BACKDASH FORUM

Tekken => Tekken 6 / BR => Wątek zaczęty przez: KBB w Sierpień 24, 2011, 18:51:51

Tytuł: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Sierpień 24, 2011, 18:51:51
Witam.
Zauważyłem ostatnio, że niewielu tak naprawdę jest u nas graczy z dobrym movementem (i ja niestety też jestem jeszcze słaby pod tym względem), więc postanowiłem zrobić listę całkiem fajnych poradników głównie do backdash cancela.


(http://i239.photobucket.com/albums/ff93/Angellin16/Tekken/TEKKEN%20GIFS/LingXiaoyuwushuicon.gif?t=1242025643)

http://www.youtube.com/watch?v=wuLhI7Co8CA - dość znany poradnik, z tego co się dowiedziałem robienia sidestepa w ten sposób jest już w tej grze mniej opłacalne niż kiedyś, natomiast imho jeśli chodzi o movement raczej większość rzeczy straciła na sile w tej części
http://www.youtube.com/watch?v=-3L7YYvhTxA, http://www.youtube.com/watch?v=nKRexJeADoo&feature=channel_video_title - dobre opcje dla padowców
Tutorial by Rain (http://www.youtube.com/watch?v=YBWDZ7oTxRM), Tutorial by Ji3moon Ace (http://www.youtube.com/watch?v=KUjzsCCV-KU&feature=related) - z tego co zaobserwowałem notacja KBD to: b,B,d/b~n~B,d/b~B,d/b~B,d/b...
Tutorial by BlackPriest [BDC pokazany na postaci ze swayem] (http://www.youtube.com/watch?v=3whW6bh9Aks)
http://www.youtube.com/watch?v=0-fqYmowwog&feature=related - jeden z filmików by noodalls, który eksperymentuje z różnymi szybkościami backdasha
http://www.youtube.com/watch?v=5sOlfn1utkM - wavedash

I coś bardziej podstawowego dla początkujących (zauważyłem, że nowi użytkownicy [tak wiem, nie ma ich za wielu] często mają pytania odnośnie takich rzeczy, więc czemu nie podesłać tego)
Techroll (http://www.youtube.com/watch?v=MLo0cNzgg6E&feature=related)
http://www.youtube.com/watch?v=kDXG3yZPFTs&feature=related - jak nie wstawać
Movement by LevelUpYourGame (http://www.youtube.com/watch?v=L3DT6-oOZro#t=5m52s)
Getup system by LevelUpYourGame (http://www.youtube.com/watch?v=ZM7Z53XPjV4&feature=related#t=7m28s)
Wstawanie by NeoRussell (http://www.youtube.com/watch?v=n4tt1bFxzNk&feature=grec_index)

Myślę, że to by było na tyle. Jeśli uda mi się znaleźć więcej w miarę dobrych poradników, postaram się uaktualniać ten post. Mam nadzieję, że zebranie tego do kupy choć trochę komuś pomoże.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 24, 2011, 18:58:47
Fajne poradniki, ale ja chcialbym miec manuala ;<. Mimo wszystko +1 za inicjatywe.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Sierpień 24, 2011, 19:38:24
Na Ace'a nie patrzcie. I tak nikt nie gra na koreańcu ;]
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Sierpień 24, 2011, 19:43:58
Na Ace'a nie patrzcie. I tak nikt nie gra na koreańcu ;]
W sumie nie, choć Pitrex przez długi czas grał na Crownie, ja trochę na Fancie próbowałem, kto wie czy ktoś w przyszłości nie sklei sobie takiego sticka.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Sierpień 24, 2011, 19:51:48
Reszta git, ale czy potrzebny tutorial tak szczerze.. Liczę, że temat jednak zwróci na to uwagę co niektórych ;]. Nie trenować tego w practisie. W grze od razu. BDC zrobić umie każdy. Trzeba czuć Tekkena a movement to nie może być wysiłek manualny. To musi być naturalne a postać ma pływać sobie po ekranie :)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 24, 2011, 19:53:26
Ostatnio po WCG odpalilem sobie DR-a. Ale tam fajnie kazek pływa ;<.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Sierpień 24, 2011, 20:00:16
BDC zrobić umie każdy.
Hmmm... mój BDC jest bardzo słaby (wypadałoby powiedzieć, że w ogóle go nie ma:P) i uważam, że sporo jest graczy, którzy backdashują bez cancela i jest nie najlepiej. Przecież to proste działanie: nauczyć się i robić z zamkniętymi oczami... tak sądzę.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: K' w Sierpień 24, 2011, 20:34:05
Movement to nie jest właśnie coś takiego co się wyuczasz na pamięć i to potrafisz. To trzeba czuć i tyle. Bez odpowiedniego feelingu backdash będzie co prawda wyglądał poprawnie, ale nie będzie spełniał swojej roli. Technicznie można się tego wyuczyć na practice, ale najważniejsze jest wytrenowanie tego w walce. Szyper po części już napisać o co biega.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Snake w Sierpień 24, 2011, 20:41:14
^ this.

Dobry movement to nie jest backdashowanie na pałę w każdym momencie poza robieniem juggla, bo takie coś zwykle kończy się tym że albo nic ci to nie daje, albo dostajesz barkę z rozbiegu. :P Movement to nie jest tylko manual, ale też ogranie, spacing, mind game'y. Taki Matt w czasach 5.0 nie umiał nawet robić szybkiego bdc, a miał mega skuteczny movement.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Sierpień 24, 2011, 20:57:46
Spoko, macie rację. Ja nie twierdzę, że to trzeba robić na pałę, ale jak się tego nie potrafi to też nie jest super. Wiadomo, że jak się kupi automat do Tekkena z Korei to nie będzie się grało jak Sun Chip. Wiadomo, że jak się nauczysz backdasha, to nie będziesz od razu go skutecznie używał. Backdash to jedno, wykorzystanie go to drugie, ja chciałem pomóc przy tym pierwszym, bo drugiego nie umiem zbyt dobrze.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 02, 2011, 16:48:40
Wystarczą dobre chęci i można się nauczyć wszystkiego, od BDC po elektryka. Moje skromne zdanie. :)

Chociaż i tak uważam że Namco powinno się wziąć za porządny tutorial, bo bez pomocy internetu dla totalnego nowicjusza to czarna magia :/
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Solo w Wrzesień 02, 2011, 17:22:35
BDC czy generalnie "plywanie po ekranie" jak to okreslil szyder pozwala tez niektorym utrzymywac flow i tempo grania.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 02, 2011, 18:06:15
Chociaż i tak uważam że Namco powinno się wziąć za porządny tutorial, bo bez pomocy internetu dla totalnego nowicjusza to czarna magia :/
Lol, k**wa, to może niech Namco od razu gra za graczy, tak będzie najlepiej. Mówienie o czarnej magii w przypadku gry, w której gros postaci ma najmocniejsze akcje podane w command liście to jest jakaś patola. I nie porównywać mi tu do SF, bo tam to jeszcze trzeba umieć zrobić. W T3 postaci nie miały w command liście wypisanych wszystkich ciosów, a ludzie sobie jakoś radzili. Nie wiem, albo się rodzi pokolenie debili, albo ja tu czegoś nie kumam.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 02, 2011, 18:24:10
Jak uważasz, ale opanować grę w średnio zaawansowanym stopniu to już nie jest taka prosta sprawa... Trochę tak jak z jazdą samochodem, może złe porównanie... D:

Bo na przykład o tym, czy dany ruch ma jakieśtam specjalne właściwości już nie ma informacji w command list.

Nie mówię, że teraz jest źle, bo i tak practice mode daje wystarczająco dużo możliwości do szlifu skilla, ale brakuje czegoś, co dałoby możliwość typowemu newbie szybkiego wskoczenia do gry bardziej wyrafinowanej. Bez urazy :)

Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 18:28:35
Chociaż i tak uważam że Namco powinno się wziąć za porządny tutorial, bo bez pomocy internetu dla totalnego nowicjusza to czarna magia :/
Lol, k**wa, to może niech Namco od razu gra za graczy, tak będzie najlepiej. Mówienie o czarnej magii w przypadku gry, w której gros postaci ma najmocniejsze akcje podane w command liście to jest jakaś patola. I nie porównywać mi tu do SF, bo tam to jeszcze trzeba umieć zrobić. W T3 postaci nie miały w command liście wypisanych wszystkich ciosów, a ludzie sobie jakoś radzili. Nie wiem, albo się rodzi pokolenie debili, albo ja tu czegoś nie kumam.

