BACKDASH FORUM
Hyde Park => Film, muzyka, książka => Wątek zaczęty przez: Di w Grudzień 28, 2009, 23:11:08
-
Na pewno są wśród Was osoby, które oglądają/oglądali seriale. Jakie tytuły są Waszymi ulubionymi?
(z góry proszę o brak spoilerów)
Moim absolutnym faworytem jest Dexter, którego każdy z czterech dotychczas zakończonych sezonów był świetny. W wakacje planuję odświeżyć sobie wszystkie odcinki i nadrobić zaległości książkowe.
-
Dexter to absolutny faworyt - mój idol^^ Poza tym dr.House jest niezły choć czasem jakby się powtarzały te odcinki.
-
Zgadzam się z przedmówcą. Dexter i House to narazie top tiery ;) Niezły jeszcze jest Supernatural, ale tylko pierwsze 3 sezony. Aha no i Lostów wciąż oglądam ;D
-
No fakt zapomniałem o Lostach :) Polecam też Fringe: Poza światem porządnie zrobiony serial. Taki "obgrejdowany" X-files :p
-
Obecnie jak kolega, House i Dexter, poza tym Weeds (ale starsze odcinki). Czekam też na finał Lost.
-
X-Files > all
Zacząłem niedawno oglądać od początku, jestem w połowie i wciąga jak dawniej. Dexter też mi sie podobał.
-
FMA - Anime -"Full Metal Alchemist".
No i jeden z najlepszych seriali jaki dane mi było oglądać to "CALLIFORNICATION" - Best from the best!
-
top 3 to: Heroes,Prison Break,Terminator:The Sarah Connor Chronicles :) hirosów jeszcze oglądam (3 sezon :P ) i dalej sa zajebiasci xD
-
Pit Bull jak dla mnie mega serial i do tego POLSKI.
House też daje radę ale jest bardziej targetowany na masy.
-
Pitrex, Kroniki Sary są w Twoim top 3? To Ty chyba innych seriali nie oglądasz... o_O
-
Skończyłem 4 sezon Dextera (był świetny i odbudował w moich oczach markę serii po raczej słabym trzecim sezonie), dalej Heroes i Desperate Housewives (jedyny serial, który moim zdaniem nie miał gorszego sezonu). Heroes już tylko na siłę katuję. żeby zobaczyć co będzie dalej, a Desperate Houswives z czystego zamiłowania:-)
-
Desperate Housewives (aka "gotowe na wszystko", gdyby ktoś nie kojarzył) to mój ukochany serial i zdecydowanie jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy. Oglądam od tak dawna, że nawet nie pamiętam, od pierwszego sezonu (a właściwie od wtedy, kiedy leciał on na polsacie;]). Aktualnie leci szósty sezon, a serial cały czas trzyma wysoki poziom - nieczęsto się to zdarza. Zresztą, nawet gdyby stał się chu.jowy, to i tak bym dalej oglądał, za bardzo się zżyłem z bohaterami : ) Uwielbiam też Prison Break'a, może oprócz ostatniego sezonu, który był tylko bardzo fajny (chociaż i tak dużo słabszy od poprzednich) do połowy, po czym jak dla mnie całkowicie się zepsuł.
Strasznie chciałbym zacząć oglądać takie seriale jak Lost, House, Heroes czy Dexter, ale niestety ciężko teraz ściągać starsze odcinki (no chyba, że po prostu nie umiem dobrze szukać), a zaczynać od połowy jakoś nie mam ochoty. Miło by było gdyby ktoś jakoś poratował, chociaż większość ludzi ogląda i zaraz kasuje ;]
-
Jeżeli chodzi o Dextera to akurat jestem w posiadaniu wszystkich odcinków. To perełka w mojej kolekcji:P Serial kupie dupę. Końcówka ostatniego sezonu zmiażdżyła mnie.
-
Ja tam seriali nie oglądam. Ale ide raczej w strone Juni0ra z FMA lub jak dla mnie mistrzem Elfen Lied ;D
Co do zwykłych seriali to moja babcia mówi, że najlepsza jest "Moda na Sukces". :D
-
Z seriali które jeszcze trwają to oglądam Stargate: Universe oraz od niedawna Rescue Me (Wołanie o pomoc). Ten drugi zacząłem oglądać od piątego sezonu. Podobno mają jeszcze wyjść co najmniej dwa.
-
Moim topem jest House. Natomiast z old schoolu polecam Star Trek TNG oraz Star Trek DS9 (Gul Dukat rządzi).
Strasznie chciałbym zacząć oglądać takie seriale jak Lost, House, Heroes czy Dexter, ale niestety ciężko teraz ściągać starsze odcinki (no chyba, że po prostu nie umiem dobrze szukać), a zaczynać od połowy jakoś nie mam ochoty. Miło by było gdyby ktoś jakoś poratował, chociaż większość ludzi ogląda i zaraz kasuje ;]
Sneju, mogę cię poczęstować Housami. Fajne jest to, że w odróżnieniu od innych seriali (czasem potrzebujących 2 sezonów żeby się rozkręcić), House jest dobry już po kilku odcinkach pierwszej serii.
-
Mi się strasznie podoba serial "Mam na imię Earl" :P
-
Mi też, ale tylko do połowy trzeciego sezonu.
-
A ja ze swoją ostatnio oglądamy sobie friendsów. Kiedyś już się to widziało, ale nie wszystkie odcinki, nawet nie 1/3 sezonów.
A tak po za tym to nie przepadam za serialami.
-
moja top 3 to Heroes, Lost i Kroniki Sary Connor
no i jeszcze Pingwiny z Madagaskaru ale to nie jest serial ;)
-
a ja tam lubilem krotki serial polski :P a co:P
Odwróceni.
-
Dexter, M.D. House, Lost, jakoś mnie nie wciągnęły. Za serialami sci-fi nie przepadam, więc star treki, star warsy (animowane), battlestar, stargate... odpadają. Chociaż filmy i gry o tej tematyce bardzo lubię :D
Na dłużej zatrzymały mnie: Scrubs i Californication. Sex and the City też nie jest wcale złe ;)
Ale top 3 to: Friends, Big Bang Theory, How I Met Your Mother.
