Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - yme4me

Strony: [1] 2 3
1
Yoshimitsu / Odp: Yoshi, Yoshi!
« dnia: Październik 17, 2013, 00:20:52  »
Siemano, miesiąc minął od zadanego pytania ale warto odpowiedzieć. Jak to wygląda w klatkach - nie wiem. Wiem natomiast że tylko ze Starożytnym Ogrem to w ogóle wchodzi. Z Wangiem, oraz Prawdziwym Ogrem nie udało się mi tego posadzić ani razu. Maszuję 1+4 najszybciej jak się da i wchodzi w 90% przypadków. Problem się pojawia wtedy gdy rzut wykonasz przy ścianie, yosh zamiast wbiec, wlatuje i po tym ZAWSZE nie trafia.

2
Yoshimitsu / Odp: Yoshi, Yoshi!
« dnia: Październik 26, 2012, 03:02:54  »
Dopiero dziś wyczaiłem że jego kin 2 nie jest tagowalne a wielka szkoda bo to tak ładnie wybija :/
poza tym tak sobie myślę nad setupami u niego po różnych zagraniach, szczególnie korcą mnie po podcince z miecza gdyż pewne rzeczy wciśnięte prawidłowo ładują przeciwnikowi akcje w plecorki :) ,ps jak przeciwnik się turla po podcince z miecza do tyłu i trafi dp+1 to czym to dokończyć? [ napiszę na wszelki wypadek że po FC dp+1 robię jedno dp+1 , potem przeciwnik się zaczyna turlać robię f,f  dp+1 które trafia dość daleko i przeciwnik leci dość nisko plecami do nas, jeżeli zrobię po tym 3~4 bądź d+2,2,d+1 to całość wchodzi w plecy.  kolejna rzecz która boli mnie u josza to to że jego ciosy na low nie biorą nawet 20 punktów :/ ani dp+1+2 [ piszę z pamięci ] ani kopnięcia, nie pamiętam ile bierze gp+2... przydało by się coś mocnego do prowokowania do techrolu. 

jak narazie leżenie przeciwnika na ziemi po wywaleniu to ostatnie co yoszowi się podoba, można by jeszcze kończyć juggla ciosem odpychającym i próbować dodać sobie chociaż trochę energi [ 3+4 ]

howgh

3
Yoshimitsu / Odp: Yoshi, Yoshi!
« dnia: Październik 06, 2012, 02:36:24  »
Przepraszam za zamieszanie, najpierw spłodziłem posta, potem pograłem i pomyliłem zupełnie.Chodziło mi o Marshalowe 1~2!~5 , szkoda że po tym to nie wchodzi.Bo przeciwnik tak pięknie się układa przed Yoshimistrzem na ziemi...

4
Yoshimitsu / Odp: Yoshi, Yoshi!
« dnia: Październik 05, 2012, 21:00:24  »
Heloooo. Chciałem sobie ponarzekać jeżeli pozwolicie.Chodzi mi o tego rewersala co to robi sztuczkę ze zniknięciem ale gwarantowanej straty energii u przeciwnika nie ma, szkoda właśnie że flasz tak nie działa :D to by dopiero był power wafel. Poza tym czy jest coś silniejszego bez ściany u Yosza po dp+2,2 niż 79 punktów ? po kolanie wychodzi mi 68.

t+2,2 faktycznie super zagranie, muszę opanować używanie kin 2,1+2 jezu jaka szkoda że to nie chce wejśc po 4~3 ależ by pięknie wyglądało takie dobicie do ziemi po wybiciu!

5
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: Grajmy w TTT2 !- ONLINE PSN/XBLA
« dnia: Październik 05, 2012, 20:53:07  »
login yme4me, jak jestem to jestem. do 9 listopada mieszkam w uk. łącze , zacnie szybkie po uk mam 5 barów.

6
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Czerwiec 27, 2012, 14:06:58  »
Dokładnie tak. Nie wiem jak to się stało ale już działa i giera go widzi więc problem rozwiązał się sam.Albo ja uprzednio nie dowidziałem czegoś.

7
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Czerwiec 27, 2012, 00:12:58  »
Yoł pi de floł. Słuchajta pytanie z innej beczki : jak sprawić by ten cały super street fighter arcade edition działał mi z Arcade stickiem pod ps3 ? podpiąłem od Microsoftu - wiadomka - działa, podpiąłem od sony i dupa blada. w systemie stick jest widoczny , jeno w tej grze nie mogę go uruchomić, dodam że mam po Rosyjsku :D ale zakładam że w Rosji też te sticki mają ;)  help hilfe and ajuto !