Cebula Ci szkodzi.
Przeczytaj górną część postu kolegi, to zrozumiesz, że on nie ma problemu z nauką różnych rzeczy, bo ma chęci.
Chodziło mu tylko o to, że wielu podstawowych informacji o grze (stricte systemowych) dowiadujemy się z internetu, a nie z samej gry, a Ty też HiKrush okazałbyś trochę serca nowemu graczowi na forum.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 02, 2011, 18:31:31
Moim zdaniem ta gra i tak jest nazbyt ułatwiona i to z części na część jest co raz łatwiejsza w opanowaniu. Niedługo EWGF'A będzie się robić f+2 :D
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 02, 2011, 18:33:51
No i o tym co Pitrex mówię. Jak kolega czegoś nie wie, to mu chętnie w miarę możliwości pomogę w stosownym ku temu temacie. Ale mówienie, że ta gra jest za trudna, bo nie daje na talerzyku wszystkiego, czy nawet daje na talerzyku za mało jest przynajmniej niesmaczne. No k**wa, nie róbmy z siebie debili ponad potrzebę.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 18:38:01
No i o tym co Pitrex mówię. Jak kolega czegoś nie wie, to mu chętnie w miarę możliwości pomogę w stosownym ku temu temacie.
Nie wiem skąd w Tobie takie wysokie mniemanie o sobie.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: K' w Wrzesień 02, 2011, 18:41:56
Trochę racji w tym jest. W takim nowym Doa potrafili dać frame datę od razu w grze. Nie chodzi tutaj o pokolenie debili tylko fajnie by było na starcie móc wiedzieć co daje przewagę itp. u każdej postaci bo tak później zanim wyjdzie frame data na necie są lole na sparach typu: "Jak to mogło wejść !#@! ?" To tu jest przewaga ? To to crushuje ? " itd. Przez co czas swoistej nauki danego tytułu sztucznie się wydłuża. Po co sobie samemu coś utudniać skoro mogłoby to być dla nas łatwiejsze i o wiele wygodniejsze. Kiedyś za czasów T3 nie było neta wszyscy grali "po swojemu" też było fajnie, tylko wystarczy sobie zerknąć na tą walkę http://www.youtube.com/watch?v=2NjWM8q7Dzk - no coż jak kiedyś ktoś określił Mecenas zagrał "Jina be Jina" brak wd zero movementu brak odpowiednich kar itd. Nie wyśmiewam tego bo wtedy jakbym grał na takim turze to bym pewnie został przez taki gameplay zniszczony z powodu braku wiedzy i ogrania, ale sądzę, że teraz ktoś kumaty miał by się zmierzyć z tak prowadzonym Jinem to pewnie przejechałby po nim samym movementem i karanie whiffów. Tutaj przychodzi kwestia jeśli dawniejsi gracze mieliby dostarczoną na starcie większą porcję wiedzy na temat tej gry grali by lepiej ? No właśnie :), a teraz mamy internet frame datę multum materiału na necie co jest jak najbardziej na plus bo pomaga wskoczyć na wyższy poziom, ale to co z tą wiedzą zrobimy zależy tylko od nas i nie robi z tej gry tytułu dla debili sry, ale częściowo tak zrozumiałem znaczenie tego co została wyżej napisane.

Na koniec pozostaje mi tylko zacytować B. Dylana "Times they are a changing" ;)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 02, 2011, 18:45:29
KBB, po czym tu wnosisz, że mam wysokie o sobie mniemanie? Powiedziałem, że w miarę możliwości. Jakie te możliwości są już sam oceń jak chcesz.

K', ja to rozumiem, ja to szanuję, ale w necie jest dosłownie wszystko, co trzeba wiedzieć, a ludzie chcą jeszcze łatwiej. Idąc tą ścieżką będzie wedle proroctwa Pitrexa, elektryk pod f+2.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 02, 2011, 18:48:13
Dżinpaczi w DR już prawi tak miał. ;D
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: K' w Wrzesień 02, 2011, 18:50:41
Ale tu nie chodzi o uproszczenia manualne i robienie tytułu bardziej noob friendly tylko np. o takie informacje które trafiają do sieci po czasie vide taka Frame Data. Do T6 wyszła dopiero po paru miechach, co prawda była wsześniej jakaś Japońska, ale niestety miała błędy... Dzięki czemuś takiemu można by poprawnie ogarniać system od pierwszych chwil z tytułem i grać przez to bardziej poprawnie, a tak trzeba było samemu sprawdzać wszystkie myki gdzie ten czas można by przeznaczyć na Vs'a :)

Samo odkrywanie nowych możliwości w gameplayu jak movement, spacing i setupy to oczywiście sprawia najwięcej radochy, a tego w większości się z tutków nie nauczymy :)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 02, 2011, 18:52:44
Dżinpaczi w DR już prawi tak miał. ;D

heheheh nom a na dodatek bodajze w 13 klatek wychodził o.O
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: K' w Wrzesień 02, 2011, 18:54:00
Więc dlatego był imba, a co za tym idzie banned ^_^
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 02, 2011, 18:55:09
Crow miał takiego w T3.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 18:55:57
KBB, po czym tu wnosisz, że mam wysokie o sobie mniemanie? Powiedziałem, że w miarę możliwości. Jakie te możliwości są już sam oceń jak chcesz.
Po tym, że krytykujesz nowego gracza jakąś beznadziejną wypowiedzią, nie wiem w jakim celu.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 02, 2011, 18:57:46
Ale tu nie chodzi o uproszczenia manualne i robienie tytułu bardziej noob friendly tylko np. o takie informacje które trafiają do sieci po czasie vide taka Frame Data. Do T6 wyszła dopiero po paru miechach, co prawda była wsześniej jakaś Japońska, ale niestety miała błędy... Dzięki czemuś takiemu można by poprawnie ogarniać system od pierwszych chwil z tytułem i grać przez to bardziej poprawnie, a tak trzeba było samemu sprawdzać wszystkie myki gdzie ten czas można by przeznaczyć na Vs'a :)

Samo odkrywanie nowych możliwości w gameplayu jak movement, spacing i setupy to oczywiście sprawia najwięcej radochy samemu, ale nie o tym mowa.

Haha, tak, o to mi właśnie chodziło. Co prawda, EWGFem jako f+2 bym nie pogardził. xD Ale nie będę robił z siebie scruba. :p
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 02, 2011, 19:26:04
KBB, po czym tu wnosisz, że mam wysokie o sobie mniemanie? Powiedziałem, że w miarę możliwości. Jakie te możliwości są już sam oceń jak chcesz.
Po tym, że krytykujesz nowego gracza jakąś beznadziejną wypowiedzią, nie wiem w jakim celu.
Nie czytałem najnowszych wytycznych dotyczących wypowiedzi i kryteriów beznadziejności, a nawet gdybym czytał, to bym się pewnie nie zastosował. I możesz osądzać wypowiedź jako beznadziejną, tylko pamiętaj, że ja mogę mieć to gdzieś :) A jak nie wiesz w jakim celu, to zamiast zakładać coś z marszu możesz zapytać, ja chętnie odpowiem ;)

