie dodajesz drugiego ciosu, żeby wrzucić z daleka? (mogę się mylić, dlatego pytam)

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 23, 2011, 18:13:12 »
Nie rozumiem co masz na myśli... jeśli zrobię max 2x butterfly i widzę, że mam blisko ścianę to mogę wrzucić df+1,2 żeby posłać na ścianę na odpowiednią wysokość, jeśli przeczuwam że iws+1,1+2 by mi zawaliło całego juggla.

Chociaż przyznaję, że na chwilę obecną zdarza mi się pomylić w ocenie odległości grając turniejowo Niną - ale zapytaj Frizena, Zajmana albo Veluriana do czego jestem zdolny na sparach.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 23, 2011, 18:16:11 »
Właśnie o iWS+1,1+2 mi chodziło. Sądziłem, że to dostatecznie dobrze wrzuca na ścianę (z daleka), żeby - pomijając manualną trudność iWS+1 - dochodzić do niej stosunkowo komfortowo.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 23, 2011, 18:23:12 »
Łatwiej spieprzyć niż u Bruce'a:-)


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

JuniOr

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 352
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 23, 2011, 18:28:09 »
Jak tam z wersją mp3?

Widzicie tą kicie powyżej? To ja tak urządziłem Azazela :P

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 23, 2011, 18:29:10 »
Łatwiej spieprzyć niż u Bruce'a:-)
Cóż, Ty znasz ją lepiej niż ja :)

Jak tam z wersją mp3?
Jest od wczoraj.
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2011, 19:18:30 wysłana przez Di »

JuniOr

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 352
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 23, 2011, 18:31:07 »
Oki ^^ nie sprawdziłem 1szego posta

Widzicie tą kicie powyżej? To ja tak urządziłem Azazela :P

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 23, 2011, 20:18:35 »
Fajny podcast, fajnie że jest konkurs. Trochę szkoda że taki w sumie dziwny ten konkurs bo mamy zrobić coś co w ogóle nie siedzi.
Same segmenty comba są nie trudne, pierwszy iwr bardzo łatwy, 4~3 łatwe, łokieć jest dość trudny bo to 1 klatkowy jf, ale po czasie robi się to całkiem spoko. Ostatni iwr jest o tej trudności co u miszim po ewgf'ie czyli dość trudne ale są klatki tolerancji więc można to robić dość często.

Problem jest w najbanalniejszej części czyli w 1 po spinnie. Ona w ogóle nie siada jak puścimy całość. Nie pomagają dobre dashe przy łokciach bo przysuwając się, jednocześnie odsuwamy opp'a czyli wychodzi na to samo co przy zwykłych daszach.
Po parry postać jest trafiana 4x zanim zrobimy d, d/f+1 więc teoretycznie opp ma tą samą prędkość co po, parry 4x ff+1. Po 4x ff+1, d,d/f+1,4,1 ostatni cios też tak fajnie nie siada a jesteśmy wtedy najbliżej jak się da po łokciach. W tym combie do zrobienia w momencie 1 po spinnie jesteśmy ciutkę dalej, a to raczej nie pomaga.

Zanim spędzę przy tym następne 2 godziny to wolałbym znać więcej szczegółów i jakieś źródło do poprawnej notacji, czy filmik. Bo może się okazać że ktoś tam sobie wymyślił że to siedzi jak zrobimy parry ssr iwr1, albo że po łokciu trzeba zrobić 4 klatkowe ff,n, i następnie d, d/f1 ale tak naprawdę nikt tego nie widział nawet. Albo siedzi to na 3 postacie w grze i to po sparowaniu określonego ciosu który daje odpowiednie kąty (chociaż w tej części kąt jest zawsze ten sam ale łotewa).

Tak w ogóle, golden eggs nie ma programowalnego stika?

Tak w ogóle 2, Dae ty czasami nie masz możliwości programowania takich rzeczy?

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 23, 2011, 21:07:38 »
Powiedziałem o tym Spike'owi. Poczekajmy na to, aż wypowie się na ten temat (teraz w Korei jest 5 rano ;) ).

Nie pamiętam tego wywiadu z Devilem, ale po tym co robił w T5 i DR,więc  nie dziwię się, że był wywiad z nim co się stało. Dla mnie np on był murowanym faworytem. Może PSXE nie miał więcej miejsca na wywiad, ale jeśli nie było ani zdania
Jeśli chcesz, mogę Ci np. przy okazji Fighters Generation pokazać ten numer magazynu. Zacytowałbym fragment teraz, gdyby nie to, że chyba leży gdzieś głęboko w szafie.

EDIT:
Cytuj
Julia low parry combo suggestion.
? fff+1 => dash => [4~2] => ff+1 => d,d/f+1,4,1 => fff+1 => WR4 61(68)dmg
?low parry max dmg.but it is impossible for human to excute it in a match
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2011, 21:26:43 wysłana przez Di »

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 23, 2011, 21:28:59 »
Tak w ogóle, golden eggs nie ma programowalnego stika?

Tak w ogóle 2, Dae ty czasami nie masz możliwości programowania takich rzeczy?


Odp 1. Z tego co wiem, to tak.

Odp 2. Tak, moglbym to zaprogramowac na PSP.

Jestem praktycznie przekonany ze chodzi tu o akcje z rankingu po lp. Mialem nagrana, bez ostatniego iWRa, rzeczywisci lokiec po 4~2 jest tam ciezko posadzic ale nie sadzilem ze to jf...

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Backdash Podcast 2: Spike
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 23, 2011, 21:41:36 »
Przepraszam za zamieszanie nigdy tego parry comba nie wykonalem i chyba troszeczke pamiec mi figla zrobila;p  wydawalo mi sie ,ze to od kata zalezy z tym drugim lokciem.

@Nevan
Mi chodzi,ze u bruce'a nie da sie cancelowac cd ,a jego boundy to nie ivory,wiec zacznie latwiej zepsuj odleglosc niz u niny,gdzie ratujemy sie szybkim boundem.
Druga sprawa to,ze oczywiscie podtrzymuje swoje stanowisko odnosnie pressingu po wykonanej scianie.  Brucem,czesto ryzyko nie jest warte zachodu.

Dzieki za zyczenia.
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2011, 21:44:52 wysłana przez Radical_Spike »
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.