Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Bellevar

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9
16
King of Fighters / Odp: KOF XIII
« dnia: Grudzień 15, 2011, 18:13:52  »
Ja jak w końcu kupie tą gre to będe grał Mai/King/Yuri.

17
King of Fighters / Odp: KOF XIII
« dnia: Grudzień 02, 2011, 22:58:25  »
Na amazon.co.uk masz wysyłke za free do PL i wychodzi prawie równe 180zł jak coś.

18
King of Fighters / Odp: KOF XIII
« dnia: Listopad 25, 2011, 18:03:19  »
Probe a nie pomyslałeś, że mógł po prostu ją ściągnąć na iksa? xD
No a co do samej gry to mi też sie podoba głównie to, że można dużo kombinować teraz z tym systemem i możliwościami kombowania itp. no i do tego zawsze to co innego jak ten SSF4 i fajniejsze postaci mimo wszystko. Mój team jak co to: Mai/Terry/Vice...jakoś tak xD

19
King of Fighters / Odp: KOF XIII
« dnia: Listopad 22, 2011, 01:05:50  »
Probe jednak będziesz kupował tak? Bo jak pytałem na ostatniej Bursie to odpowiedź Twoja była na pograniczu wyśmiania mnie i było to kategoryczne "Nie będe w to grał" :p Dobrze wiedzieć :p Ale i tak nie będzie z kim w to grać u nas.

20
Hardware / Odp: Jaka przejściówka?
« dnia: Listopad 10, 2011, 11:20:51  »
Mógłby ktoś polecić jakąś naprawde dobrą przejściówke pod x360 na pady od ps2 albo sticka pod usb? Linki jakieś gdzie kupić byłyby mile widziane. Z góry dzięki.

21
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 25, 2011, 17:36:59  »
• Fukiage damage for LP, MP, HP from 100 to 90, EX from 140 to 120
Zrozumiały nerf. Ponad 300 dmg po jednym AA (400 jak mamy 3 paski) to była (jest) lekka przesada.

TasTer jakie AA za 3 paski dokładnie? Bo za 300 dmg to chyba wiem...LP Fukiage HP Fukiage Ex Tsurugi/Hayate? To jest za 1 pasek...a za 3?

Co do tego jej targeta TasTer to tego się właściwie nie używa. Lepiej już po prostu robić s.lp s.mp...no ale zawsze jakaś dodatkowa opcja do Ex hayate. No jakby EX karakusa miała zasięg chociaż LK karakusy to by faktycznie jeszcze nie było najgorzej bo jednak EX karakusa przydaje się bardzo przy kara karakusie. Jeszcze sie okaże w sumie.
Na moje niech już sobie zostanie to co teraz zmienili ale niech wtedy poprawią chociaż j.mk żeby lepiej crossował i mogliby dodać throw inv przy EX Oroshi albo chociaż odrobine zmniejszyć startup...i wtedy nie będzie problemu z tym co jej teraz zmienili xD

22
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 25, 2011, 11:20:28  »
To ja już nic nie rozumiem...poważnie...nie rozumiem tych nerf'ów :/ No ale nie jest aż tak źle chociaż powrót do 950 health to już lekko przesadzili. Szkoda też tego zasięgu przy EX karakusie bo powrót do tego z Supera oznacza tyle, że ten zasię będzie chyba nawet ciut gorszy od LK karakusy....z drugiej strony...w sumie mogło być gorzej.

p.s. ach te buffy na charge hayate...nie no już nie wiedzieli co wymyśleć chyba -_-'

Jeszcze będą kolejne loketesty to sie wszystko wyjaśni po ostatnim. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

23
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 24, 2011, 00:48:42  »
Że co? Czy ja gdzieś napisałem, że jest słaba czy coś podobnego? Jest na pewno o wiele lepsza w AE niż była w SSF4. To co napisałem to takie jakby moje zachcianki jako ten który nią gra i widzi, że mogły by się jej takie zmiany przydać...no...może poza tym z U2 (ot taka mała nutka nostalgii)bo to się raczej nie wydarzy już(U2 jest ogólnie słabe imo w tej odsłonie SF). Zatem nie wiem o co Ci chodzi maddest. Nie grałeś chyba w ogóle tą postacią skoro nie zrozumiałeś mojego posta. Poza tym to gdzie ona jest na Tier Liscie to mnie jakoś nie bardzo interesuje. Najważniejsze teraz żeby jej nie zwalili i czasem jej czegoś nie zabrali.