-
A ja dobrze wspominam stare, kozackie seriale, bez fajerwerków i porywających zwrotów akcji, ale za to wiarygodne i "życiowe". Mowa o "Daleko od szosy", "Dom", "Zmiennicy" czy też pierwsza polska telenowela "W labiryncie". Czy ktoś to jeszcze pamięta? :P
Moja mama zawsze ogląda powtórki jak emitują i czasem przysiądę, obejrzę wraz...
-
Mowa o "Daleko od szosy", "Dom", "Zmiennicy" czy też pierwsza polska telenowela "W labiryncie". Czy ktoś to jeszcze pamięta?
Mój ojciec - i jest to jedyna osoba zadowolona z nedznej ramówki TVP, puszczającej same powtórki xD
-
a "Czterej pancerni" i "Stawka większa niż życie" ? To są dopiero klasyki :)
-
Magda M była suuuuper, oglądał ktoś?
Ja jakiś czas temu obejrzałem sobie Dollhouse, nic specjalnego, ale nawet przyjemnie się oglądało. Taki serialik na jedną noc, bez zobowiązań. Drugiego sezonu jeszcze nie widziałem.
-
Polecam "nowego" Battlestar Galactica, serial miecie. Ponadto fajnie zapowiada się remake "V" (visitors). Całkiem mocny jest też Erłulf ;p
-
Wlasnie zakonczylem 6. sezon Desperate Housewives - mojego (zdecydowanie) ulubionego serialu. Myslalem, ze koncowka bedzie mocniejsza, ale i tak byl fajny. Chyba nic nie pokona ostatniego odcinku czwartego sezonu ; )
-
Ja polecam Scrubs (najlepsza komedia jaka widzialem), The Office (zaraz po scrubsach, genialny Steve Carell), My Name is Earl, no i cos tam by sie pewnie jeszcze znalazlo ;d.
-
Chyba nic nie pokona ostatniego odcinku czwartego sezonu ; )
Totalnie się z tym zgadzam ! Jest to bez wątpienia najlepszy epizod z całego Desperate , w ogóle dla mnie cały 4 sezon wypie.rdala z kapci . Natomiast sezon 6 nie jest zły , podoba mi się bardziej od 5tego . Teraz na weekend z moją piękniejsza połową planujemy go dokończyć, zostały nam raptem 2 odcinki .
-
Najlepszy był zdecydowanie pierwszy sezon ;] Chociaż tak naprawdę każdy jest genialny.
Ja szóstego sezonu widziałem jak narazie tylko 4 pierwsze odcinki, stwierdziłem że nie jestem w stanie czekać cały tydzień na kolejny epizod i że mam w dupie takie oglądanie. Ale ściągam regularnie, teraz czekam tylko na jakieś dwa/trzy wolne dni pod rząd, skaczę do sklepu po browar oraz nachosy i jazda ;]
-
Gilmore Girls. Zanim założyli mi net w domu czekałem z wypiekami na twarzy na kolejne odcinki Gilmorek xD
-
Dla fanów David'a Lyncha Twin Peaks > ALL :D
Polecam obadać też Community - serial o ekipie dość specyficznych studentów ;) Warto dodać, że jedną z głównych postaci gra znany poniekąd Chevy Chase.
Do tego standardowo House - wczoraj akurat był emitowany ostatni odcinek szóstego sezonu, który jak to bywa perfidnie podwyższył ciśnienie fanów w oczekiwaniu na ciąg dalszy...
Jakiś rok temu oglądałem całkiem niezły serial SKINS - nie jest to jakaś telenowela o nastolatkach jak się może na początku wydawać, a seria naprawdę ciekawych historii każdego z bohaterów. Pierwsze 2 sezony jak najbardziej dobre następne 2 radzę sobie odpuścić.
Z klasyków napomnę o wspomnianych Friendsach i X-Files ;)
-
Dla fanów David'a Lyncha Twin Peaks > ALL :D
IMO to był jeden z najgorszych seriali jakie oglądalem, który w dodatku beznadziejnie sie skończył ale nigdy nie byłem fanem Lyncha.. większości jego filmów (nie licząc Mulholland Drive) nie dało się oglądać. Na takich "cudach" jak np Inland Empire to nawet nie wytrzymałem do końca ;P
Ja również jak zawsze polecam X-Files, jak dla mnie serial wszech czasów.
-
Wymieniany był już Dexter (mam nadzieję, że 5 sezon będzie ostatnim, bo czuć już trochę zmęczenie materiału), a z seriali które oglądałem niedawno czy obecnie to polecam Spartacus: Blood and Sand (dobre w ciul - krew, cyce i spiski) i The Big Bang Theory - naprawdę cały czas trzymający poziom sitcom.
Co do skinsów, to trochę się nie zgodze, że druga generacja jest słaba. Troszkę inna i początkowo dzika, ale większość bohaterów naprawdę da się lubić. Serial nie jest pod żadnym względem perfekcyjny, ale warto się zapoznać.
Teraz zaczynam oglądanie kreskówki Venture Bros. Zapowiada się nieźle, ale chyba jednak brakuje iskry.
-
Z seriali to chyba najbardziej lubie Weeds. W czerwcu nowy sezon ! :)
-
Dla fanów David'a Lyncha Twin Peaks > ALL :D
IMO to był jeden z najgorszych seriali jakie oglądalem, który w dodatku beznadziejnie sie skończył ale nigdy nie byłem fanem Lyncha.. większości jego filmów (nie licząc Mulholland Drive) nie dało się oglądać. Na takich "cudach" jak np Inland Empire to nawet nie wytrzymałem do końca ;P
Twórczość Lyncha jest na tyle specyficzna, że można ją tylko kochać lub nienawidzić...
Pokręcony klimat, mnóstwo niedopowiedzeń, fascynacja snami itp. taka mieszanka na pewno nie przypadnie do gustu każdemu. Lecz kto jeszcze jej nie spróbował warto się skusić na małą próbkę ;)
Co do skinsów, to trochę się nie zgodze, że druga generacja jest słaba. Troszkę inna i początkowo dzika, ale większość bohaterów naprawdę da się lubić. Serial nie jest pod żadnym względem perfekcyjny, ale warto się zapoznać.