Rozmowa dochodzi powoli do momentu, o którym już była kiedyś mowa. I nadal jestem tego samego zdania - powinni zrobić grę pt. Super Tutorial Fighter Simple Edition, w której wszystko będzie powiedziane, pokazane i napisane od razu, a graczom zostanie tylko wierne odtwarzanie tego, co gra, a raczej jej twórcy, nakażą. To się już dzieje, choćby i na przykładzie tych akcji w TK podanych w commandzie. Gracze na najwyższym poziomie je powtarzają bo są najlepsze. I ja wiem, że KBB mi powie, że to bez sensu porównanie, ale jak gotuję, to lubię poeksperymentować i samemu sobie sprawdzić, czy kurkuma spasi z ziołami prowansalskimi zamiast odtwarzać przepisy. Fun, bo po to są gry. A co do frame daty, to nie wyobrażam sobie uproszczenia większego niż oparcie FD na czystej logice: jeżeli d/f+2 wybija kucających, to jest karalne, jeżeli nie wybija kucających, to nie jest. Jeżeli cios jest midem z kontynuacjami, to też najczęściej jest karalny. Najzwyczajniej w świecie ciosy za zajebistość płacą w klatkach i cała historia. Logika wysiada przy topach, czy niektórych imba move'ach, ale taka to gra. A dokładna ilość klatek, no cóż. Włączasz sobie swoją postać, postać, którą chcesz poznać, def training, guard all i sprawdzasz co po czym wciśniesz. I to też jest zajebiste ułatwienie. Za T3 trzeba było mieć kolegę i dwa pady. "Czekaj, zapomniałem blokować" :D
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 02, 2011, 19:30:33
Szanuję twoją odpowiedź, HiKrush, lecz zauważ, że nawet w manualu wersji płytowej SSF4: AE są pokazane nawet bardziej wypasione rzeczy (na przykład jak wykonać EX Focus Attack), więc dlaczego nie w Tekkenach?

To i tak jest tylko sugestia, i jest możliwość, że to nigdy się nie pojawi.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 02, 2011, 20:05:54
I nie porównywać mi tu do SF, bo tam to jeszcze trzeba umieć zrobić.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 20:23:11
Zabawne, HiKrush, taki z Ciebie filozof, tyle wiesz, jak to jest, że nie wygrałeś jeszcze turnieju?
Ja na przykład gdzieś mam Twoją wiedzę, wolę się sugerować postami najlepszych i oglądać walki najlepszych, a nie jakieś dziwne interpretacje gry kogoś kto tylko dużo mówi (przyznaj się w jakim tempie nabiłeś posty, pół miesiąca i chyba ze 150 nabiłeś). Gadka jak widać nie pomaga Ci w tej grze.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: mace w Wrzesień 02, 2011, 20:23:45
a w tekkenie nie trzeba? nie kazdy ma jakiegos super manuala zeby te wszystkie akcje co sa pokazane w practice(chodzi mi o sample combos czy jakos tak, dawno nie gralem) powtorzyc. ja np. nie potrafie.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 20:25:20
Ja nie widzę nic złego w sample combos, kilka prostych przykładów z dwoma trudniejszymi dla obrazu jak powinien wyglądać dżagiel, żeby potem laik się nie dziwił, że lata w powietrzu.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 02, 2011, 20:28:10
Nie można porównać tych dwóch bijatyk (tekken i sf),nawet nie chodzi o to że jedna jest w 3d a druga 2d, lecz o sam fakt że strit można powiedzieć że z miejsca jest grą "turniejową" gdyż każda postać nie ma po 123413423141 ciosów a tylko te które są potrzebne a nawet niezbędne do grania,ot co. Street Fighter jest czystym mindgame'em a na mixup trzeba sobie zasłużyć i nie jest to gra z cyklu "kto pierwszy wybije ten wygrywa" a w Tekkenie jest pełno takich przypadków,np. weźmy sobie takie stefka i arene z pomidorami.....łapiemy ch b+1 na początku rundy i praktycznie możemy odłożyć kontroler, am i right or am i right ? taka prawda niestety.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 20:32:43
Nie można porównać tych dwóch bijatyk (tekken i sf),nawet nie chodzi o to że jedna jest w 3d a druga 2d, lecz o sam fakt że strit można powiedzieć że z miejsca jest grą "turniejową" gdyż każda postać nie ma po 123413423141 ciosów a tylko te które są potrzebne a nawet niezbędne do grania,ot co. Street Fighter jest czystym mindgame'em a na mixup trzeba sobie zasłużyć i nie jest to gra z cyklu "kto pierwszy wybije ten wygrywa" a w Tekkenie jest pełno takich przypadków,np. weźmy sobie takie stefka i arene z pomidorami.....łapiemy ch b+1 na początku rundy i praktycznie możemy odłożyć kontroler, am i right or am i right ? taka prawda niestety.
Skoro nie można to czemu porównujesz? ^^

Jeśli łapiemy b+1 to również ulegliśmy mindgame'owi, jeśli złapiemy hopkick na początku rundy, to musimy poćwiczyć (nie wiem czy to nie parafraza Killerdolla). Tekken to filozofia + matematyka na przykładzie:
filozofia: dostanę hopkicka, czy go nie dostanę, oto jest pytanie - zatem filozofia z elementami ryzyka ;d
matematyka: oczywiście framedata, kary etc.


Nota bene, gdyby Tekken był taką grą, jak ją przedstawiasz, to zwycięzcami turniejów zawsze byłyby jakieś inne osoby, a w Polsce na przykład Frizen potrafił wygrać kilka turniejów z rzędu i generalnie czołówka graczy się nie zmienia, to teraz trzeba dać kogoś z czołówki na stefka na arenę z pomidorami i przegra, czy tak?
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 02, 2011, 20:39:40
Nie można porównać tych dwóch bijatyk (tekken i sf),nawet nie chodzi o to że jedna jest w 3d a druga 2d, lecz o sam fakt że strit można powiedzieć że z miejsca jest grą "turniejową" gdyż każda postać nie ma po 123413423141 ciosów a tylko te które są potrzebne a nawet niezbędne do grania,ot co. Street Fighter jest czystym mindgame'em a na mixup trzeba sobie zasłużyć i nie jest to gra z cyklu "kto pierwszy wybije ten wygrywa" a w Tekkenie jest pełno takich przypadków,np. weźmy sobie takie stefka i arene z pomidorami.....łapiemy ch b+1 na początku rundy i praktycznie możemy odłożyć kontroler, am i right or am i right ? taka prawda niestety.
Skoro nie można to czemu porównujesz? ^^

Jeśli łapiemy b+1 to również ulegliśmy mindgame'owi, jeśli złapiemy hopkick na początku rundy, to musimy poćwiczyć (nie wiem czy to nie parafraza Killerdolla). Tekken to filozofia + matematyka na przykładzie:
filozofia: dostanę hopkicka, czy go nie dostanę, oto jest pytanie - zatem filozofia z elementami ryzyka ;d
matematyka: oczywiście framedata, kary etc.

Ja nie porównuje,porównał to nasz nowy kolega bsurma ,anyway b+1 nie jest mindgame'em,jest to poke który na CH daje juggle'a,na wiffie prawie nie karalny a nawet jak się schylimy to nic to nam nie da,chyba że ktoś będzie na pałe robił iws'a to wtedy można nawet wybić ale nikt nie zrobi tego na reakcje dlatego ten cios na pewno jest w top 3 najbardziej przegiętych ciosów w grze. Mindgame masz wtedy jak musisz przewidzieć czy pójdzie low czy mid,jaki masz mindgame gdzie b+1 jest highem i zablokujesz stojac a kucajac bedzie wiff XD?



Nota bene, gdyby Tekken był taką grą, jak ją przedstawiasz, to zwycięzcami turniejów zawsze byłyby jakieś inne osoby, a w Polsce na przykład Frizen potrafił wygrać kilka turniejów z rzędu i generalnie czołówka graczy się nie zmienia, to teraz trzeba dać kogoś z czołówki na stefka na arenę z pomidorami i przegra, czy tak?