8
Chun-Li / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 20, 2012, 20:46:46  »
Dziękuję.

9
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Marzec 20, 2012, 20:46:18  »
Dziękuję Wilku,tak właśnie próbowałem czyli dobrze kombinowałem z tym buforowaniem kierunku w powietrzu. Nie napisałem Wam, że mam wersję rosyjską tej gry , trochę czaję alfabet ale słówek nie znam więc muszę dedukować o co chodzi jak by . możliwe więc że na dole jest napisane co i jak , lecz nie paniemaju :D  Ok wracam do praktyki i spróbuję obczaić ten dt w powietrzu. Te zaliczone triale mam już na dysku , zanim odezwałem sie na forum i to dzięki nim wiem co mam zrobić by zaliczyć poszczególną próbę. Dzięki jeszcze raz. Aha mam takie pytanie, czy z timingiem ciosów jest u wszystkich postaci tak samo ? Tzn jeżeli robię dajmy na to spining bird kick i nauczę się ile ten cios trwa to gdy zmienię postać na inną, ciosy będą miały ten sam timing ? Nie jestem pewien czy się dobrze wypowiedziałem by wyrazić myśl. Jestem graczem tekkenowym tam punch zwykły ma takie sam opóźnienie prawie zawsze. EWGF czy kaza czy jina czy henia, nauczę się jednym - zrobię każdym.

10
Chun-Li / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 20, 2012, 12:10:09  »
Czy ta sama frame data odnosi się do super street fighter arcade edition na pc ?

11
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Marzec 20, 2012, 12:09:26  »
Siema.Od przedwczoraj posiadam ssf4 arcade edition.Nigdy przenigdy w tę grę nie grałem.Ale że zawsze miałem sentyment do Chun Li to za nią chciałem się zabrać. Zacząłem robić triale.Pomijam to że są podane nazwy ciosów zamiast kombinacji , więc będę musiał sobie te dłuższe zapisać na kartce.Słuchajcie z czym mam problem i tego nie rozumiem na razie, to jak nią robić ciosy gdy muszę trzymać kierunek przez dłuższą chwilę. Przecież to jest irracionalne żebym odpalał cios uprzednio idąc sobie do tyłu cztery małe kroki , bądź kucać sobie beztrosko by odpalić cios - [spining bird kick np]. Powiedzcie mi o co chodzi z tym buforowaniem. Obecnie zawiesiłem się na czymś taki j hk d+mp i w trakcie trafienia pierwszej ręki z d+mp mam odpalić spining bird kick.Chętnie,tylko jak. Hilfe !

12
Na wesoło / Odp: Ciekawe/śmieszne linki :)
« dnia: Grudzień 09, 2011, 01:30:59  »
Widziałem już na forum anty Tundra stance co by nie było łapanki ani podcinki ale to już przechodzi wszelakie granice:


http://www.chyba-ty.pl/post/13931972286/grupa-smierci  :) hahaha !

13
Yoshimitsu / Odp: Yoshimitsu - movies, tutoriale, itp.
« dnia: Wrzesień 14, 2011, 01:42:10  »
Masz rację, zauważyłem to samo.Piszę zauważyłem bo do tej pory nie spojrzałem na frame listę.Szkoda że po pierwszym spinie dojście do siebie zabiera tak wiele klatek a po kolejnym dopiero,mniej.Ale dodać muszę jednak że nawet taki podwójny unik pomimo inwestycji 16 punktów może uratować zadek  w sytuacji gdy przeciwnik ma dla Yosha loteryjkę 50/50 ze stratą 60-70 punktów... Jeszcze chciałbym się dowiedzieć na czym polega różnica pomiędzy TK6 którego mam na psp a BR bo nie wiem kiedy patrzę a tu jakieś BR się pojawia.


Kolejna sprawa, próbując sobie fiflaczki naszym Yoshimistrzem- udało mi się zrobić pchłę po pp+1+2, czy jest to normalne zjawisko , które da się wywołać  czy też zaliczyłem jakiś przypadek ?

14
Yoshimitsu / Odp: Yoshimitsu - combo videos
« dnia: Wrzesień 05, 2011, 23:52:59  »
Czy ktoś może mi napisać jak ten filmik się nazywa bo ja jestem na Cyprze i mam taki komunikat zamiast filmu:

Ten film wideo zawiera treść od partnera EMI, który zablokował go w Twoim kraju na mocy praw autorskich.
Przepraszamy za usterki.
 może znajdę go gdzieś indziej na sieci...

15
Yoshimitsu / Odp: Yoshimitsu - movies, tutoriale, itp.
« dnia: Wrzesień 05, 2011, 23:44:17  »
Mam takie, zapytanie.Mianowicie dlaczego,pomimo że widziałem juz trochę walk Yosha z postacią XYZ nigdy nie widziałem żeby ktoś używał "ninja uników" które to on posiada.Flasza ludzie stosują od czasu do czasu,dobre i tyle ale gdzie jest stosowanie t+3 albo t+4, przecież to jest zaledwie pare punktów energii by przeciwnika zaskoczyć unikiem którego nikt inny nie ma.Ok, Xiao ma AOP więc ona też może poczarować.Np jak dobrze pamiętam- piszę z takim marginesem bezpieczeństwa bo dopiero zabieram się za samotne trenowanie na psp - to po gdy henio robi gp+3,4 po między pierwszym a drugim można śmiało zrobić b+3+4 [ w poprzednim tekkenie] i odstawiać swoje szopki.Ten step oprócz że zabiera energię to kapitalnie omija część ciosów[ dziś testowałem ciosy Larsa na blokowanie i ewentualne omjaniie.Lecz niestety , szkoda że posiaga iluśtam klatkowego laga :/  i przez to można zarobić w kapelusz :/ Poza tym boli mnie strasznie ta spaprana praktyka.Ja chcę praktykę z tekkna 3 VF albo SC !

Strony: [1] 2 3