BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => Jinpachi Mishima => Wątek zaczęty przez: Leito_PL w Wrzesień 18, 2012, 22:28:51
-
Parę na początek:
Większość końcówek można zamiennie używać u/+3,4 lub d/f+2,1 lub u/+1,2~F 1,2,4 lub ss+2,1 itd.
d/f+2,1 d/f+3,1 B! TAG [AK] 3+4,2 Jinpachi u/f+3,4
d/f+2,1 d/f+1 d/f+1,1 d/f+3,1 B! TAG [AK] 3+4,2 Jinpachi u/f+3+4 3,4
d/f+1+2 d+1 B! TAG [AK] 3+4,2 Jinpachi dash d/f+2,1
d+3+4,2 d/f+3,1 B! TAG [AK] 3+4,2 Jinpachi dash u/b+1,2~F 1,2,4
-
Combosy singlowe:
d/f+2_WS+2_CH 4_CH b2_CH f3_CH WS+3_(u/b+1),2
d/f+1, d/f+1,1, d/f+3,1 B!
d/f+1, d/f+1,1, u/b+1,2~f FLY 3,4 (wallcarry)
CH (d+2),1, d/f+3,1 B!
Post B! singlowe:
- SS+2,1
- d/f+2,1
- d+2,1
- d/b+3,1
- barka_AP 1
d/f+2,1, d/f+3,1 B! F+2,1,1+2
d/f+1+2, d+1 B! ff d/f+1,1 barka
d/f+1, d/f+2,1
d/f+3,2
WS+1,1 B! d/f+1,1, d/f+3,2
SSR iWS+3, d/f+2,1
Post TA!:
- u/b+1,2~f FLY 4
- airthrow
- SS+2,1
- u/f+3,4
- f+2,1,1+2
- WR+3
Tag Assault:
- SS+2,1
- d/f+2,1
- u/b+1,2~f FLY 3,4
-
JS iWS3 2, d/f+3,1 B!
Póki co najmocniejszy staple, zarówno singlowy jak i do asysty.
Bardzo randomowo siedzi iWs3 df1,1 df3,1 B!
Najlepszy singlowy PostB! to (u/b+1), 2~f FLY 1,1,2:2_3,4
Jeśli zrobimy Tag assault który obraca przeciwnika w naszą stronę (vide Rars ff2~f SE3), kończymy d/b+3,1.
Na ścianie najbardziej consistent siedzi d/f+2,1_f+2,1,1+2 - zarówno po B! jak i jako Tag assault.
Po cudzym Tag assaulcie na ścianie siedzi zazwyczaj już tylko barka.
Ma ktoś coś innego dobrego na wall?
-
Ma ktoś coś innego dobrego na wall?
AT? jako zakończenie po TA oczywiście, bo na singlu są pewnie lepsze rzeczy
-
Jak robie Rarsem jego imba tagassaultową, 5hitową ścianę to już nie złapie mi postaci rzutem; najwyraźniej musi wystarczać bara.
-
Jak robie Rarsem jego imba tagassaultową, 5hitową ścianę to już nie złapie mi postaci rzutem; najwyraźniej musi wystarczać bara.
No chyba że tak. Po Mardukowym TA! f+2,1 AT na ścianie siedzi ładnie
-
Co robić na ścianie na singlu? Za cholere nie chce mi siąść d/f+3,1 B! f+2,1,1+2
A tak poza tym to chyba najlepszy staple po WS 1,1 to WS 1,1 B! dash d/f+1, f+2,1,1+2 za 63 dmg
Aha gdzieś wyczytałem że WS 1,1 i b+1,2 można hit confirmować. Co wy na to?
-
Co robić na ścianie na singlu? Za cholere nie chce mi siąść d/f+3,1 B! f+2,1,1+2
Nie siedzi mi nigdy po bandzie, f2,1,1+2 używam tylko po wysokim wallcarry. W pozostałych sytuacjach walę albo df2,1 albo bara.
Aha gdzieś wyczytałem że WS 1,1 i b+1,2 można hit confirmować. Co wy na to?
b+1,2 da się hitconfirmować, WS+1,1 chyba nie - trochę za mało czasu na prawdziwie możliwą reakcję.