Mnie właśnie początki tych "nowszych" serii na tyle odrzuciły, że odpuściłem je sobie totalnie :)
-
ja seriale rzadko ogladam a jesli juz to gustuje w sitcomach.
od siebie moge polecic 'that 70's show'(znany u nas jako 'rozowe lata siedemdziesiate') jak dla mnie najlepszy sitcom ever :)
-
W niedzielę koniec serialu Lost. Po poprzednim odcinku (15. sezonu nr 6) byłem nieco negatywnie do niego nastawiony, ale kolejny natchnął mnie optymizmem i z niecierpliwością czekam na poniedziałkowy ranek :)
-
Ja polecam Supernatural. Właśnie skończył się piąty sezon. Fajnie przedstawione motywy religijne. Dużo takiego religijnego sf, lecz bardzo fajnie zrobione. The Fringe daje radę. Fajne motywy z różnymi chorobami, wynalazkami, jak i przechodzeniem do innego świata. Muszę jeszcze wspomnieć o dwóch. Pierwszy to Breaking Bad (tylko dwa sezony po trzynaście odcinków):
Opowiada historię Waltera White'a, nauczyciela chemii, który dowiaduje się pewnego dnia, że ma nieoperacyjnego raka płuc. Jego rodzina boryka się z ciągłymi problemami finansowymi. Wraz z żoną Skyler spodziewają się nieplanowanego dziecka oraz mają już cierpiącego na porażenie mózgowe syna. Walt postanawia zdobyć pieniądze, które pozwolą na utrzymanie rodziny po jego odejściu. Zbieg wydarzeń sprawia że główny bohater wraz ze swoim byłym uczniem Jessem Pinkmanem zaczynają produkować metamfetaminę, która okazuję się najczystszym i najlepszym narkotykiem na rynku. Proceder wymaga zaangażowania osób trzecich co staje się źródłem kolejnych niespodziewanych problemów.
Oraz The Life - historia o policjancie, lecz całe piękno tego serialu polega na tym, że rozkminki głównego bohatera są zajebiste. Tylko dwa sezony.
Mógłbym tutaj jeszcze wspomnieć o FlashForward oraz o Lie to Me, ale nie mam czasu, by o nich pisać, lecz pozycje warte luknięcia. ;)
-
The Big Bang Theory - naprawdę cały czas trzymający poziom sitcom.
No myślę że trochę już pomysły im się kończą ale cały czas dobry.
Królem jest That 70's Show.
Z seriali jak sobie przypomnę to takich nie do śmiechu prawie nie oglądam, pamiętam Star Treck Next Generation było tym rodzynkiem i kiedyś tam Dynastia (jak były tylko 2 kanały TV i oglądałem tylko dlatego że musiałem bo inaczej było trzeba iść spać ;) ) a tak to obecnie w zasadzie wszystko co Comedy Central i Discovery Channel puszczą ;), na inne alternatywy nie ma czasu.
-
Di a nie we wtorek? (środa na torrentach)
-
W niedziele o 20 w USA, więc u nas rano w poniedziałek ;D
-
No myślę że trochę już pomysły im się kończą ale cały czas dobry.
Królem jest That 70's Show.
Faktycznie, też zacząłem czuć przesyt w drugiej połowie obecnego sezonu, ale ostatnie 2-3 odcinki odbudowały we mnie wiarę.
That's 70's Show oglądałem daaawno temu w tv, ale wczoraj postanowiłem sobie przypomnieć i zgadzam się w 100% - król sitcomów.
-
Polecam obadać też Community - serial o ekipie dość specyficznych studentów ;) Warto dodać, że jedną z głównych postaci gra znany poniekąd Chevy Chase.
W pełni popieram , serial zapewnia mi cotygodniową dawkę śmiechu mimo że trwa jedynie 20 minut.
Z ciekawszych jeszcze wymienię Veronica Mars (uczennica/studentka bawi się w detektywa) oraz Numb3rs aka Wzór (matematyk pomaga rozwiązywać sprawy dla FBI)
Ofc jeśli ktoś nie widział X-Files niech nadrabia zaległości to klasyk.
-
Polecam obadać też Community - serial o ekipie dość specyficznych studentów ;) Warto dodać, że jedną z głównych postaci gra znany poniekąd Chevy Chase.
oraz Numb3rs aka Wzór (matematyk pomaga rozwiązywać sprawy dla FBI)
Co do FBI to oni nie zatrudnią osoby, która posiada konto na portalu nasza-klasa lub facebook (oznacza to wykluczenie cyfrowe danego kandydata i nieumiejętność dbania o anonimowość).
(http://suburbarazzi.lohudblogs.com/files/2007/12/chevy-chase.jpg)
-
Jak wam się podobał finał lostów? Komentarze? Dla mnie bomba, pomijając kilka dziur w fabule, miód :)
-
Finał dostarcza chyba każdemu mieszanych emocji:
Z jeden strony masarycznie zakonczone wątki tajemnic wyspy, multum nieodpowiedzianych pytań i brak głównych postaci (Walt, Eko, Majkel :P)
Natomiast z drugiej strony emocje które daje obejżenie ostatnich minut są tak ogrmone(moim zdaniem), że raczej żaden serial ich nie przebije :'(
Dużo reflesji nad serialem i wspomnień dawały te fash'e uśwadamiające
Ogółem lepiej się nie dało zrobić bo scenarzyści zapędzili się w zagadkach ;)
-
Niby ok, ale dlaczego - skoro nie chcieli odkrywać tajemnic w finale - po zakończeniu dowiadujemy się np. o tym, jak miał na imię MiB, a w edycji DVD/Blu-ray ma pojawić się np. informacja o tym, co z Waltem? (chyba, że to zwykły internetowy troll)
-
akurat walt, eko itp to dla mnie zamknięte wątki i jestem w stanie sobie wytłumaczyć dlaczego etc. W fabule są natomiast o wiele większe dziury i logiczne błędy, nie chce mi się pisać wypracowania, tutaj w skrócie kilka z opcji:
http://screenrant.com/lost-finale-explanation-kofi-61464/
-
Walt zamkniętym wątkiem?