Ja podałem tylko przykład. Byl to przykład który miał na celu pokazać że nie da się porównać SF do Tekkena. W stricie nie ma czegoś takiego że obrywasz raz i już masz KO. Owszem jak ktoś nie umie blokować albo źle zgadnie (przynajmniej 2 razy) to wtedy nie żyje. Nie mówię że zawsze się ludzie nadziewają na to b+1 ale w 99% przypadków jeśli się ktoś na to załapie na arenie z pomidorami i to na początku mapy (BA może być i na końcu mapy) to wygrywa stiff ;p. Jak dostaniesz ch b+1 + juggle + piękną ściane stefka i zostanie Ci jakoś pare % energii to raczej dużego pola do popisu nie masz gdy oponent ma pełne zdrowie ? zaraz pewnie wyskoczysz ze mozna zrobic comeback z rage'em itp. :P
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 20:43:26
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Komandos w Wrzesień 02, 2011, 20:54:01
Walczcie pionki, walczcie. Fajnie obserwować jak taki KBB, który nie tak dawno dopytywał się mnie co to jest frame data itp. z dnia na dzień staje się Tekkenowy ekspertem i filozofem (dwa w jednym). Hikrush jak z nim grałem na turnieju parę miechów temu to nie umiał ściany z ws1 Stevem zrobić, a tutaj sprawia wrażenie jakby k**wa był królem manuala :D
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 02, 2011, 21:02:32
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.

Ja bym to nazwał pseudo mingame'em gdyż takie rzeczy jak uderzenie na początku rundy można sobie spokojnie wybackdashować i mindgame się tu kończy,a jeśli będziemy wiedzieć że na początku rundy,druga osoba będzie "uciekać" do tyłu to co zrobimy ? rzut z którego też się można wyrwać, więc na dobrą sprawę zrobiliśmy koło ;p
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 02, 2011, 21:12:53
Hikrush jak z nim grałem na turnieju parę miechów temu to nie umiał ściany z ws1 Stevem zrobić, a tutaj sprawia wrażenie jakby k**wa był królem manuala :D
I to wystarczyło, żeby sprać Ci Bruce'a lol :D
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 21:14:39
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.

Ja bym to nazwał pseudo mingame'em gdyż takie rzeczy jak uderzenie na początku rundy można sobie spokojnie wybackdashować i mindgame się tu kończy,a jeśli będziemy wiedzieć że na początku rundy,druga osoba będzie "uciekać" do tyłu to co zrobimy ? rzut z którego też się można wyrwać, więc na dobrą sprawę zrobiliśmy koło ;p

Skoro się da wybackdashować, to co tak się bulwersujesz o ten cios?
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 02, 2011, 21:17:02
Ech... Może niepotrzebnie podnosiłem głos, bo od razu wybuchła z tego dyskusja o nie wiadomo co... Mogłem się przez chwilę zamknąć :/

Miałem po prostu tylko cichą nadzieję, że Namco da szansę new-comerom, przez to mógłby się zwiększyć popyt na grę...

Ale nieważne, bo teraz potoczył się spór taki, że głowa boli. :(

Możecie zapomnieć o moim pierwszym poście i zacząć od nowa normalną dyskusję.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 02, 2011, 21:17:52
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.

Ja bym to nazwał pseudo mingame'em gdyż takie rzeczy jak uderzenie na początku rundy można sobie spokojnie wybackdashować i mindgame się tu kończy,a jeśli będziemy wiedzieć że na początku rundy,druga osoba będzie "uciekać" do tyłu to co zrobimy ? rzut z którego też się można wyrwać, więc na dobrą sprawę zrobiliśmy koło ;p

Skoro się da wybackdashować, to co tak się bulwersujesz o ten cios?

Ale kto tu się bulwersuje ? Przecież to Ty na każdym kroku chcesz udowodnić że musisz mieć ostatnie zdanie. Tak czy owak cios jest przegięty i nie powiesz mi że nie.

Ech... Może niepotrzebnie podnosiłem głos, bo od razu wybuchła z tego dyskusja o nie wiadomo co... Mogłem się przez chwilę zamknąć :/

Miałem po prostu tylko cichą nadzieję, że Namco da szansę new-comerom, przez to mógłby się zwiększyć popyt na grę...

Ale nieważne, bo teraz potoczył się spór taki, że głowa boli. :(

Możecie zapomnieć o moim pierwszym poście i zacząć od nowa normalną dyskusję.

No coś ty,to jest forum gdzie każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii a że jest to forum bijatykowe to spinki zawsze były są i będą,mniejsze i te większe i te bezsensowne XD z resztą chyba na każdym forum tak jest bo zawsze ktoś będzie miał odmienne zdanie.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 02, 2011, 21:19:13
New comer jak będzie chciał, to sobie poradzi. Jak umie i ma w sobie na tyle samozaparcia, żeby włączyć youtube, tekkenzaibatsu, backdash.pl i temu podobne adresy, to sobie poradzi. Jak będzie ćwiczył, to sobie poradzi. A jak oczekuje, że gdzieś przeczyta jak grac i dzięki temu będzie wygrywał, to, no cóż.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 21:20:36
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.

Ja bym to nazwał pseudo mingame'em gdyż takie rzeczy jak uderzenie na początku rundy można sobie spokojnie wybackdashować i mindgame się tu kończy,a jeśli będziemy wiedzieć że na początku rundy,druga osoba będzie "uciekać" do tyłu to co zrobimy ? rzut z którego też się można wyrwać, więc na dobrą sprawę zrobiliśmy koło ;p

Skoro się da wybackdashować, to co tak się bulwersujesz o ten cios?

Ale kto tu się bulwersuje ? Przecież to Ty na każdym kroku chcesz udowodnić że musisz mieć ostatnie zdanie. Tak czy owak cios jest przegięty i nie powiesz mi że nie.

Ja niczego nie chcę udowadniać, tylko dowiedzieć się prawdy, bo ja jestem słabym graczem. Najpierw mówisz, że dostanie b+1 na początku rundy to przegięcie, potem mówisz, że da się to wybackdashować, czyli backdashujmy na początku rundy i bądźmy happy. : D
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 02, 2011, 21:25:44
Ty naprawdę KBB udajesz głupiego czy jesteś ? to było tylko i wyłącznie porównanie opcji jakie mamy gdy wyłapiemy właśnie coś w stylu b+1 na początku rundy i było to porównanie do strita gdzie żeby zabić kogoś to trzeba kilka razy zgadnąć a nie wybić sobie na początku rundy i mamy w 99% wygraną rundę. Czytaj ze zrozumieniem a później się wypowiadaj bo piszę to już chyba 3-ci raz.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Solo w Wrzesień 02, 2011, 21:46:39
Pitrex - a w SF masz Ultre, a w tekkenie nie, ha! No przeciez skoro wiesz, ze mozesz wylapac b+1 na poczatku rundy, to po co to lapiesz, nie kumam : p.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 02, 2011, 21:50:51
Pitrex - a w SF masz Ultre, a w tekkenie nie, ha! No przeciez skoro wiesz, ze mozesz wylapac b+1 na poczatku rundy, to po co to lapiesz, nie kumam : p.

Ultry nigdy nie ma na początku rundy ;) a po za tym przeciez nie mowie ze wylapuje tylko  ze Tekken jest jaki jest.....ale nie ważne już bo widzę że albo ludzie nie czytają tego co piszę albo jestem cymbałem do kwadratu ale nvm.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 02, 2011, 22:01:27
Pitrex - a w SF masz Ultre, a w tekkenie nie, ha! No przeciez skoro wiesz, ze mozesz wylapac b+1 na poczatku rundy, to po co to lapiesz, nie kumam : p.

Ultry nigdy nie ma na początku rundy ;) a po za tym przeciez nie mowie ze wylapuje tylko  ze Tekken jest jaki jest.....ale nie ważne już bo widzę że albo ludzie nie czytają tego co piszę albo jestem cymbałem do kwadratu ale nvm.

Ultry nie ma na początku, ale zawsze może być na końcu... :P Wystąpienie czasowe ultra combo, juggle'a czy jakiegokolwiek gamebreakera dla mnie nie ma znaczenia, bo większość jednakowo przechyla szalę zwycięstwa na jedną czy drugą stronę.

Just my two cents.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Wrzesień 02, 2011, 22:48:46
Wieczne kłótnie o to kto jest lepszy :O. Spruwacie się nad tym co drugi post na tym forum. Każdy w tej dyskusji myślałem, że gra 4fun. A widzę, że tak nie jest. Zwracacie uwagę nawet na to ile czasu trwa Wasza PRZEGRANA. Ludzie, którzy naprawdę ogarniają tą grę, nie muszą tego udowadniać na forum (Tenshi, Matt, Tokis - oni nigdy nie spuszczają się nad swoją fantastyczną grą). Pokazują to dopiero na turnieju a czas, który traciliby na te dyskusje, spędzają na practisie lub oglądając walki najlepszych.

