BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Skarlet => Wątek zaczęty przez: Qjon w Czerwiec 24, 2011, 23:17:53

Tytuł: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 24, 2011, 23:17:53
>> Wątek będzie można przenieść kiedy powstanie stosowny dział <<

Dziś ukazało się kolejne DLC zawierające Cyrax&Sektor classic skins (za free, czemu się nie dziwię bo są badziewne) oraz Skarlett (cena 14zł).
Jako postać prezentuje się ciekawie, combosy ma silne, ale i stosunkowo wymagające - można spokojnie cisnąć 45% midscreeen meterless, ale trzeba się namachać więcej niż np. takim Ermakiem.
Kilka spostrzeżeń:
- z normali żaden nie prezentuje się ciekawie, ot klasyczny pok 112 (tylko 2 pierwsze ciosy można cancelować w specjale na gwarancie), jakieś tam wymianki high/low (b11b4_b11f4), ciekawa 2hitówka kończąca się OH podobnym do f3 Kunga: b1f3. F43 to ciekawy string do pokowania, bo na bloku uciekamy od przeciwnika.
- pierwszy w Mortalu HOPKIK! :D u3, midowa wybitka, niestety w gruncie rzeczy beznadziejna, bo nie można jej wykonywać z dasha (postać musi się zatrzymać) - może będzie z tego jakiś AA.
- uppercut wygląda na w miarę szybki, podcinka jest b. wolna
- backdash bardzo krótki i wolny, forward dash szybki i dalekosiężny
- kulka (df1), a raczej dwie kulki - mały damage na hicie, znikomy na bloku, ale nawet z bliska wydaje się niekaralna. Drugi hit możemy opóźnić trzymając kwadrat (nie musi to być wersja EX, która swoją drogą zjada więcej dmg). I tu rzecz najciekawsza - opóźniając drugi hit możemy go całkiem zcancelować robiąc dash, a dasha z kolei możemy cancelować w kolejna kulkę. Dzięki temu robiąc df[1]~dash~df[1]~dash... możemy rzygać kulkami szybciej niż Kano
- w powietrzu kulka df1 leci równolegle do podłoża, nic specjalnego, można ją robić jaki Instant Air, wtedy drastycznie skracamy recovery (ale Kabal toto nie jest). Wersja EX wysyła 3 kulki: na wprost, daleko po skosie i blisko po skosie, coś na wzór Ex kulek z powietrza Sindel
- drugi wariant projectila z powietrza to db1 - kulka leci blisko po skosie (podobnie do low fireballa w powietrzu Sindel), ponadto działa jako OTG
- kula krwi (fdb1) - projectile UNBLOCK! za 15%, ale zadaje naszej postaci! 7% dmg. Można nim sterować jak poziomym kapeluszem Kunga za pomocą u i d. Trafione z odległości całego ekranu pozwala na gwarantowany Teleport (łącznie za 21%)
- upslash i downslash (odpowiednio df2 i db2) - powolne wybitki, karalne na bloku (downslash chyba bardziej), do używania tylko jako karanie i w stringach. Downslash jest ponadto overheadem. Wersje EX to dwuhitówki o większym dmg.
- Teleport (db4) jest średniej prędkości, na bloku nie rollujemy jak Scorpion czy Smoke po zablokowanym TP, ale tak czy siak jesteśmy do ukarania. Na hicie daje tylko knd (co jest dość smutne), nie można się pod nim schylić (czy to z blokiem czy bez). Wersja EX ma większy dmg.
Na koniec najciekawszy aspekt gry Lady in red, czyli Red Dash (df3) - command dash, który sam z siebie nie zadaje obrażeń, tylko przemieszcza nasza postać: zwykła wersja przez pół ekranu, EX przez prawie cały (na dodatek mamy Armora na projectile :D ). Z dasha możemy wyprowadzić następujące ciosy:
   - 4 - wślizg na low (obviously), niekaralny!!
   - f+2 - czyli upslash o tych samych właściwościach
   - b2 - downslash, który sprawia nam ciekawą wymiankę z Dasha: 4 jako kndujący low lub b2 jako wybitka na overhed.
- backthrow (1+3) tej postaci zadaje wyjątkowo dużo, bo 17% - ma to być załatane
- Xray - zamiata pół ekranu, ściąga z powietrza, idzie jako Overhead!, ale zadaje zaledwie 29%