Jakie i skąd miał te swoje specjalen moce?
Jak piasał ze swoim ojcem do komputera w Swan'ie?
Co miał ozanczać ten sen który opowiedział Lockowi?
Jak i dlaczego tylo Shanon ukazał się w dżungli i dlaczego mówił wspak?
Dlaczego powiedziałdo Locka by nie otwierał włazu w Swan'ie?
Walt jest dla mnie najbardziej tajemniczą postacią, która została pominieta i całkowicie olana. :-[
-
ehhhh, to chyba oczywiste? chłopak miał (w momencie kiedy jego postać grała w serii) 10 lat, teraz ma 18, that shit can't fly :P
Największą tajemnicą jest wybuch bomby, nawet scenarzyści chyba nie wiedzą czemu miał miejsce i co tak naprawdę spowodował..
-
Za czasów trzeciego sezonu chodziła plotka(jak widać niewiarygodna) iż scena końcowa LOST została nagrana już w pierwszy sezonie gdzie miał występować Walt i Jack. alob jej nie użyto albo nigdy nie miała miejsca. Stawiałbym na to drugie ::)
-
pewnie wiele koncepcji i pomysłów zmieniało się wielokrotnie w trakcie produkcji, zakończeń też pewno było kilka wersji.
-
Cieszę się, że ominęła mnie Lostomania, nie musiałbym się teraz głowić nad takimi p***dółami :D
-
Spartacus Blood and sand
Niestety jest tylko jeden sezon który wciągnąłem w dwie noce , mocna sprawa naprawdę polecam :)
-
Spartacus Blood and sand
Niestety jest tylko jeden sezon który wciągnąłem w dwie noce , mocna sprawa naprawdę polecam :)
Ledwie się skończył pierwszy sezon i na drugi przyjdzie nam ładnie poczekać w związku z chorobą Whitfielda. Żeby utrzymać zajawkę (i wykorzystać jeszcze raz wszystkie dekoracje) Starz zaczyna produkcje prequela - losy Crixusa i Barci przed przybyciem Spartacusa.
Wchłaniam 3 sezon That 70s show i nadal daje radę! Zaiste król.
-
Zacząłem oglądać Twin Peaks. Mam nadzieję, że się nie zawiodę :)
-
Zawiedziesz się :D
-
Serio? Zawsze ciekawił mnie ten serial, ale jakoś nigdy nie chciało mi się za niego zabrać. Co jest w nim nie tak?
Ja po friendsach namówiłem swoją na Bundych. W sumie większość odcinków już widziałem za czasów swojej lol młodości. Ale wciąż jest to jeden z moich ulubionych seriali a że dawno nie oglądałem to i fajnie sobie to przypomnieć:P.
-
Ja w sumie seriali z aktorami nie oglądam wcale. Widziałem pierwszy sezon prison break, ale zupełnie niepotrzebnie przekombinowali ten serial, i szybko znudził mnie schemat, chcę obejrzeć twin peaks i twilight zone, ale to raczej na przyszłe wakacje temat.
Na bieżąco oglądam South Park, ostatnio trochę Family guy mnie wciągnął z racji czekania na nowe SP.
-
A little touched or so we're told.
Killed his wife 'cause she had a cold.
Might as well, she was gettin' old.
Psy-cho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad!
-
; D
-
Twin Peaks jest extra, mój ulubiony serial. Polecam wszystkim fanom pokręconych klimatów. Główny bohater to mój numer 1 wśród serialowych aktorów, między innymi dla niego zainteresowałem się GNW (gotowe na wszystko:P).
-
Serio? Zawsze ciekawił mnie ten serial, ale jakoś nigdy nie chciało mi się za niego zabrać. Co jest w nim nie tak?
Ja akurat nie cierpię tworów Lyncha i dla mnie ten serial był okropny a końcówka zupełnie z dupy. Nawet jak bym nie znał jego innych filmów to i tak by mi się to nie podobało. W tym serialu im dalej tym gorzej.
Di, i jak tam TP? ;]
-
Dałem sobie spokój po pierwszym sezonie (pilot + 7 odcinków).
-
e no co wy, tp jest bardzo dobre.
wypas muza, dziwny klimat, życiowa rola MacLachlan'a.
bardzo mi się podoba płynne przechodzenie od normy do schizy z odcinka na odcinek.
początkowo wygląda prawie jak głupawy kryminał, a pod koniec jedno wielkie wtf.
-
A ja lubie "Herosów" i chociaz kolejne sezony zaczynaja powiewac sztampa to i tak je lubie :)
A z tych smiesznych seriali to polecam "Dwóch i pół" ze swietnym Charlie Sheenem w roli głownej. Beka nie z tej ziemi :D
-
Lost - Epilog: http://www.darlton.pl/lost/newsy/1497-lost-epilog-wyciek-do-sieci
-
High school of the dead - jakie zajebiste anime, o jaaaa... :o :o :o Jak ktoś lubi zombi, japońskie nastolatki z dużymi cyckami i klimat w stylu Left 4 Dead to polecam na maksa. Szkoda że jak na razie zapowiedzieli tylko 13 epów, mam nadzieje że na tym się nie skończy.
Opening - http://www.youtube.com/watch?v=_8UVdkA06uc (zayebisty)
-
Już tylko tydzień pozostał do pierwszego odcinka piątego sezonu Dextera. Oj coś czuję, że będzie się działo...
Na zachętę zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=tNBj3LFvmWI (jeśli nie widzieliście 4. sezonu, to nie oglądajcie)
-
I tylko 3 dni do pierwszego odcinka siódmego sezonu The Office :D
-
Już tylko tydzień pozostał do pierwszego odcinka piątego sezonu Dextera. Oj coś czuję, że będzie się działo...