EDIT:
Kucnięte b+1 to move, który skarać WSem trzeba. Na reakcję nie kucniemy, no ale są sytuacje, że spodziewać się można. Wciąż jednak b+1 jest imbą.

Movement wyćwiczycie tylko grając..
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 02, 2011, 22:58:25
Wieczne kłótnie o to kto jest lepszy :O. Spruwacie się nad tym co drugi post na tym forum. Każdy w tej dyskusji myślałem, że gra 4fun. A widzę, że tak nie jest. Zwracacie uwagę nawet na to ile czasu trwa Wasza PRZEGRANA. Ludzie, którzy naprawdę ogarniają tą grę, nie muszą tego udowadniać na forum (Tenshi, Matt, Tokis - oni nigdy nie spuszczają się nad swoją fantastyczną grą). Pokazują to dopiero na turnieju a czas, który traciliby na te dyskusje, spędzają na practisie lub oglądając walki najlepszych.

EDIT:
Kucnięte b+1 to move, który skarać WSem trzeba. Na reakcję nie kucniemy, no ale są sytuacje, że spodziewać się można. Wciąż jednak b+1 jest imbą.

Movement wyćwiczycie tylko grając..

Gra raczej służy do zabawy, więc na pewno wszyscy grają 4fun :) Ja tak naprawdę ich rozumiem, bo bez jakiejkolwiek rywalizacji byłoby cholernie nudno.

Że tak się włączę, b+1 to rzeczywiście szatańskie nasienie. No ale cóż, Steve musi z czegoś żyć, i po coś ma ruchy CH na full juggle :P
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 02, 2011, 23:31:05
Wieczne kłótnie o to kto jest lepszy :O. Spruwacie się nad tym co drugi post na tym forum. Każdy w tej dyskusji myślałem, że gra 4fun. A widzę, że tak nie jest. Zwracacie uwagę nawet na to ile czasu trwa Wasza PRZEGRANA. Ludzie, którzy naprawdę ogarniają tą grę, nie muszą tego udowadniać na forum (Tenshi, Matt, Tokis - oni nigdy nie spuszczają się nad swoją fantastyczną grą). Pokazują to dopiero na turnieju a czas, który traciliby na te dyskusje, spędzają na practisie lub oglądając walki najlepszych.

EDIT:
Kucnięte b+1 to move, który skarać WSem trzeba. Na reakcję nie kucniemy, no ale są sytuacje, że spodziewać się można. Wciąż jednak b+1 jest imbą.

Movement wyćwiczycie tylko grając..

Ja tam się nie spuszczam do niczego i nie błyszczę, ale jeśli ktoś sobie robi jaja z mojej osoby, to chyba coś tu jest nie w porządku. Mogę kogoś szanować, jeśli ten ktoś zachowuje się jakoś należycie.
No ciekawe jakbym wyćwiczył movement gdybym nie grał? ;p Movementu uczy się w practice a jego używania na sparach, proste. Zresztą nie wiem o co Ci chodzi szyper, ja nadmieniłem, że jestem słaby i próbuję się uczyć jak to tylko możliwe, raczej szukasz czegoś na siłę.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Wrzesień 02, 2011, 23:34:35
To Wasza dyskusja jest śmieszna, ale ok, continue. Ćwiczysz w practice? GL
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Tenshimitsu w Wrzesień 04, 2011, 10:42:43
Żadnego "continue", Szyper, przynajmniej nie w takiej formie. :)

Rozmawiajcie o movemencie, a nie o tym kto jest lepszym lub słabszym graczem. Komandos - Twój post w ogóle nic nie wnosił do tematu, nie masz nic do powiedzenia na temat movementu?

Proszę postować na temat.

P.S. Sunchip w wywiadzie powiedział, ze większość swojego skilla wypracował w practice. Przechwalał się czy nie? Według mnie niezupełnie, widać u niego czas spędzony na practice, ale jednocześnie nie docenia swoich sparring partnerów - to oni weryfikowali jego strategię.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Wrzesień 04, 2011, 12:55:31
Ale na pewno poruszania nie wyćwiczył na practice. Zresztą akurat Movement Sunchip ma dość biedny. Jednak ogranie i wyrywanie z rzutów ma wyśmienite, co właśnie na practice można, a nawet powinno się trenować.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Tenshimitsu w Wrzesień 04, 2011, 13:32:25
Ogólnie nie rozumiem tego całego zachwytu nad backdash cancelem. Po co uciekać tak daleko, że nie jesteś w stanie zrobić whiff-punish? ;) Z bliska lepszy jest SSW.

Chyba że ma się postać z zasięgowym whiff-punishem, wtedy to ma sens.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Wrzesień 04, 2011, 13:42:27
Wlasnie dlatego jest ten caly zachwyt nad backdash cancelem, bo w polaczeniu z dobrym whiff punisherem tworzy godlike kombinacje.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Tenshimitsu w Wrzesień 04, 2011, 13:52:31
Widziałam na Crashu walkę, gdzie koleś płynął do tyłu non stop backdash cancelem, aż był tak daleko, że i tak musiał przydashować spowrotem. :) I po co mu to było? Koniec końców przegrał. To tylko mała anegdotka ;)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 04, 2011, 13:56:49
Widziałam na Crashu walkę, gdzie koleś płynął do tyłu non stop backdash cancelem, aż był tak daleko, że i tak musiał przydashować spowrotem. :) I po co mu to było? Koniec końców przegrał. To tylko mała anegdotka ;)
Bo pić to trzeba umieć. - Bo backdashować to trzeba umieć.
To była taka mała analogia.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Wrzesień 04, 2011, 14:02:26
Przeciez wiadomo ze samym backdash cancelem sie nie wygra, szczegolnie robionym bezmyslnie. To jest tylko narzedzie, jak wiele innych.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 05, 2011, 07:11:21
Przeciez wiadomo ze samym backdash cancelem sie nie wygra, szczegolnie robionym bezmyslnie. To jest tylko narzedzie, jak wiele innych.
<3

Ja tam się zgadzam co do tego, że w bijatykach powinno być więcej rzeczy pomagających w nauce. Przecież nie ma to absolutnie nic wspólnego z upraszczaniem samych gier, po wejściu w tryb VS wszystko jest dokładnie takie samo. Po prostu takie namco zamiast bawić się w układanie korytarzy do scenario campaign mogłoby poświęcić czas na stworzenie jakiegoś megazajebistego, szczegółowego i kompletnego tutoriala. Przy takim VF w samej grze jest zawarta frame data, albo przynajmniej narzędzie mocno ułatwiające jej obczajanie (nie pamiętam dokładnie). Juggle w command liście czy triale (z których w dodatku spora część jest całkowicie nieprzydatna) to jednak jeszcze nie to.

btw. Pitrex salty about b+1 - priceless. ;D
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 05, 2011, 12:40:52
W VF jest pełna frame data w practice. Oraz parę innych, bardzo pożytecznych rzeczy.

Myślę, że bardzo fajnie sprawdziłby się może nie jakiś totalnie łopatologiczny tutorial w grze, co raczej jakieś fajne challenge, typu ukarz to, schyl sie w odpowiednim miejscu, zrób crusha, juggla za tyle a tyle. Oczywiście, można sobie odpalić defensive training ale dla mnie osobiście jest on koszmarnie toporny w użyciu.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Wrzesień 05, 2011, 13:27:47
Myślę, że bardzo fajnie sprawdziłby się może nie jakiś totalnie łopatologiczny tutorial w grze, co raczej jakieś fajne challenge, typu ukarz to, schyl sie w odpowiednim miejscu, zrób crusha, juggla za tyle a tyle.
I to jest konsensus pomiędzy łopatologią a hardkorem, to mi się podoba.

