BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => King => Wątek zaczęty przez: Fredder w Październik 04, 2012, 14:15:46
-
Witam,
prośba o podawanie waszych ulubionych juggli, king w tej części dostał class 1 launcher d+1+2 macie coś dobrego na to ?
z takich prostych mi łatwo wchodzi:
u/f+4 d/f+2 1 1 b+2 1+2 !B TA [Marduk] f+2 1 [King] iSW
CH FC d/f+1 d/b+2 !B TA [Marduk] f+2 1 [King] iSW
da się to jakoś rozbudować ?
na zaibatsu podają jeszcze coś takiego
(class 2 launch) f+2, 2, n, f+1, b+2 1+2 TA! (AK 3+4 2) iSW
ale jakoś AK nie wybija mi go tak aby można było dobiec w locie do oponenta...
i jeszcze jedno pytanko co mocnego można skomponować po CH d/b+3 WS+4 ...
-
z takich prostych mi łatwo wchodzi:
u/f+4 d/f+2 1 1 b+2 1+2 !B TA [Marduk] f+2 1 [King] iSW
CH FC d/f+1 d/b+2 !B TA [Marduk] f+2 1 [King] iSW
da się to jakoś rozbudować ?
Masz przykładowe akcje z Lee, tam gdzie jest samo d/f+3,2,3 A.K robisz 3+4,2 i powinno siedzieć wszystko na relaksie, a przy pozostałych musisz pokombinować.
King/Lee
u/f+4
4, b+2,1+2, TA! b+2~ms, b+2~ms, d/f+3,2,3 Szajnis [90 dmg]
f+3, f+1, f+2,2,2, TA! d/f+3,2,3 Szajnis [87 dmg]
FC d/f+2
d/b+2 TA! b+2~ms, b+2~ms, b+2~ms, b+2~ms, d/f+3,2,3 Szajnis [94 dmg]
d/f+4,3, f+1, b+2,1+2, TA! d/f+3,2,3 Szajnis [92 dmg]
FC d/f+1
CC d/f+4,3, f+1, b+2,1+2, TA! d/f+3,2,3 Szajnis [91 dmg]
FC d+1, f+1, b+2,1+2, TA! b+2,4,3 Szajnis [89 dmg]
i jeszcze jedno pytanko co mocnego można skomponować po CH d/b+3 WS+4 ...
... d/f+3,4 d+3+4,2
-
w TTT2 po CH db+3 siedzi juggle z boundem ;)
CH db+3, df+4,3, 1, b+2,1+2 !B! TA itd...
to samo po FC df+1,
po tych podcinkach robimy crouch cancela, (na przykład malutkim SSem w lewo) i sadzimy df+4,3, 1, b+2, 1+2 :)
-
CH FC d/f+1 d/b+2 !B TA [Marduk] f+2 1 [King] iSW
Coś takiego teraz siedzi? Jeśli tak to rozumiem że po CC?
Należy pamiętać że Mardukiem jako TA należy w tym przypadku robić SSL f+2,1
-
Wyczuwam literówkę ;P
pewnie miało być FC df+2 a nie CH FC df+1 :)
Zresztą ani do df+2 ani do df+1 z FC nie jest potrzebne CH dla uzyskania pożądanego efektu ;D
-
CH FC d/f+1 d/b+2 !B TA [Marduk] f+2 1 [King] iSW
Coś takiego teraz siedzi? Jeśli tak to rozumiem że po CC?