Na zachętę zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=tNBj3LFvmWI (jeśli nie widzieliście 4. sezonu, to nie oglądajcie)
Jupi! Właśnie chciałem niedługo się spytać czy coś wiecie or not. Ale Di jak zwykle wszystko wyprzedza :D
To promo fajniejsze: http://www.youtube.com/watch?v=GB88Ml8DGFY&feature=channel
-
Dzisiaj pierwszy epek siódmego sezonu House'a :D
-
Obejrzałem w końcu pierwszy sezon Dextera i jestem zachwycony, już zasysam kolejne. Niech mi tylko jeszcze ktoś powie, że dalej jest tylko lepiej, to będę cały w skowronkach ;p
16 stycznia ostatni odcinek Hanny Montany, trzeba będzie przygotować chusteczki. :(
-
No dexter to zdecydowanie mój ulubiony serial (nie oglądam za wiele, ale na ogół daje szanse hypowanym produkcjom i oglądam po kilka odcinków dla rozeznania), co do dalszych sezonów opinie są mieszane dla mnie jednak jest bezkonkurencyjny. Całkowity brak fillerów, bardzo wyraźna fabuła, krótkie sezony, w miarę zgrabne zakończenia sezonów, świetny bohater - super. To jedyny serial który w raz z kolejnymi sezonami przyciąga coraz większe rzesze widzów, ewenement.
-
Wszystkie są na podobnym poziomie, choć nie pamiętam dobrze, bo oglądałem to spory czas temu. Za to ostatni sezon miażdży jajka. Cały czas jest napięcie a finałowy odcinek daje radę :)
-
http://www.joemonster.org/filmy/29603/Do_mycia_ To byl dobry odcinek.
-
Przykro mi Snejku, ale kolejne nie są już tak dobre. Owszem, trzymają bardzo wysoki poziom, ale mimo wszystko przez niemal wszystkich pierwszy sezon uważany jest za najlepszy.
Za to ostatni sezon miażdży jajka. Cały czas jest napięcie a finałowy odcinek daje radę :)
Mam nieodparte wrażenie, że piszesz o czwartym, a nie o piątym sezonie.
-
Właśnie piąty mi się najbardziej podobał. Szczególnie finałowy odcinek, ale tylko do jednego momentu (nie będę spojlerował). Jednak po zakończeniu oglądania miałem pewien niedosyt, dlaczego tak się stało a nie inaczej :)
-
Mi sie zupelnie nie podobalo zakonczenie, spodziewalem sie czegos co sprawi, ze bede szukal szczeki pod biurkiem.
5 sezon najslabszy ze wszystkich IMO.
Oglada ktos Californication? Najlepszy serial ever ;D Na dniach puszczaja nowy sezon, a w necie sa juz pierwsze 2 odcinki z wycieku.
-
Ja ostatnio zacząłem oglądać Battlestar Galactica polecam. Nigdy nie lubiłem motywów kosmicznych, ale ten serial wciągnął mnie od pierwszego odcinka. Klimat w serialu wciąga od pierwszych 5 minut - dosłownie mówię, poczatkowa scena jedna z lepszych jakie widziałem w serialach. W starym oldschoolowym klimacie :]
Co do Dextera to finał piątego sezonu po prostu zjebali. Nie tego oczekiwałem po czwartym sezonie.
-
BSG jest super! oglądałem polecam! dobry jest jeszcze leciwy Firefly, taki scfi w klimacie wild west, troszkę trąca cowboy bebop.
-
Zaczalem ogladac ostatnio Breaking Bad, bardzo dobry serial.
-
Czysta Krew .POlecam.
-
Spartakus - jeżeli ktoś lubi klimaty Rzymu, walki gladiatorów i ujęcia wyjęte z filmu "300", to polecam.
Serial "Rzym" też jest dobry.
-
Twin Peaks!!! Matko, ten serial jest tak genialny i na tamte czasy tak bezczelny, że ja w szoku jestem... Di, jakim cudem wymiękłeś po 1 sezonie?? o_0 Mieszanka dreszczowca, dramatu, kryminału, wątki paranormalne i cudna muza. Ten serial błyszczy wysoko ponad innymi a długo broniłem sie przed oglądaniem tego arcydzieła i aż strach pomyśleć ile bym stracił. Ale na szczęście już nie stracę ^ ^
Co do Dexa to 1S był niesamowity, 2S nieco słabszy ale równie dobry zaś 3S miał tylko kilka dobrych momentów. Za to 4S przebija na wylot chyba wszystkie sezony i wszyscy bili pokłony scenarzystom. 5S jest moim zdaniem najsłabszy, wszyscy myśleli, że po tak dobrym 4 sezonie może już być tylko lepiej, jak widać nie koniecznie :)
-
Twin Peaks jest wart dokładnie tyle, ile warte jest wszystko, co wypłynęło z umysłu Lyncha, czyli sporo. Właśnie wczoraj zacząłem to oglądać z kobitą mą, Gordafem i jego kobitą, wszystkim się jak na razie podoba, a to dopiero początek.
BTW, Same, jak Ci się Twin Peaks podobało, to rozejrzyj się w sieci za filmem "Laura" z 1944 roku, na pewno się uśmiechniesz.
-
Mój ulubiony serial to "Kiedy kończy się Zima" i właśnie leci za oknem, polecam.
-
Mój ulubiony serial to "Kiedy kończy się Zima" i właśnie leci za oknem, polecam.
Rzeczywiście niezły, z niecierpliwością czekam na ostatni odcinek.
A tak serio, to ostatnio tylko Californication i How I Met Your Mother oglądam. Więcej mi nie trzeba, a Hank w obecnym sezonie rozbraja w każdym odcinku :)
-
Więcej mi nie trzeba, a Hank w obecnym sezonie rozbraja w każdym odcinku :)
Serio? Szkoda, że początek obecnego sezonu jest wszędzie wstawiony na megavideo, który mi muli niemiłosiernie. Trzeba będzie premiuma kupić na jakimś serwisie :)
-
Twin Peaks jest wart dokładnie tyle, ile warte jest wszystko, co wypłynęło z umysłu Lyncha.
