Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Maga

Strony: [1] 2 3 ... 7
1
Dopiszcie mnie też. ;)

2
Offtopic / Odp: Zaginął jeden gość, każda pomoc potrzebna
« dnia: Czerwiec 27, 2013, 07:54:02  »
Wielkie dzięki wszystkim za pomoc, Kamil odnalazł się dzisiaj rano. Jest cały i zdrowy.

3
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XIV - Ambicja Czterech Gier
« dnia: Luty 16, 2013, 18:28:27  »
Młody, to rób listę.

Ja się nie podejmę organizacji, bo gówno się na tym znam i nie mam siły przebicia w tłumie, znaczy nikt mnie nie posłucha jak krzykne, żeby spieli dupska i grali ;)

EDIT: Ja postaram się wymusić na chłopakach określenie się jak najszybciej. Plus, wszyscy tejkenowcy jekolą, że dawno nie było turu, to powinna być solidna frekwencja.

4
Na wesoło / Odp: suche żarty czyli tekken na wesoło
« dnia: Styczeń 03, 2013, 19:53:22  »
Przychodzi Xiao do baru, za barem Heniek.
Xiao: Jest Jin?
Hei: A jest dowód?
Xiao: Zapomniałam...
Hei: To zapomnij o ginie!

5
Strona / Odp: Backdashki 2012 - nominacje
« dnia: Styczeń 02, 2013, 15:16:19  »
Gracz Roku: HiKrush

Nagroda Specjalna: Wiesiek

6
Hardware / Odp: Pozycze/wydzierzawie przejsciowke z DS3 na X360
« dnia: Grudzień 14, 2012, 23:08:46  »
Panowie to jak to w końcu jest z tymi przejściówkami ? Wymagają dalej pada od xo ? Te nowe pady xboxowe z kablem (robione głównie pod pc) zadziałają ? Bo na allegro to nawet po 30 zł chodzą takie przejściówki.


http://allegro.pl/graj-na-xbox360-uzywajac-pada-z-playstation2-i2837764679.html
Testowałem sporo przejściówek i tą z linku polecam. Wymaga pada od ixa, ale jest cacy. Lag wg mnie jest niewyczuwalny i nie gubi inputów. Jedyna wada to to, że wymaga pada od iksa, ale za to działa na PS3, w sensie może Ci robić za przejściówkę PS2->PS3 i według mnie ma mniejszy lag niż te czarne proste przejściówki PS2->PS3.

7
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« dnia: Grudzień 07, 2012, 20:21:53  »
Zrobiłeś reversal reversala, czyli chicken. Reversalujesz przez b+rzut, chickenujesz przez f+rzut lewy/prawy w zależności którą kończynę Ci zreversalowali, podczas animacji reversala. Jak Ci się to uda, to usłyszysz CHICKEN i Twoja postać wycedzi z dyni/kolana/łokcia postaci reversalującej.

Sorki Pychu za popsucie zabawy ;) -Hajcek

8
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« dnia: Grudzień 06, 2012, 22:29:07  »
Z tego opisu pod linkiem wynika, że w większości sytuacji TA to jakaś lipa (tracimy czerwony pasek, nie zabieramy czerwonego paska przeciwnikowi, przeciwnik dostaje rage'a), za to "zwyczajne" tag juggle powinny być OK. Obstawiam, że ze względu na czas potrzebny na zmianę postaci robimy je głównie po jakiś wysokich wybitkach w stylu d+3+4 Lili czy się mylę?

Kwestia rozpoznania sytuacji i tego co Ci się w danej chwili opłaca.

1) Jeśli wybiłeś przeciwnika który już ma rage'a to Twoje TA mu go wyłączy i da postaci za ekranem
2) Jeśli skroiłeś już ponad 60% przeciwnikowi to dałbyś jego drugiej postaci rage tak czy siak
3) Jeśli Twoja postać za ekranem ma dużo czerwonego paska to TA nie ma większego sensu, chociaż czerwona energia w tym tagu strasznie wolno się regeneruje
4) Jeśli Twoja postać znajdująca się za ekranem ma rage to po skończeniu TA go straci
5) Juggle z TA więcej kroją i dalej niosą. Jeśli wiesz, że zabiłbyś tylko jugglem z TA to czemu by nie. Z drugiej strony, dajesz przeciwnikowi możliwość ucieczki z większości gwarantów.