Należy pamiętać że Mardukiem jako TA należy w tym przypadku robić SSL f+2,1
Wrong! zarówno d/b+2 wchodzi bez CC jak i f+2 1marduka bez ssl
a można zrobić coś z TA! gdy wskakuje Marduk oprócz wspomnianego f+2 1 ?
z tym 1st classem najmocniej wychodzi:
d+1+2 ff d/f+2 1 1 b+2 1+2 !B TA [Marduk] f+2 1 [King] iSW z tym że czasami nie zdąży się dobiec na AT
-
Chodzi o to że Mardukiem robimy SSL f+2,1 aby łatwiej siadło iSW
Mardukiem w asyście nie opłaca się robić nic innego niż f+2,1 ze względu na znikomy dmg. Od biedy można próbować z 2,d+1+2
-
skopiowane z zaibatsu
King / Marduk
uf4, f+3, 1, f+2,2,2~5 B! f+2,1 f,f,f+2+4 88 dmg
FC df+2~5, FC, df+1+2, d/f+4,2~5 B! f+2,2,1, f,f+1+2 102 dmg
FC df+2~5, FC, df+1+2, d/f+4,2 B! d/f+3,1,2 VTSc f,f+1+2 92 dmg (some black bar)
d+1+2, UF+4, f+2,2,2~5 B! f+2,1, f,f,f+2+4 103 dmg
db+2, df+4,3 f+1, b+2,1+2~5 B! f+2,1 f,f,f+2+4 93 dmg
d+1+2~5, u/f+3, 2, d/f+4,2 B! f+2,2,1, f+1+2 105 dmg
marduk
f,f+1+2, ssr, f+3,2~5 B! b+1,2, run under 1,2 VTSc f,f+1+2 (mmt combo) 85 dmg
f,f+1+2~5, f+(2),2,2~5 B! f+2,1 1+2,1 76 dmg (random combo I use when i accidently)
d+1+2~5, 1,2, f+2,2,2~5 B! f+2,1, f,f,f+2+4 101 dmg
d+1+2, 2, d/f+4,2~5 B! f+2,2,1 f,f+1+2 97 dmg
ws+3, 1, d/f+4,2~5 B! b+1,2 run under 1,2,VTSc f,f+1+2_1, f+1+3 90(82) dmg
ws+3~5, 1, b+2,1+2~5 B! f+2,1 f+2+3 83 dmg
d/f+1, 2, d/f+3,1+2~5 B! b+1,2, dash 1,2 VTSc f,f+1+2 89 dmg
CH b+2, 3+4 VTS f+(1),2~5 B! 1+2,3 dash 2,d+1+2 f,f,f+4,2 98 dmg
CH db+2, dash d/f+3,1 d/f+4,2~5 B! f+2,2,1, f,f+1+2 98 dmg
Here's my current combos with King/Roger (copied from the Roger forum):
King uf4, f+2, 1, f+2,2,2 B! TA, AGF, f,f,f+2+4 84dmg
King uf4, 4, b+2,1+2 B! TA, d+1+2,1+2,2, f,f,f+2+4 91dmg (very inconsistent, thanks Howling for the tip!)
King FC df+2 tag, wr+2, f+4,3,2 B! TA, 1+2,3, f+f+f+3+4 90dmg (some black bar)
King d+1+2, UF+4, f+2,2,2 B! TA AGF f,f,f+2+4 101dmg
King db+2, df+4,3, b+2,1+2 B! TA AGF f,f,f+2+4 92dmg
Roger uf4, BOB 1, cd+3>3 B! TA, 1+2,3, AGF 87dmg
Roger FC df+2 tag, f+2, 1, f+2,2,2 B! TA, AGF, f+f+f+2+4 98dmg (some black bar)
Roger 3~4 tag, f+2, 1, f+2,2,2 B! TA, AGF, f+f+f+2+4 98dmg (some black bar)
Roger CH df+2 raw tag df+4,3, 1, b+2,1+2 B! TA AGF, f,f,f+2+4 88dmg (some black bar)
Roger db+3, df+1+2 B! TA 1+2,3 (run in) d+1+2,1+2,2 70-73dmg depending on which punches hit at the end
-
Hej. A co proponujecie pod ścianą? Jakimi ciosami wrzucać na ścianę? Czym doprowadzać do ściany w juggle'ach? Jakieś wall combo? Najlepiej proste :)