24
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 23, 2011, 23:54:27  »
Niech podadzą coś o Makoto. Mogliby zmienić EX Tsurugi na to co było w SSF4 w sumie i może jakaś niepodatnośc na rzuty przy EX karakusie by się przydała troszke no i nie pogniewałbym się jakby dali możliwość cancelowania s.HP w U2...chociaż nawet z wykorzystaniem HC żeby skrócić recovery s..HP i wtedy U2...to by było to dopiero...czasy z 3S by wróciły...no...tak mniej więcej ;)

25
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Sierpień 12, 2011, 14:27:28  »
Taa...z Litchi to chyba robią żeby było łatwiej nauczyć się nią grać. Bo jak można inaczej zrozumieć zmianę, że od teraz może w powietrzu użyć tylko po razie j.B i j.C. Ci co są odpowiedzialni za zmiany w tej grze to ja nie wiem co oni robią, a jeszcze ich pojęcie słowa Balans mnie naprawdę bawi.

26
Ale zamieszanie :D Można mnie dopisać. Nie wiem czy na pewno będę ale myślę, że raczej tak.

27
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Turnieje na żywo - GET HYPED!
« dnia: Czerwiec 25, 2011, 23:36:55  »
Widze, że Haitani swoją Makoto w winners...najs :) Trzeba będzie zobaczyć. No i fajnie by było jakby gdzieś był zapis wcześniejszej fazy tego turnieju bo z chęcią bym przejrzał jego walki wzceśniejsze :/

28
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 17:02:32  »
Ciekawe kiedy na PSN sie pojawi i ile będzie to kosztowało. W końcu może sobie pogram "nową" Makoto :)
O ile kupie to w ogóle ;)

29
Film, muzyka, książka / Odp: Seriale
« dnia: Maj 30, 2011, 16:53:11  »
Z racji sesji i braku czasu na cokolwiek trzeba znaleźć sobie zajęcie. Jest ktoś z forumowiczów na bieżąco z animu i mango? Nic nowszego od Cowboy Bebop mnie nie wciągnęło, ale nie wierzę, że "już się dobrych animu nie robi". Może mi ktoś polecić serię spełniającą poniższe kryteria:

-Krótka (najlepiej poniżej 30 odcinków. Jestem w stanie przetrawić do 60-70)
-Poważna (niekoniecznie dark mhroczny noir of darkness, o gorefest też mi nie chodzi. Raczej coś przysłowiowo "na myślenie")
-Możliwie niesztampowa (cudów nie wymagam, ale nie strawię popiskujących sweetaśnych loli)

please?

edit: przypomniało mi się, że z "nowszych" produkcji podeszły mi Fullmetal Alchemist i Black Lagoon. Z animu, do których mam respekt wymieniłbym Gungrave, Bebopa, Berserka, Hokuto no Ken, Hellsinga, Slayers, Speedgrapher, pierwsza połowa Death Note. Poza tym darzę dużym sentymentem Gundamy.

Hiryu jeśli chcesz coś poważniejszego i na myślenie to polecam Ci anime Now and Then, Here and There. Jedno z tych cięższych i dających do myślenia. Nie za długie i nie takie wcale nowe.
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=114
Poza tym jeśli podobał Ci sie Bebop to spodoba też Ci sie Samurai Champloo...no chyba, że klimaty feudalnej Japonii Ci nie pasują :D

30
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Maj 24, 2011, 21:55:04  »
Tak moim zdaniem to przede wszystkim Loop to kombos ze skończoną ilością repetycji którym nie da się zabić przeciwnika z pełnym HP. Infinite z kolei to kombos z nieskończoną ilością powtórzeń którym da się zabić przeciwnika nawet takiego który ma maksymalną ilość HP. Poza tym zapominacie, że Infinite to bug.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9