Mi dużo chodzi nie tyle o samego TK, a o gry ogólnie. Odpalam RE1 i muszę się sporo nie raz zmęczyć, zanim rozwikłam jakąś zagadkę. Podobnie w SH1/2/3. Odpalam RE4/5 i zasadniczo ta gra niczego ode mnie nie wymaga. Idź przed siebie i zastrzel wszystko, co się rusza, kopnij we wszystko, co się da, zniszcz ile fabryka dała. Smutne to jest, a do tego nudne. Już nawet poradników do gier się nie opłaca pisać, bo i po co, jak nie ma czemu radzić. I ja bym bardzo nie chciał, żeby Tekken poszedł w tą samą stronę, a już w dużym stopniu w tą stronę idzie.

Jakby to Zajcew ujął, "Dupa, gówno, idioci, hujowe gierki" :D
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 05, 2011, 15:43:21
Myślę, że bardzo fajnie sprawdziłby się może nie jakiś totalnie łopatologiczny tutorial w grze, co raczej jakieś fajne challenge, typu ukarz to, schyl sie w odpowiednim miejscu, zrób crusha, juggla za tyle a tyle.
I to jest konsensus pomiędzy łopatologią a hardkorem, to mi się podoba.

Mi dużo chodzi nie tyle o samego TK, a o gry ogólnie. Odpalam RE1 i muszę się sporo nie raz zmęczyć, zanim rozwikłam jakąś zagadkę. Podobnie w SH1/2/3. Odpalam RE4/5 i zasadniczo ta gra niczego ode mnie nie wymaga. Idź przed siebie i zastrzel wszystko, co się rusza, kopnij we wszystko, co się da, zniszcz ile fabryka dała. Smutne to jest, a do tego nudne. Już nawet poradników do gier się nie opłaca pisać, bo i po co, jak nie ma czemu radzić. I ja bym bardzo nie chciał, żeby Tekken poszedł w tą samą stronę, a już w dużym stopniu w tą stronę idzie.

Jakby to Zajcew ujął, "Dupa, gówno, idioci, hujowe gierki" :D

Muszę przyznać, że też nie jestem pewien, co Namco w tej chwili chce zrobić z serią. Coraz mniej pojawia się ludzi, którzy poświęcają się chociaż w 50% grze, bo jest im trudno cokolwiek wywalczyć, a co za tym idzie, pojawia się więcej scrubów.

Mi tam wisi i powiewa, co sobie zrobią z systemem, bo jak na razie fundamentalne zasady zostają, więc jest dobrze. Po prostu wygląda na to, że T6 został zrobiony na wiwat.
Większy lifebar, OK, zniosę. Bound też nie jest zły, tak samo jak Rage. Ale takie postacie jak Zafina/Yoszek przy Bobie/Larsie nie powinny po prostu istnieć. Nieuki grające d/b+4,4-owym Lawem się cieszą, a graczy jest coraz mniej.
I mówię tu cały czas o on-line, bo na spotkania/turnieje nie każdy może sobie pozwolić, a nawet jeśli, to odechciewa mu się grać od sweep-happy graczy na PSNie czy tam gdziekolwiek.

Balans postaci, ogólna solidność systemu (również on-line) i umiejętność wprowadzenia nowych graczy do paczki to jest to, nad czym Namco powinno się skupić, a nie banalne Scenario Campaign.

I dlatego w nowej części powinna się znaleźć chociaż NAJPROSTSZA rzecz, która pomogłaby coś innym ugrać i pokazać, że gra ma w sobie moc. Propozycja Nevana jest bardzo fajna, szczególnie że nie wszyscy mają pojęcie o niektórych rzeczach (lo-crush i hi-crush szczególnie) i mnie, mniej więcej, też o to chodziło.

I nie można mieć na pewno pretensji do Tekkena o to, że jest coraz łatwiejszy, bo wciąż nie jest aż TAK łatwy. I wolałbym raczej nie porównywać gier z jednego genre do drugiego, bo to wiele nie wnosi do dyskusji. BTW, w RE5 na pewno nie chodzi o zagadki, a i tak, żeby tą grę przejść na wymagających ustawieniach, trzeba się trochę namachać.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 05, 2011, 16:04:28
Myślę, że bardzo fajnie sprawdziłby się może nie jakiś totalnie łopatologiczny tutorial w grze, co raczej jakieś fajne challenge, typu ukarz to, schyl sie w odpowiednim miejscu, zrób crusha, juggla za tyle a tyle.
I to jest konsensus pomiędzy łopatologią a hardkorem, to mi się podoba.

Mi dużo chodzi nie tyle o samego TK, a o gry ogólnie. Odpalam RE1 i muszę się sporo nie raz zmęczyć, zanim rozwikłam jakąś zagadkę. Podobnie w SH1/2/3. Odpalam RE4/5 i zasadniczo ta gra niczego ode mnie nie wymaga. Idź przed siebie i zastrzel wszystko, co się rusza, kopnij we wszystko, co się da, zniszcz ile fabryka dała. Smutne to jest, a do tego nudne. Już nawet poradników do gier się nie opłaca pisać, bo i po co, jak nie ma czemu radzić. I ja bym bardzo nie chciał, żeby Tekken poszedł w tą samą stronę, a już w dużym stopniu w tą stronę idzie.

Jakby to Zajcew ujął, "Dupa, gówno, idioci, hujowe gierki" :D

Muszę przyznać, że też nie jestem pewien, co Namco w tej chwili chce zrobić z serią. Coraz mniej pojawia się ludzi, którzy poświęcają się chociaż w 50% grze, bo jest im trudno cokolwiek wywalczyć, a co za tym idzie, pojawia się więcej scrubów.

Mi tam wisi i powiewa, co sobie zrobią z systemem, bo jak na razie fundamentalne zasady zostają, więc jest dobrze. Po prostu wygląda na to, że T6 został zrobiony na wiwat.
Większy lifebar, OK, zniosę. Bound też nie jest zły, tak samo jak Rage. Ale takie postacie jak Zafina/Yoszek przy Bobie/Larsie nie powinny po prostu istnieć. Nieuki grające d/b+4,4-owym Lawem się cieszą, a graczy jest coraz mniej.
I mówię tu cały czas o on-line, bo na spotkania/turnieje nie każdy może sobie pozwolić, a nawet jeśli, to odechciewa mu się grać od sweep-happy graczy na PSNie czy tam gdziekolwiek.

Balans postaci, ogólna solidność systemu (również on-line) i umiejętność wprowadzenia nowych graczy do paczki to jest to, nad czym Namco powinno się skupić, a nie banalne Scenario Campaign.

I dlatego w nowej części powinna się znaleźć chociaż NAJPROSTSZA rzecz, która pomogłaby coś innym ugrać i pokazać, że gra ma w sobie moc. Propozycja Nevana jest bardzo fajna, szczególnie że nie wszyscy mają pojęcie o niektórych rzeczach (lo-crush i hi-crush szczególnie) i mnie, mniej więcej, też o to chodziło.

I nie można mieć na pewno pretensji do Tekkena o to, że jest coraz łatwiejszy, bo wciąż nie jest aż TAK łatwy. I wolałbym raczej nie porównywać gier z jednego genre do drugiego, bo to wiele nie wnosi do dyskusji. BTW, w RE5 na pewno nie chodzi o zagadki, a i tak, żeby tą grę przejść na wymagających ustawieniach, trzeba się trochę namachać.

Rage akurat był potrzebny jak 5 koło u wozu,choć się nie czepiam bo w TTT2 już to "naprawili" a raczej po prostu zrobili na zasadzie jak z TTT1.  Co do online to można mieć mieszane uczucia gdyż są gracze po których widać że grają,kleją ładne akcje itp. ale struktura kodu sieciowego nie pozwala na idealne połączenie między opponentami i np. wole sobie zrobić jakiś poke na low zamiast taunt+gwarant po nim,bo na online ciężko w ogóle coś po tauncie zasadzić (to taki przykład). Ogółem jakby Namco po prosiło Capcom o stworzenie kodu sieciowego dla nich to myślę że wszyscy byliby happy ;D

Btw. Co do RE5 to się zgodzę że na najwyższym poziomie trza się "namachać" ale to idzie w strone dead rising czyt. zombiaki,zombiaki i jeszcze raz zombiaki. Jeśli Capcom dalej będzie tworzyć takie Residenty to po prostu będzie już nudne jak flaki z olejem.....
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 05, 2011, 16:31:12
Co do większego lifebaru, a konkretnie zwiększenie go ze starych 150pkt do 180 uważam za bardzo trafioną decyzję, bo wyobraź sobie teraz te wszystkie juggle z boundami i rage'm oraz rozwalającymi się po drodze ścianami czy podłogami i death combo stałoby się narzędziem powszechnie używanym w walce.