Jakiś tam bnb:
j.P, f+3,1_b+2_11_b+11~downslash, ff 2,3~Dash,b+2, ff f+4~Dash,f+2, ff f+4,3
Zamiast końcówki ff f+4~Dash,f+2, ff f+4,3 możemy od razu zrobić ff f+4,3 - i tak wyciśniemy 40% :D
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Czerwiec 26, 2011, 23:18:52
- kula krwi (fdb1) - projectile UNBLOCK! za 15%, ale zadaje naszej postaci! 7% dmg. Można nim sterować jak poziomym kapeluszem Kunga za pomocą u i d. Trafione z odległości całego ekranu pozwala na gwarantowany Teleport (łącznie za 21%)

Poyebało ich? Szybkie to?
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 26, 2011, 23:27:45
Na tyle powolne by nie być broken (choć pewnie okaże się, że jest tak naprawdę bezużyteczne xD )
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Czerwiec 26, 2011, 23:30:56
Pewnie bede nia gral.
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Drantzell w Czerwiec 26, 2011, 23:32:18
Czyli coś w stylu eX lodowiska u Suba ;p Chociaż to czasami się o dziwo przydaje.

To jak się tego unika? Jak będziesz chciał przeskoczyć to panna nie może wtedy teleportu odpalić?

Ona mi się wydała mocna. Sam jej ten dash w którym można sobie wybrać atak na low/mid jest niezły.
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Czerwiec 26, 2011, 23:32:53
Zadaje sobie damage przy rzucie, czy na trafieniu?
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 26, 2011, 23:35:34
Zadaje sobie damage przy rzucie, czy na trafieniu?
Już przy samym rzucie (wyrywa se flaka i nim miota w oponenta).

@Dra:
Jak będziesz chciał przeskoczyć to jest rozsądne recovery na whiffie, tyle ze Skarlett moze wcisnąć strzałkę w górę i zrobić z kulki AA :)
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Czerwiec 26, 2011, 23:36:15
No to IMO w miarę zbalansowane. Czy Smoke może skontrować?
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Czerwiec 26, 2011, 23:36:39
Jej teleport jest jakiś chory... Jak na to reagować? Ja nawet nie wiem kiedy go robi, taką ma dziwna animację.
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 26, 2011, 23:39:34
No to IMO w miarę zbalansowane. Czy Smoke może skontrować?
Nie testowałem (założę się o stówę, że tak), ale siadam do niej na poważnie od poniedziałku (najciekawsza żeńska postać imo), więc wszystko będzie, spoko ;)

@Dae: animacja jak każda, w stylu Smoka trochę, nie wiem co w tym dziwnego xD ciesz się że nie ma po nim ani kontynuacji ani Safejumpa, bo wtedy mogłaby szaleć.
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Czerwiec 26, 2011, 23:55:02
Nie wiem jak to wytłumaczyć, u większości postaci widać że ta się teleportuje, świecą się czy robią jakieś dymki/wybuchy. Może to kwestia nie ogrania - grałem tylko kilka walk na nią.
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: kowal w Czerwiec 28, 2011, 20:39:00
nie wiem czy mam fuksy ale połowa teleportow mnie nie trafia laduje obok, albo kolesie robia w złym momencie, samego teleportu tez nie widze

na te dwa noze trzeba wchodzic armoren ma drugi hit, ma przekichane niskie kopniecia hitbox maleje tak ze wiele rzeczy nie siada
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 29, 2011, 12:10:37
Siadlem troche wiecej do Skarlett i... Nie wiem jak pijany bylem piszac pierwszego posta (dziwie sie ze tez nnie nikt nie poprawil :D ). Wiec:
- jej blood kulka nie jest unblockiem :psyduck: jest zwykla kulka za 15dmg, na chip dmg zjada 6(!)hp. Oczywiscie jest parowalna przez Smoka
- oba -slashe sa karalne na fullcombo, takze wersje z Red dasha
- comba warto konczyc stringiem 1,1,2 - daje spora przewage na hicie (safejumpa jednak nie ma), cancelujac go w Dasha mozemy dalej kontynuoeac pressing zgadywanka slide/rzut/downslash do juggla. Rushdown swietny :D