-
Co robić na ścianie na singlu? Za cholere nie chce mi siąść d/f+3,1 B! f+2,1,1+2
Nie siedzi mi nigdy po bandzie, f2,1,1+2 używam tylko po wysokim wallcarry. W pozostałych sytuacjach walę albo df2,1 albo bara.
Ja robie d/f+3,1 B! d/b+3,1 lub właśnie d/f+2,1. Wyglada na to że to dwie najlepsze opcje
Aha gdzieś wyczytałem że WS 1,1 i b+1,2 można hit confirmować. Co wy na to?
b+1,2 da się hitconfirmować, WS+1,1 chyba nie - trochę za mało czasu na prawdziwie możliwą reakcję.
Mam dokładnie takie same odczucia.
Tak reasumujac to Jinpacz jest teraz druga najlepiej karzacą postacią w grze. Zaraz za Kazem.
-
Nawet pod jednym wzgledem jest lepszy, wrzuca na sciane klatke szybciej.
-
Trochę tanich dżagli:
LAR f+1+2, d/b+1,2, f,b+1,2 TA! JPA u/b+1,2~f, FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR WS+1~f,3, d/b+1, f,b+1,2 TA! JPA u/b+1,2~f, FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR u/f+3, FC 2, WS+2,1 TA! JPA u/b+1,2~f, FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR f,b+2,1 TA! JPA u/b+1,2~f, FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR u/f+3, WS+4, d/b+2~f,d/f+1~5 TA! JPA u/b+1,2~f FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR f+1+2~5 (or u/f+4~5) JPA u+4, b+1+2 TA! LAR f,f+2~f,3 JPA u+4, b+1,2
JPA d/f+2, u+4, b+1+2 TA! LAR f,f+2~f,3 JPA u+4, b+1,2
JPA d/f+2,1, d/f+3,1 TA! LAR f,f+2~f,3 JPA u/f+3,4
JPA WS+1,1~5 TA! LAR f,f+2~f,3 JPA u+4, 1, f+1+3
JPA WS+2, d+3+4,2~5 LAR d/b+2,1, d/b+2~f,d/f+1 TA! JPA FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
JPA u/f,N+4, u+4, b+1+2~5 TA! LAR f,f+2~f,3 JPA u+4, b+1,2
JPA CH WS+3, u+4, b+1+2~5 TA! LAR f,f+2~f,3 JPA u+4, b+1,2
-
Trochę tanich dżagli:
LAR f+1+2, d/b+2,1, f,b+2,1 TA! JPA u/b+1,2~f, FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR WS+1~f,3, d/f+1, f,b+2,1 TA! JPA u/b+1,2~f, FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR u/f+3, FC 2, WS+2,1 TA! JPA u/b+1,2~f, FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR f,b+2,1 TA! JPA u/b+1,2~f, FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR u/f+3, WS+4, d/b+2~f,d/f+1~5 TA! JPA u/b+1,2~f FLY 3,4 LAR f,f,f+2+4
LAR f+1+2~5 (or u/f+4~5) JPA u+4, b+1+2 TA! LAR f,f+2~f,3 JPA u+4, b+1,2
Fixed
-
Dzięki. Ten team wyżera mózg i takie są efekty.
-
Dzięki. Ten team wyżera mózg i takie są efekty.
Dobrze że inżyniera obroniłeś. Teraz już nie dałbyś rady ;)
-
Pachi ma niezłe synergy z Leo.
df+2, u+4, b+1+2~5 TA! f+3~d, BOK 4, KNK 1~d, BOK 1,2 dash uf+3,4 104dmg - tak na szybko max dmg chciałem znaleść.
Dzięki d+1 można z wybitek Leo robić juggle za red hp - Pachi jako jedna z nielicznych postaci na to pozwala.
df+2, f+1, f,f+4,3~5, d+1 B!
uf+4, f,f+4,3~5, d+1 B!
-
Pachi ma niezłe synergy z Leo.
df+2, u+4, b+1+2~5 TA! f+3~d, BOK 4, KNK 1~d, BOK 1,2 dash uf+3,4 104dmg - tak na szybko max dmg chciałem znaleść.
Na koniec siedzi też AT za 1 punkt mniej, ale według mnie cały ten filer jest troche inconsistant i siedzi tylko przy max dwóch hitach po JS, ale fakt faktem kroi kolosalny dmg. Z resztą chyba nie ma lepszej postaci do filerów niż Leo