BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => King => Wątek zaczęty przez: JuniOr_TLT w Styczeń 08, 2010, 15:29:25

Tytuł: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: JuniOr_TLT w Styczeń 08, 2010, 15:29:25
Temat poświęcony zmianom jakie przeszedł King od Tekkena 5:DR.
SS+2 - bardzo dobry trochę trackujący cios, oprócz tego że wychodzi z ss to dodatkowo sam z siebie delikatnie uchyla się^^. Niestety idzie na high i można się pod nim schylić. Ale zawsze można wymienić go na (ss), ff+1 który wygląda bardzo podobnie i trafia na mid. Oba są wystarczająco szybkie żeby przeciwnik musiał zgadywać.
f+3 - cios ten został trochę zmieniony, już nie podnosi nam do juggla po CH b+1, nadal trafia na mid i ma wbudowany DurringHit wklepywany za pomocą 1+2 (pełna notacja f+3,wh+1+2).
CH b+1 - możemy to najprościej zrobić za pomocą df+2,1 lub (o ile się nie mylę) df+4,3.
FC df+2 - Nasz łamacz kości dostał teraz niesamowitą broń a to za sprawą tego iż FC df+2 zostało zmienione - teraz ma straszny zasięg, tracking i daje nam juggla za prawie pół paska, z gwarantami na ścianie i pod ścianą.
db+2 Nowy cios, na bloku ma 0/0+, daje b! i jest jedynym ciosem u tej postaci który w jednym hicie daje b! Jest też użyteczny w niektórych setupach. Ponad to jest on jedyną opcją na otrzymanie w! b! na postaciach takich jak Zafina, Xiao i inne małe - jest najbezpieczniejszą opcją na b! ze ściany na każdą postać. Znany wszystkim gwarant po df+2,1 czyli d+3+4,2 został teraz przedłużony o jedno kopnięcie notacja d+3+4,4,2 - trafia w nawet gdy pierwszy cios wrzuci na ścianę (z reguły - zależy jak zawsze od kątów), jeśli ostatni cios wepchnie przeciwnika na ścianę możemy próbować zapiąć rzuty iSW,GS,2+4,1+3, dwa pierwsze w zależności od kątów dadzą na efekt wallgrab czyli ShiningTorpedo lub efekt rzutu z powietrza (tu pozostałe dwa rzuty też spełniają swoją powinność :P ).
ShiningTorpedo - wall grab, pewna opcja na zadanie porządnego DMG ze ściany - jak wiadomo rzuty nie imają się %centowości zadawanego DMG i zawsze zadają tyle samo. Można go wykonać w parę sposobów, najlepszym jest iSW (notacja f,f,f+2+4), GS (notacja f,hcf+1) i JS+1+4/2+3 (notacja 3+4,1+4/2+3), ST - ten rzut wygląda po prostu świetnie i łapie z bardzo niskich ścian.
b+1,2 - kara na -12+ sam w sobie karalny na -11, należy używać z HitConfirm. 2 z tej kombinacji można wymienić na 3 które jest niczym innym jak uf+3.
b+2,4 - świetny cios który można znacznie opóźniać, gdy trafimy 4 na CH dostajemy darmowy rzut, dodatkowo trafia na mid i uwaga,uwaga wyciąga xiao z fenixa a zafinę z tarantuli. Nie karalny (-9).
b+2,1+2 - stosowany w jugglach jako b(!)ounder  - 1+2 daje b!, na bloku daje 0/+1
Samo b+2 daje na hicie i counterhicie +1.
f,f,n,2 - na CH daje nam stuna po którym (jeśli przeciwnik się nie wyrwie) mamy hopkicka (notacja uf+4), bardzo ryzykowne -14 ale animacja potrafi zmylić bo cios trafia na low a wygląda jak mid.
BT, 3+4 - king nareszcie dostał ucieczkę z BT, BT,3 daje nam juggla(tylko na CH) lub jeśli wolimy rzut duringhit (już na zwykłym hicie).
JSx2,4 - Nowy unblock na high - tylko po dwóch obrotach.

Resztę zmian dodam później a teraz zapraszam do dyskusji.
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 09, 2010, 01:11:44
Jak radzisz sobie z pressingiem grając z takimi szybkimi i mieszającymi postaciami jak zafina, julia?
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 09, 2010, 01:50:52
Jak radzisz sobie z pressingiem grając z takimi szybkimi i mieszającymi postaciami jak zafina, julia?

Wbija na jana hopkicka  ;)

b+1,2 - kara na -12+ sam w sobie karalny na -11, należy używać z HitConfirm. 2 z tej kombinacji można wymienić na 3 które jest niczym innym jak uf+3.

2 wymiennie z 4, taka mała poprawka ;)
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: JuniOr_TLT w Styczeń 09, 2010, 13:34:08
Dzięki zaraz poprawię.
Tak janowy HopKick to czasem dobry patent - ale wole wymusić łifa i dopiero walnąć tego hopa xD wszyscy piszą że wale nimi na pałe... ale chyba mało osób wie jak i kiedy robić kingiem hopa żeby wszedł i to chyba dla tego xD
Z szybkimi i mieszającymi postaciami dużo ss'uje i staram się wymusić łif (tak jak napisałem wyżej) a dodatkowo karzę co się da i staram się wyciągać możliwie naj szybciej z tarantulli, fenixa etc. bo to tym się takimi postaciami miesza ;p
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: gamer w Maj 23, 2010, 17:54:01
a tak w ogóle wie ktoś czy jest może na youtube jak się wyrwać z rzutów kinga, który przycisk na który combo grab
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: Di w Maj 23, 2010, 18:09:19
http://www.youtube.com/watch?v=g2aTBlI2NMo&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=yt5bz3e-LPI
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: JuniOr_TLT w Maj 28, 2010, 03:04:17
Wystarczy zapytać jak gramy xD
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: JuniOr w Grudzień 29, 2010, 12:32:19
Jak radzisz sobie z pressingiem grając z takimi szybkimi i mieszającymi postaciami jak zafina, julia?

Dopiero teraz jestem w stanie odpowiedzieć ^^
Musze grać mega bezpiecznie i nie zawsze używać kar. Lepiej trochę zamieszać, odsunąć się etc. dobrze na takie postacie działa ss+2 tyle że nagroda mała a ryzyko duże v.v Ogólnie staram się nie dopuszczać takich postaci do siebie, narzucam własne tempo i staram się tworzyć sytuacje do niewidzialnych rzutów.
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: Dae w Styczeń 28, 2011, 01:59:49
http://www.youtube.com/watch?v=DX6dbqH4UcA

Ciekawostka.
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: JuniOr w Styczeń 28, 2011, 13:19:42
Nic nowego :P ale dzięki za znalezienie tego na yt ^^
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: Gordaf w Marzec 17, 2011, 11:12:43
też mi mówią ze janie na hopa :) wstyd pytać ale czy ten hop hikrushuje? bo dość mi się to nie udaje
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: Snake w Marzec 17, 2011, 11:17:26
Nie udaje ci się bo na pewno nie hajkraszuje :g
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 17, 2011, 13:30:08
Raczej nie hajkraszuje, ale dobrze przebija no i lołkraszuje
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: JuniOr w Marzec 17, 2011, 17:54:54
Hopkolano jest tylko idiotcrushem :P
Tytuł: Odp: Zmiany, Nowości, Dyskusja Ogólna.
Wiadomość wysłana przez: Gordaf w Marzec 18, 2011, 12:17:02
dzięki:)