Lubię to! Stary masz dużego plusa u mnie :D
-
Ściągam tego twin peaksa. Bedzie, bedzie :D
-
Jak dla mnie Twin Peaks to stracone godziny. Serial zdecydowanie tylko dla fanów "dzieł" Lyncha. Jak dla mnie on się skończył po Mulholland Drive ...
-
Który był jednym z najlepszych filmów ever ;]
-
Ja jestem fanem wszelkiego przerycia, oftopując polecam każdemu 'drabina jakubowa" zaje-film dla mnie klasyk, protoplasta serii silent hill.
-
To jest ten niemiecki serial z wózkami inwalidzkimi? Kurka, od ośmiu lat chyba się do tego przymierzam.
-
Ja jestem fanem wszelkiego przerycia, oftopując polecam każdemu 'drabina jakubowa" zaje-film dla mnie klasyk, protoplasta serii silent hill.
Boshe... nawet nie wiesz jakiego masz u mnie plusa! Gdyby nie Twój post to nie dowiedziałbym się nigdy o tym filmie a ja kocham Silent Hill na tyle, że nawet chciałbym tam trafić i ześwirować ;D Dziś wieczorkiem sobie obejrzę.
@Ring
Do Twin Peaks miałem dwa podejścia, pierwsze kilka miesięcy temu a drugie kilka dni temu i dopiero teraz mi zaskoczyło :)
EDIT
Juz obejrzałem Drabinę Jakubowa ;D
-
Ja miałem tylko jedno i wytrzymałem do końca serialu. Końcówka mnie jeszcze bardziej zniesmaczyła, na pewno już do niego nie wrócę. Drabina Jakubowa całkiem fajna. Oglądałem dwa razy, ostatnio u Di na Caliburowym zlocie jak wszyscy spali xD
@Zajman, no ba, jedyna okazja chyba, żeby zobaczyć biegającą nago Naomi Watts: P Film mi się bardzo podobał, do dziś pamiętam jedną scene, która mnie wystraszyła (nie spodziwałem się zupełnie) gdzie dwóch kolesi szło chyba jakąs uliczką obok śmietnikówi nagle coś "wyjechało" zza muru. Teraz pewnie bym się roześmiał na widok tego, ale kiedyś mnie to przeraziło.
-
Boshe... nawet nie wiesz jakiego masz u mnie plusa! Gdyby nie Twój post to nie dowiedziałbym się nigdy o tym filmie a ja kocham Silent Hill na tyle, że nawet chciałbym tam trafić i ześwirować ;D Dziś wieczorkiem sobie obejrzę.
EDIT
Juz obejrzałem Drabinę Jakubowa ;D
Fajnie :D ogólnie polecam poszukać jakieś Plot Analyss na necie bo film ma naprawde wydzwięk symboliczny, ogólnie też są jakieś informacje od ludzi co przeczytali scenariusz , jest obszerniejszy i też sie wiele przejaśnia.
-
Ogląda ktoś The event? Z tych nietasiemcowych seriali co obecnie lecą to zdecydowanie jeden z moich ulubionych. Na początku był dosyć średni i miał tylko fajne momenty, ale od grudnia do marca miał przerwę która zdecydowanie wyszła mu na dobre, bo każdy kolejny odcinek jest lepszy od poprzedniego - ciągła akcja, fajna fabuła i prizonbrejkowe twisty. W sumie to już chyli się ku końcowi (zostały jeszcze trzy epy) i jest coraz fajniej, po obejrzeniu promo 20 odcinka nie wiem, czy wyczekam cały tydzień. :f
-
Flight of the Conchords.
Nic nie będę dodawał, po prostu Flight of the Conchords. :)
-
Z racji sesji i braku czasu na cokolwiek trzeba znaleźć sobie zajęcie. Jest ktoś z forumowiczów na bieżąco z animu i mango? Nic nowszego od Cowboy Bebop mnie nie wciągnęło, ale nie wierzę, że "już się dobrych animu nie robi". Może mi ktoś polecić serię spełniającą poniższe kryteria:
-Krótka (najlepiej poniżej 30 odcinków. Jestem w stanie przetrawić do 60-70)
-Poważna (niekoniecznie dark mhroczny noir of darkness, o gorefest też mi nie chodzi. Raczej coś przysłowiowo "na myślenie")
-Możliwie niesztampowa (cudów nie wymagam, ale nie strawię popiskujących sweetaśnych loli)
please?
edit: przypomniało mi się, że z "nowszych" produkcji podeszły mi Fullmetal Alchemist i Black Lagoon. Z animu, do których mam respekt wymieniłbym Gungrave, Bebopa, Berserka, Hokuto no Ken, Hellsinga, Slayers, Speedgrapher, pierwsza połowa Death Note. Poza tym darzę dużym sentymentem Gundamy.
-
Nie jestem może teraz na bieżąco, ale mogę coś polecić z własnego doświadczenia kiedy to jeszcze łykałem Anime masowo:
Mushishi - nagradzane i świetnie oceniane ciężko dokładnie opisać cały wątek - najlepiej strzelić sobie jednego epa na próbę.
Haibane Renmei - można uznać, że w tym tytule niewiele się dzieję, jednak ta spokojna opowieść potrafi pokazać nam samym inne spojrzenie na własną egzystencję. Klimat, muzyka - mistrzostwo świata jedno z moich ulubionych Anime.
Nie mam czasu teraz zbytnio się rozpisywać rzucę tylko luźno jeszcze kilka tytułów które mi teraz przychodzą do głowy: Noir, Kite, Hotaru no Haka, Jin-Roh, Tenshi no Tomago, Gantz, Paranoia Agent, Wolf's Rain, Trigun.
-
Nie mam czasu teraz zbytnio się rozpisywać rzucę tylko luźno jeszcze kilka tytułów które mi teraz przychodzą do głowy: Noir, Kite, Hotaru no Haka, Jin-Roh, Tenshi no Tomago, Gantz, Paranoia Agent, Wolf's Rain, Trigun.
Gantz odradzam. Manga jest nieporównywalnie lepsza od anime. Za to Trigun - najlepsze anime w historii. Manga jeszcze lepsza, zatem najlepszą mangą jest w historii dla mnie z kolei. Bez Vasha nie byłoby nic.