Co do bufforowanych tag launcherów, to praktycznie wszystkie generic uppery (df+2) i hopkicki nie są dają możliwości tag buffera, za to WS launchery już tak. Każda postać ma swoje specjalne akcje (niekoniecznie dające juggla) gdzie można dorzucić tag zaraz po inpucie.
Ja bym jeszcze dorzucił, że niektóre postaci bez TA po prostu nie biorą paska (vide Jin), albo niektóre pary mają taką synergię, że dmg juggla zwiększysz nawet o 20+ kropek, co jest nie w kij dmuchał i po prostu warto. No i są momenty, gdzie TA się opłaca też dlatego, że z nim dana akcja jest bardziej consistent/obraca przeciwnika normalnie, jak w przypadku b+2 Stifa.

9
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« dnia: Grudzień 06, 2012, 20:59:10  »
Z tym, że doktorek ma jeszcze atak z bańki (ZEN 2 bodajże), który jest midem i jest ciężki do rozróżnienia z dupoślizgiem, takie małe 50/50  :kappa:
Dlatego dobrze jest nie dopuścić do sytuacji, w której będziemy zmuszeni zgadywać. Dobrze wyczaić zasięg dyńki i trzymać się poza jej zasięgiem, wtedy zostaje tylko dupoślizg.

10
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« dnia: Grudzień 04, 2012, 21:12:56  »
Jaki jest najefektywniejszy sposób wstawania jeżeli Dr. B. spamuje slajdem na tyłku ?
Primo, to nie daj się slajdować. Larsem d/b+2,1 ściągnie  doktora z dupki na juggla. Jak już Cie trafił, to rolluj. On musi się obrócić zanim znowu slajdnie, więc masz miejsce na d/b+2,1.

11
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 02, 2012, 20:40:52  »
A to Pepe chodzi o turniejowe granie? No to rzeczywiście, b+2,2 bywa średnie. Ale gracz musi wiedzieć, że to tam jest i wiedzieć co robić oraz zdążyć się ogarnąć. Nikt nie będzie Ci tam flashduckował w 100%, więc wyskoczyć od czasu do czasu możesz. A na online mi tam kucalo słownie dwóch kolesi, a ze dwudziestu zwyzywało od żałosnych polaczków bez godności za spamowanie tego.

Z innej beki: czy DLC będzie playable na turniejach? Jeśli tak, to czy Unknown też? Pytam czy jest jakieś ostateczne info, czy nadal nie do końca wiadomo.

12
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 29, 2012, 18:27:41  »
Bezstresowy jest Mitsu bo może sobie spamować różne ataki :)
No to właśnie Bob taki jest. Robisz sobie b+2,2 na blok, po tym palisz d/b+3+4,4, a jak ktoś zaczyna kucać, to dokładasz 4,4 do b+2,2. I takich p***dółek do radosnego wciskania masz całą command listę.

13
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 28, 2012, 20:53:13  »
Pistony nie są i14? Karałem tym ostatnio CD+3 Brusa, ale i13 raczej nie są, bo to by było zryte. WS+1 na pewno nie jest i11. f+2 na pewno jest i12. Hopkick jest wolny, ale fajnie trackuje. A d/b+1+2 fajnie crushuje i jest karalne na jedyne 13 frejmów. Ryszard topem jest i basta :P

14
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: Grajmy w TTT2 !- ONLINE PSN/XBLA
« dnia: Październik 08, 2012, 17:00:32  »
PSN: Magulec

15
To ja od razu napiszę, że też będę potrzebować fot na Pad Portal i pewnie Wybiórczą, jak ostatnio. Gdybyście udostępnili, to byłoby super. :)

Strony: [1] 2 3 ... 7