BACKDASH FORUM

Hyde Park => Inne gry => Wątek zaczęty przez: maddest w Grudzień 14, 2010, 23:14:46

Tytuł: OnLive - beta testy
Wiadomość wysłana przez: maddest w Grudzień 14, 2010, 23:14:46
Nie wiem czy kogoś to interesuje ale dam , od niedawna jest open beta OnLive dostępna też w Polsce , można przetestować jak to działa:

https://www.onlive.com/go/signup

Tutaj macie więcej info o tym :

http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,8808575,Przetestuj_OnLive__takze_w_Polsce.html

Tytuł: Odp: OnLive - beta testy
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Grudzień 17, 2010, 01:17:37
Wydaje sie calkiem ciekawe, na pewno ta platforma ma ogromny potencjal ale.. Mam 25mb neta i mam takiego laga ze praktycznie nie idzie grac, wiec nie wiem czy to kwestia lacza, czy moze wina serwerow, bo jesli lacza to w Polsce przez jeszcze wiele lat nikt tego nie bedzie uzywal bo jesli chodzi o predkosc internetu to jestemy daleko za murzynami. Intuicyjny interfejs, duzo gier i swietna opcja, mozliwosci zagrania Triala praktycznie w kazda dostepna ww ich sklepie gre. Jesli cena uslug i gier bedzie sensowna jak na polskie warunki, mysle ze ten typ rozrywki moze zrewolucjonizoowac rynek gier i to nie tylko komputerowych.
Tytuł: Odp: OnLive - beta testy
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Grudzień 17, 2010, 01:27:11
Gdyby ceny faktycznie uciąć o ok 1/3, to myślę, ze byłaby szansa zrobienia biznesu z tego OnLive. W takiej sytuacji w jakiej jest, artykuł z polygamii podsumował bardzo celnie wszystkie problemy.
Na pewno nie zachęci posiadaczy PS3/X360 do zakupu nowej platformy
Na pewno internet w Polsce ssie (a skoro potrafi zlagować przy 25mb, to widać i w innych krajach będą problemy)
Na pewno jest za drogie.

Pomysł jest świetny i na bank się przyjmie, ale za 10 lat. Pamiętacie maty do DDR? Pierwsze takie rzeczy wyszły na NESa i były straszną porażką, X lat później (4? 6?) Konami zrobiło z tego megahit.
Tytuł: Odp: OnLive - beta testy
Wiadomość wysłana przez: Hiki w Grudzień 17, 2010, 11:47:13
Akurat to czy ktoś ma 25mb czy 5mb nie ma znaczenia. Wystarczy 3MB a zalecane jest 5MB. Serwerów OnLive niestety nie ma w Polsce, co powoduje, że czas transmisji pakietów do odległych maszyn jest długi i przez to mamy laga. Może jak postawią serwery w Polsce to będziemy mieli ping ~15 i lag będzie minimalny.

Ze swoich przemyśleń:
- Liczyłem, że jakość video będzie trochę lepsza.
- Framerate w grach nie jest taki jak sobie wyobrażałem, czasem potrafi trochę przyciąć. I gdzie tu ten high-endowy sprzęt?
- Bardzo podoba mi się opcja Areny, gdzie możemy szybko wyszukać sobie kogoś grającego w grę, która nas interesuje.
- Do bijatyk i online'owych fpsów to się chyba nigdy nie będzie nadawało.
Tytuł: Odp: OnLive - beta testy
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 17, 2010, 16:01:04
To taki netflix tylko z grami, może za parę lat się to przyjmie ale raczej nie wyprze normalnego grania, to będzie nisza. Powodów jest kilka i są one oczywiste:
- tacy giganci na rynku jak nintendo, sony, microsoft czy inni nie zrobią nagle band over and die; oni kroją kupę hajsu i będą chcieli robić to dalej
- prawdziwi gracze tak samo jak prawdziwi melomani czy miłośnicy książki/filmu etc chcą mieć gierkę w łapkach, konsolkę w domu, postawić na półeczce pudełko, powąchać instrukcje itd. Czy pojawienie się np last.fm spowodowało, że nikt nie słucha muzy w inny sposób już?
- duże ograniczenia, jednak

biorąc pod uwagę wypożyczalnie gier na zachodzie, tytuły używane, przeceny itp wychodzi na to, że w takich stanach jest to nawet mało atrakcyjne..
W ogóle chmurkowy computing to dla mnie bardzo wąska oferta, może z biegiem czasu to się zmieni, cholera wie.