BACKDASH FORUM
Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Kung Lao => Wątek zaczęty przez: Di w Sierpień 05, 2011, 18:58:47
-
Czy gdy Kung Lao trzyma EX-owy kapelusz na ziemi i się rusza, to ma zmieniony hitbox ciosów? (np. spina)
-
Nie, bo ma dobrze styrane bary.
-
Pytanie do KL playerow. Od czego zalezy sklejenie 1 jesli robie sciane spin, jk~dive kick, jk~dive kick, 1~EX Czapka. Trzeba jakos tajmingowac dive kicki czy to jest jakas piekielna maszerka?
-
Z własnego doświadczenia wiem, ze jak wmashowujesz jk dk na ścianie to nie siedzi - pierwszy robi się jak najszybciej (skacząc w przód), drugi j.K robimy skacząc w tył i z pewną pauzą - wtedy siądzie cokolwiek sobie wymarzysz: jedynki, dwójki czy trójki.
-
ok, dzieki
-
Na TYM wydano pełną frame datę do Kung pały:
On block:
112 - 0
21 - 0
24 - -1
f+2 (OH) - -9 :-X
wszystko z teleporta - 0
Na hicie wiadomo, wszędzie plusy.
W ogóle to nie jest śmieszne.
-
W tej grze masz 3 opcje na bloku. Albo male przewagi, albo 0 (co zdarza sie najczesciej) albo potezne kary. Nie ma strat w tej grze, albo masz przewage/rownowage albo kare ;p.
-
Random info: f3~Lowhat nie jest legit blockstringiem, mamy 6klatkową lukę zanim wyjdzie kapelusz, w sam raz na d1 lub Armor.
-
Calkiem sprytne. Wbijac sie just frame d1, zeby wybic low hat, zamiast zablokowac low hat i zostawic kung lao z -11.
-
Nie, chodzi o wyłączenie mu opcji, no chyba, że ty zawsze czekasz po jego f3 na low hata/presing.