Jakiś czas temu graliśmy w T5 i DR i moim zdaniem, juggle w tych grach były jeszcze silniejsze niż są teraz.

Jeśli chodzi o łatwość wejścia w Tekkena, to teraz jest to tak naprawdę trudniejsze ze względu na fakt, że musisz idealnie znać postać przeciwnika (ogranie) żeby móc naprawdę w to wygrywać. Dlatego konieczne jest jeżdżenie po całej Polsce bo nie ma w naszym kraju miasta w którym znaleźliby się gracze biegle posługujący się wszystkimi postaciami w tej grze.

Co do practice mode to przydałoby się dodanie możliwości nagrywania swoich ruchów i przeciwnika, bo co mi po tym, że odpalę sobie na defensive training jakiegoś stringa i nauczę się go blokować, crushować czy reversować, ale nie będę umiał bronić się przed setupami? Oprócz tego fajnie, jakby dali możliwość ustawienia postaci w jednym konkretnym punkcie na planszy i pod position reset można byłoby do tego punktu wrócić - przydałoby się to w nauce sadzenia sytuacyjnych juggli oraz do kręcenia combo movies.

Dlaczego wywaliłbyś Yosha, Boba, Zafinę i Larsa z rostera?
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 05, 2011, 16:38:49
Co do większego lifebaru, a konkretnie zwiększenie go ze starych 150pkt do 180 uważam za bardzo trafioną decyzję, bo wyobraź sobie teraz te wszystkie juggle z boundami i rage'm oraz rozwalającymi się po drodze ścianami czy podłogami i death combo stałoby się narzędziem powszechnie używanym w walce.

Jakiś czas temu graliśmy w T5 i DR i moim zdaniem, juggle w tych grach były jeszcze silniejsze niż są teraz.

Jeśli chodzi o łatwość wejścia w Tekkena, to teraz jest to tak naprawdę trudniejsze ze względu na fakt, że musisz idealnie znać postać przeciwnika (ogranie) żeby móc naprawdę w to wygrywać. Dlatego konieczne jest jeżdżenie po całej Polsce bo nie ma w naszym kraju miasta w którym znaleźliby się gracze biegle posługujący się wszystkimi postaciami w tej grze.

Co do practice mode to przydałoby się dodanie możliwości nagrywania swoich ruchów i przeciwnika, bo co mi po tym, że odpalę sobie na defensive training jakiegoś stringa i nauczę się go blokować, crushować czy reversować, ale nie będę umiał bronić się przed setupami? Oprócz tego fajnie, jakby dali możliwość ustawienia postaci w jednym konkretnym punkcie na planszy i pod position reset można byłoby do tego punktu wrócić - przydałoby się to w nauce sadzenia sytuacyjnych juggli oraz do kręcenia combo movies.

Dlaczego wywaliłbyś Yosha, Boba, Zafinę i Larsa z rostera?

Nie mówię, że te postacie są do wywalenia, ale różnica jest masakrycznie duża. Zafka nie ma czym nawet kupy zrobić, kiedy Lars ma u/f+3 i 6374 midy.
Nie wiem, może jakoś narzekam na ten lifebar, bo juggle mojego Jina w porównaniu do A++ tierów to jest nic, i jeszcze full wall carry typu b,f+2_3, b+2,1 nie zawsze wchodzi, więc można to uznać za jako mój własny kaprysik.

Ogólnie, TTT2 będzie na pewno lepsze, ale sytuacja, w jakiej obecnie Tekken jest pozostawiony, pokazuje, że Namco się leni mocno. :/
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 05, 2011, 16:50:06
Zgadzam się w pełni z ostatnim zdaniem.

Ile to było obiecywania, że po wyjściu gry będą DLC wypuszczane w konsultacji z fanami a o tych DLC przypomina mi tylko ten durny komunikat przed załadowaniem menu "checking downloadable content" który trwa i trwa.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Wrzesień 05, 2011, 16:51:13
Zafka nie ma czym nawet kupy zrobić, kiedy Lars ma u/f+3 i 6374 midy.

To ciekawe, że Tokis który gra głównie Zafiną zajmuje bardzo wysokie miejsca na turniejach.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: blaugrana20 w Wrzesień 05, 2011, 16:55:57
Na online po Tauncie robia 1+2 czesto dosc siada :)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 05, 2011, 17:03:07
Zafka nie ma czym nawet kupy zrobić, kiedy Lars ma u/f+3 i 6374 midy.

To ciekawe, że Tokis który gra głównie Zafiną zajmuje bardzo wysokie miejsca na turniejach.

Cóż, nie będę tutaj nic kwestionował :p No ale, ... match-up dla niej nie jest za ciekawy...
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: ZenonSzprot w Wrzesień 05, 2011, 17:06:56
Zafka nie ma czym nawet kupy zrobić, kiedy Lars ma u/f+3 i 6374 midy.

To ciekawe, że Tokis który gra głównie Zafiną zajmuje bardzo wysokie miejsca na turniejach.

No bardzo ciekawe jak to jest? Przecież Zafina jest już od tylu części z nami i nie jest żadnym zaskoczeniem na turniejach...
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 05, 2011, 17:19:24
Eee tam, Punisher sprowadzasz sprawę do zwykłego nieogrania na postać. Jest z nami od 2 lat, to powinno wystarczyć żeby się na nią ogarnąć.

Ja osobiście nienawidzę z nią grać, bo ma jedne z najlepszych crushy w tej grze a Anna ma najlepsze juggle startery na high i low akurat.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Wrzesień 05, 2011, 17:32:59
Po 1, w DR pasek mial 140 punktow. W T6 jest 180, ale to praktycznie nie zmienia nic, bo juggle zabieraja proporcjonalnie wiecej w porownaniu do DR.
Po 2 Zafine zjada praktycznie kazdy mid tier, nie wspominajac juz o topach. To ze ktos jej nie zna to nie jest nikogo wina. Akurat Anna ma z nia dosyc slabo no.
Podajac u/f+3 Larsa, gdy sie chce przekonac do jego topowosci tylko swiadczy o poziomie osoby z ktora sie rozmawia (poziomie gry, zeby nie bylo).
Akurat w PL jakby sie uprzec wystarczaloby siasc z 3 osobami (Benek, Gajda, Ja) i grac przez tydzien zeby poznac z grubsza na wszystkie postacie. Na setupy sie i tak nie ogra, bo co gracz to ma inne.(no chyba ze mowimy o bobach w USA, gdzie wszyscy graja tak samo...)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: ZenonSzprot w Wrzesień 05, 2011, 17:38:16
Do wysokich miejsc na turach Tokisa przyczynia się też to ,że jest ogólnie bardzo dobrym graczem i to jest główny czynnik jego osiągnięć.Ale większość graczy w Polsce nie zna Zafiny (w tym i ja) co tylko ułatwia sprawę.Żeby nie było nie czepiam się ale wiadomo-Tokis o wiele ciężej by miał gdyby ludzie byli ograni na tą postać.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 05, 2011, 17:42:16
Po 1, w DR pasek mial 140 punktow. W T6 jest 180, ale to praktycznie nie zmienia nic, bo juggle zabieraja proporcjonalnie wiecej w porownaniu do DR.
Po 2 Zafine zjada praktycznie kazdy mid tier, nie wspominajac juz o topach. To ze ktos jej nie zna to nie jest nikogo wina. Akurat Anna ma z nia dosyc slabo no.
Podajac u/f+3 Larsa, gdy sie chce przekonac do jego topowosci tylko swiadczy o poziomie osoby z ktora sie rozmawia (poziomie gry, zeby nie bylo).
Akurat w PL jakby sie uprzec wystarczaloby siasc z 3 osobami (Benek, Gajda, Ja) i grac przez tydzien zeby poznac z grubsza na wszystkie postacie. Na setupy sie i tak nie ogra, bo co gracz to ma inne.(no chyba ze mowimy o bobach w USA, gdzie wszyscy graja tak samo...)