//edit:
Ściana:
b2~db2, b2~db2, f4~df2, f4~df2, f3,4  (43%)
Zamiast pierwszego b2 mozemy uzyc dowolnego combo startera, f3,4 mozemy zastapic 1,1,2+setupy na przewadze.

j.P, f+3,1_b+2~db2, ff 2,3~df3b2, ff 1,2,2_f+4,3   (37_38_39_40%)
j.P, f+3,1_b+2~db2, ff 2,3~df3b2, ff f+4~df3f2, ff f+4,3   (44_45%)

u+3, 2~df2, ff f+3~df3f2, ff f+4,3   (33%)
b+1,1,f+4~df3f2, 4~df3f2, ff f+4,3   (33%)

Wall:
j.P, b+2~db2, b+2~db2, f+4~db2, f+4~df2, f+4,3   (48%)
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Lipiec 02, 2011, 15:31:53
48% midscreen no meter
j.P b+2~db2, b+2~db2, ff 2,3~df3f2, ff 2,3~df3,4
OMG nerf Skarlett. Serio, damage z combosow ma wyśmienity, dodając do tego doskonałe wall carry (+przewaga po 112) i mając w pamięci to, co robiono do tej pory z innymi postaciami na pewno czeka ją osłabienie.
Bonusowy jugiel:
j.K~df1 ff 2,3~df3f2, ff f+4,3  32%
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Lipiec 17, 2011, 17:19:46
Trochę frejmdatki:
112 - niekaralny
212 - niekaralny
b1f3 - -13
b11f4 - -9
b113 - -8
b11b4 - >-14
f43 - niekaralny
b2 - -9
f31 - -13
u3 - niekaralny

df2 - -13
db2 - -15
db4 - -13
fdb1 - niekaralne
Red dash 4 - niekaralne
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: kowal w Lipiec 17, 2011, 19:20:38
Reo gra Scarlet i to co robi to masakra jakas, niektorzy w ogole podejsc nie moga a nie sa to wymoczki
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Punkstyler w Lipiec 22, 2011, 17:25:16
Dja linka jak możesz, bo jakoś nie mogę się przekonać do siły tej postaci :|
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Lipiec 22, 2011, 17:34:51
Może nie link do konkretnej walki, ale masz mały pokaz możliwości by REO:

http://www.youtube.com/watch?v=UvHzAe3IQv0&feature=player_embedded
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: kowal w Lipiec 22, 2011, 18:31:24
http://www.justin.tv/kombatnetwork/b/288712947
  tutaj jest Reo na turze
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Lipiec 22, 2011, 22:21:27
Bez teleportu nie da się do niej podejść wcale. Jest za mały odstęp między jednym a drugim nożem, żeby to przeskoczyć a sama może w Ciebie wjechać błyskawicznie jeśli spróbujesz. Nie podobała mi się kompletnie ta postać od samego początku, ale teraz widzę że naprawdę trzeba się jej bać - standardy za 45%, zoning, dobry teleport...
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Lipiec 23, 2011, 00:39:06
Bez teleportu nie da się do niej podejść wcale. Jest za mały odstęp między jednym a drugim nożem, żeby to przeskoczyć a sama może w Ciebie wjechać błyskawicznie jeśli spróbujesz. Nie podobała mi się kompletnie ta postać od samego początku, ale teraz widzę że naprawdę trzeba się jej bać - standardy za 45%, zoning, dobry teleport...
Sam na forum wrzucalem jej komba po j.P za 48% Mowilem od poczatku, ze powinna ci sie podobac :p jedyna wada to ze jest strasznie meczaca manualnie.
Tytuł: Odp: Skarlett - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Lipiec 23, 2011, 00:45:09
Ale co ja Ci poradzę, że mi się nie podoba? Tak samo jak Jade i Sheeva.