-
Haibane Renmei nie zniosłem - naprawdę powoli się to rozkręca (a może się nie rozkręca?).
Pod Trigunem też się mogę podpisać. Pierwsza połowa mocno komediowa, druga już nieco bardziej poważna. Wszystko w świetnym klimacie, z dobrymi dizajnami i dobrymi scenami akcji.
Fanowi Bebopa zaproponowałbym też inną produkcję Shinichirō Watanabe - Samurai Champloo. Fabularnie raczej słabsze niż Bebop, ale za to znowu genialne wykorzystanie muzyki, świetne sceny akcji i humor.
Shiguri - na pewno z tych 'niesztampowych'. Mroczne, brutalne i bardzo egzotyczne. Czy głębokie? Niekoniecznie, ale na pewno robi wrażenie.
Seirei no moribito - bardzo przyjemne anime nieco w klimacie baśni. Tempo może czasem źle rozłożone i całość niektórym może wydawać się miałka, ale mi bardzo przypadło do gustu. Ładna historia w świetnej oprawie.
Tengen Toppa Gurren Lagann - już praktycznie kolejny klasyk Gainaxu. Dużo tu okrzyków i przemów motywacyjnych, ale ma niesamowitego kopa i 'over the top' factor. Projekty, humor, walki - wszystko na najwyższym poziomie.
I zanim wpadnie tu fanboy Maddest - Code Geass. Jak podobała ci się pierwsza połowa Death Note to CG powinno też przypaść do gustu. Też mamy dziurki logiczne i geniusz nastolatka graniczący z jasnowidztwem, ale całość jest dużo lepiej zrealizowana. To anime to mega przemyślana produkcja, która ma trafić do każdego i zrobić dużo kasy, więc mamy tutaj dobre walki mechów, romansiki, problemy moralne, nieco humoru, nieco fantastyki... pewnie brzmi to jak wielki bałagan, ale zapewniam, że całość trzyma się kupy i niesamowicie wciąga.
-
To skoro już przy chińskich bajkach wylądowaliśmy (ech, nerdy no) to ja rzucę tytułem który każdy znać powinien, a jeśli jeszcze nie obejrzał to musi nadrobić: FLCL. Tudzież Furi Kuri / Fooly Cooly. Niewiarygodnie zajebista i szalona seria, z wypasionym soundtrackiem w dodatku.
-
Ja polecam elfen lied (zayebiste), no i GTO, czyli najlepsze anime ever ;d
Co do zwykłych seriali, ostatnio zacząłem oglądać House'a (finally :f), do tej pory obejrzałem 10 odcinków i jak na razie bardzo mi się podoba, tylko mam pytanie. Tam naprawdę przez te 150 czy ileś odcinków, każdy jeden to kolejna sprawa, czy pojawia się jakaś główna fabuła? Bo jak na razie ani widu ani słychu.
-
@Snake - czy główna to trudno stwierdzić. Pojawiają się wątki różnych bohaterów i są one jakoś powiązane lub nie. Niektóre ciągną się jakiś czas, a inne rozwiązywane są w jednym góra dwóch odcinkach.
Skoro już jesteśmy przy serialach to z anime polecam Trigun'a (jap. Toraigan), a z normalnych to Świat Według Bundych - kultowy serial :)
-
Z racji sesji i braku czasu na cokolwiek trzeba znaleźć sobie zajęcie. Jest ktoś z forumowiczów na bieżąco z animu i mango? Nic nowszego od Cowboy Bebop mnie nie wciągnęło, ale nie wierzę, że "już się dobrych animu nie robi". Może mi ktoś polecić serię spełniającą poniższe kryteria:
-Krótka (najlepiej poniżej 30 odcinków. Jestem w stanie przetrawić do 60-70)
-Poważna (niekoniecznie dark mhroczny noir of darkness, o gorefest też mi nie chodzi. Raczej coś przysłowiowo "na myślenie")
-Możliwie niesztampowa (cudów nie wymagam, ale nie strawię popiskujących sweetaśnych loli)
please?
edit: przypomniało mi się, że z "nowszych" produkcji podeszły mi Fullmetal Alchemist i Black Lagoon. Z animu, do których mam respekt wymieniłbym Gungrave, Bebopa, Berserka, Hokuto no Ken, Hellsinga, Slayers, Speedgrapher, pierwsza połowa Death Note. Poza tym darzę dużym sentymentem Gundamy.
Hiryu jeśli chcesz coś poważniejszego i na myślenie to polecam Ci anime Now and Then, Here and There. Jedno z tych cięższych i dających do myślenia. Nie za długie i nie takie wcale nowe.
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=114
Poza tym jeśli podobał Ci sie Bebop to spodoba też Ci sie Samurai Champloo...no chyba, że klimaty feudalnej Japonii Ci nie pasują :D
-
Dzięki wszystkim, jak już ogarnę któreś z podrzuconych tytułów to skomentuję.
@Snake
Od 4 sezonu zaczyna się w Housie tzw "większa fabuła". Ja przy sezonie 6 tęskniłem za odcinkami w stylu 1-3, ale jeszcze się dało oglądać. Padaka zaczyna się (i póki co kończy) w 7, kiedy to nie ma w ogóle przypadków szpitalnych (i zanim ktoś się przyczepi wyjaśniam: są, ale do tego stopnia zepchnięte na boczny tor, że zupełnie nieważne), za to jest House i House, House i więcej House'a i jego przeżyć.
Serial powinien skończyć się na 3 sezonie imo.
-
Now and Then, Here and There. Jedno z tych cięższych i dających do myślenia. Nie za długie i nie takie wcale nowe.
Też chcialem to polecic, ale na liście Hiryu figurowały raczej shouneny z pod znaku bij-ubij, więc raczej Trigun :P
-
Ja tam się nie ograniczam, Dae. Wymieniłem to, co mi pierwsze do głowy przyszło. Takie Chobits mogę obejrzeć/przeczytać o każdej porze dnia i nocy ;)
-
Noir też polecam, jako człowiek nie oglądający anime totalnie było to jedno z niewielu które mi się spodobało. :P GitS: Stand Alone Complex obowiązkowo.