Podając u/f+3, miałem na myśli akurat 90% bezmózgów, którzy Larsem ewidentnie nie umieją grać. :p Wiem, że ma mnóstwo innych rzeczy, które też potrafią zatłuc, no ale nie sposób o tym nie wspomnieć, bo krasz ma niemiłosierny. Możliwe, że też trochę zadziałała na mnie frustracja i to, że Larsem praktycznie nie gram.

Bardzo mnie też po prostu boli to, że oprócz dobrego movementu i paru fajnych rzeczy, typu b+1+2 i mnóstwo crushów, Zafina nie może w większości przypadków nic ugrać, więc troszeczkę musiałem się wyżyć, szczególnie że dopiero się nią uczę grać.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 05, 2011, 17:47:40
Po 1, w DR pasek mial 140 punktow. W T6 jest 180, ale to praktycznie nie zmienia nic, bo juggle zabieraja proporcjonalnie wiecej w porownaniu do DR.
Po 2 Zafine zjada praktycznie kazdy mid tier, nie wspominajac juz o topach. To ze ktos jej nie zna to nie jest nikogo wina. Akurat Anna ma z nia dosyc slabo no.
Podajac u/f+3 Larsa, gdy sie chce przekonac do jego topowosci tylko swiadczy o poziomie osoby z ktora sie rozmawia (poziomie gry, zeby nie bylo).
Akurat w PL jakby sie uprzec wystarczaloby siasc z 3 osobami (Benek, Gajda, Ja) i grac przez tydzien zeby poznac z grubsza na wszystkie postacie. Na setupy sie i tak nie ogra, bo co gracz to ma inne.(no chyba ze mowimy o bobach w USA, gdzie wszyscy graja tak samo...)

Podając u/f+3, miałem na myśli akurat 90% bezmózgów, którzy Larsem ewidentnie nie umieją grać. :p Wiem, że ma mnóstwo innych rzeczy, które też potrafią zatłuc, no ale nie sposób o tym nie wspomnieć, bo krasz ma niemiłosierny. Możliwe, że też trochę zadziałała na mnie frustracja i to, że Larsem praktycznie nie gram.

Bardzo mnie też po prostu boli to, że oprócz dobrego movementu i paru fajnych rzeczy, typu b+1+2 i mnóstwo crushów, Zafina nie może w większości przypadków nic ugrać, więc troszeczkę musiałem się wyżyć, szczególnie że dopiero się nią uczę grać.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=MZ5KfTGT2Tg#t=115s
ot..
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 05, 2011, 18:10:05
Zastanawiam się, co zrobić w sytuacji, gdy ktoś spamuje w temacie który sam założył. Jakieś propozycje?
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 05, 2011, 18:34:21
Zastanawiam się, co zrobić w sytuacji, gdy ktoś spamuje w temacie który sam założył. Jakieś propozycje?
Właściwie ten post też jest spamem.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Wrzesień 05, 2011, 18:37:08
Właściwie to zastanawiam się, ile osób siedzi właśnie nad tymi tutorialami co powklejałeś i trenuje movement.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: KBB w Wrzesień 05, 2011, 18:39:00
Właściwie to zastanawiam się, ile osób siedzi właśnie nad tymi tutorialami co powklejałeś i trenuje movement.
A nie wiem ile, zrobiłem to też trochę dla siebie, żeby mieć to w kupie wszystko, a jeśli przy okazji ktoś sobie zobaczy, to będzie naprawdę spoko.
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Brutal_KAZ w Wrzesień 05, 2011, 20:06:09
Plus za same chęci i założenie tematu. Ogólnie to nie potrzebna krytyka. To, że się samym movementem nie wygra wiadomo było od zawsze. To, że samymi jugglami się nie wygra też było od zawsze wiadomo. To, że rage jest z****ny i wk*****jacy też było zawsze wiadomo. Z tym, że jeżeli umie się to wszystko połączyć w jedna całość wychodzi masakra. Jak ktoś wcześniej zauważyl to tylko jedno z wielu narzędzi w tej grze. Od zawsze też wiadomo, że najlepszą obroną jest ATAK. Co z tego, że Stefan na b+1 z kontynuacją na ścianie za 3/4 paska albo i więcej skoro zostawia przeciwnika na ragu i akcje trzeba ponawiac. Kaziem na tej planszy zrobisz przynajmniej 5 albo 6 akcji z 4 JS za nieco ponad 100 dmg i nie zostawiasz przeciwnika na ragu a na zgadywance 50/50 która w BRUTALNY spośob kończy zawody a koleś lata ze ściany na ściane bez B! i nie wie nawet, że tak można. Practice w teksie da Ci czucie planszy i dystansu. Pozwoli nauczyć sie po niej poruszać i wykorzystywać to co dana postać ma do zaoferowania ale nie nauczy Cię wygrywać. Bo to co możesz zagrać to to na co pozwoli Ci przeciwnik lub to co sam wypracujesz, i TYLE. MINDGAME liczy się w wygrywaniu a movement pozwala to lepiej wykorzystać. Moje jakże skromne zdanie :)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Wrzesień 05, 2011, 20:19:09
Temat jest dobry,tylko po prostu odjechaliśmy trochę na bok ;)

A i co by nie było że swoim postem też offtopuje to macie tu kilka rzeczy (można dać na 1 stronę tematu żeby było pod ręką)

http://www.youtube.com/watch?v=KQicwSGSbo0 - Bardzo dobra technika WD

http://www.youtube.com/user/PitrexLord?feature=mhee#p/f/103/KOBOmg73Tpk - tutaj też o WD (ale preferuje ten 1)

http://www.youtube.com/user/PitrexLord?feature=mhee#p/f/118/pW6EJ4HfaKg - tu jakby ktoś chcial ch d/f+2, ewgf (w T6 łatwiejsze;p)

http://www.youtube.com/watch?v=2gX-a0infHk - Dobry tutek do ćwiczenia ISW (przydaje się też gdy chcemy wymusić przewagę i zamiast rzutu zrobić "biegnącą" trójkę)

http://www.youtube.com/watch?v=RpAVJ2dvN60&feature=related - koleś pokazuje kilka sposobów na BDC

http://www.youtube.com/watch?v=M6x9XFsq_dI&feature=related - kilka tricków ;)

http://www.youtube.com/watch?v=SuwzvFG2a6g&feature=related throw escaping (nie wszyscy muszą wiedzieć ale warto wiedzieć ;d)

http://www.youtube.com/watch?v=LePBqr7h9mg&feature=related  WD by RebellJin   

http://www.youtube.com/watch?v=iCFoEEymwVk&feature=related - BDC,ISW itp dla padowców ;)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Bati w Październik 13, 2011, 14:18:58
Moje kochane iSW, teraz prawie każdy potrafi wykonać je po boundzie :( co oni mu zrobili ;(((
Sprobujcie kozaki w jugglach bez bounda iSW'ować ;D
<z przymróżeniem oka> ;)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Październik 13, 2011, 14:21:34
Po low parry i 3 dash punchach zwykłym Kingiem. 8)
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Bati w Październik 13, 2011, 14:41:01
Keep up the good work ;D

A tak żeby nie było że Offtopuje.
WD Kinga jest prostszy bądź na takim samym poziomie "trudności" jak WD mishimami ;)

Wystarczy po pierwszym CD, powtarzać motion CD ze zmienionym jednym inputem, zamiast n , wsadzamy d/f, czyli zamiast
f, n, d,df    powtarzamy     f,d/f,d,df
Tytuł: Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Październik 13, 2011, 14:42:01
A tak naprawdę to wyszło mi to może raz, lol. :< Armorem było łatwiej to zacząłem grać Armorem. :D