A z mniej poważnych - Desert Punk!
-
Cos dla Was - "Boku no Pico". Moja ulubiona japońska bajka
-
Death Note , Great Teacher Onizuka , CODE GEASS!!!!!!!1111 , Tengen Toppa Gurren Lagann , Fate Stay/Night , Elfen Lied , Full Metal Panic , Black Lagoon , Ghost in the Shell , Lucky Star (nie każdemu się spodoba) , Busou Renkin... i mógłbym tak wymieniać ale niestety nie pamiętam znacznej większości ;pp
-
Cos dla Was - "Boku no Pico". Moja ulubiona japońska bajka
Polecam. Krotkie serie jakos zawsze mnie przyciagaly. Bardzo awangardowa pozycja warta polecenia kazdemu fanowi chinskich bajek
-
Cos dla Was - "Boku no Pico". Moja ulubiona japońska bajka
Nie możemy ukryć bezgranicznego zdziwienia.
-
Cos dla Was - "Boku no Pico". Moja ulubiona japońska bajka
Nie możemy ukryć bezgranicznego zdziwienia.
No właśnie, przecież te satanistyczne pornobajki są chińskie zawsze. O_o
-
ergo proxy świetny klimat, obowiązkowo monster a z oneshotów The Place Promised in Our Early Days, Jin Roh wolf brigade, Kite (mocne) to z tych mniej oczywistych (nie wymienionych tutaj chyba) tytułów, w sumie to przychodzi mi do głowy jeszcze mega dużo np świetne 5 Centimeters per Second. Now and Then, Here and There wymieniałem chyba już wcześniej na którejś stronie, faktycznie dobra bajka. Miyazakiego mocno niedoceniona Laputa castle in the sky jest uber. Cała seria Lupin the third to klasyka na wysokim poziomie. Moim faworytem jest od samego początku reaktywacja hellsinga ova która jest ongoing i w tym roku ma być premiera 8 episodu (27.07 bodaj) - UWAGA - polecam z angielskim dubbem! To jedyne anime które ma tak dobrany cast, że wersję oryg wciąga nosem i wypierduje dupą.
-
Cos dla Was - "Boku no Pico". Moja ulubiona japońska bajka
Nie możemy ukryć bezgranicznego zdziwienia.
No właśnie, przecież te satanistyczne pornobajki są chińskie zawsze. O_o
Nie jestem tam jakimś mega hiper fanbojem, ale muszę napisać, że próby sarkastycznego podejścia do terminu Anime wyglądają nieco..... Radzę zapoznać się z encyklopedycznym znaczeniem słowa "Bajka" ;) Co do Chińskiego odpowiednika Anime - to raczej nigdy ten rejon nie wiódł prymu w stylistyce Animacji wywodzącej się z KKW - na tym polu już bardziej dała zauważyć się Animacja z Korei.
No offence
Cóż, ale nie o tym było pytanie.
Jak już przy ogóle jesteśmy to polecam WSZYSTKO od studia Ghibli i Leijie'go Matsumo (ten ostatni maczał palce w Interstella 5555 - kto pamięta serię teledysków w konwencji Anime znanego francuskeigo duetu Daft Punk powienien wiedzieć o co chodzi).
-
tu masz chinska bajke ;d
http://www.youtube.com/watch?v=2_4wTANz7YQ
-
Jak już przy ogóle jesteśmy to polecam WSZYSTKO od studia Ghibli i Leijie'go Matsumo (ten ostatni maczał palce w Interstella 5555 - kto pamięta serię teledysków w konwencji Anime znanego francuskeigo duetu Duft Punk powienien wiedzieć o co chodzi).
Jezu...Daft Punk...
-
Jak już przy ogóle jesteśmy to polecam WSZYSTKO od studia Ghibli i Leijie'go Matsumo (ten ostatni maczał palce w Interstella 5555 - kto pamięta serię teledysków w konwencji Anime znanego francuskeigo duetu Daft Punk powienien wiedzieć o co chodzi).
Jezu...Daft Punk...
No i ? :D
-
Od października Disney Channel będzie emitować Kacze Opowieści :D Najlepsze co ta stacja wymyśliła od czasu Fineasza i Ferba.
-
Od października Disney Channel będzie emitować Kacze Opowieści :D Najlepsze co ta stacja wymyśliła od czasu Fineasza i Ferba.
Ja tylko żałuję, że Disney zniszczył Jetix/Fox Kids.
-
http://www.youtube.com/watch?v=NCcn9FrsuBo HYPE.
@KBB - w jakim sensie zniszczył? Nie mam już jetix'a więc nie wiem co się tam dzieje. :[
-
Ciekawe, jak się zakończy ta seria.
Marc Cherry jest znany z kończenia wątków poprzez uśmiercanie bohaterów (Edie, Karl, Victor Lang, Martha Huber, Felicia Tilman - tyle z pamięci jestem w stanie wymienić jego ofiar) - więc może na Wisteria Lane spadnie meteor w ostatnim odcinku?
-
Meteoryt byłby zbyt epicki. No ale zawsze ginął ktoś kto w danym momencie jakoś zawadzał (nawet Edie, jedyną postacią którą uśmiercili dla samego uśmiercenia była chyba Felicia, i dobrze :p), więc wątpię w takie zakończenie. :d W każdym razie disaster episode z każdym sezonem podobał mi się coraz bardziej, jestem strasznie ciekawy co tym razem wymyślą.
-
Edie zginęła, bo pokłóciła się na planie z Cherrym. Doszło do awantury, on ją spoliczkował a ona rzuciła mu parę gorzkich słów...
Parę odcinków później ginie w sposób najbardziej idiotyczny z możliwych, tj. wjeżdżając po pijanemu samochodem w słup wysokiego napięcia i wychodząc z niego staje akurat w kałuży :D
Bardzo podobał mi się epizod z huraganem, była to też okazja do pozbycia się kilku postaci. Odcinek z samolotem też był niezły.
Jeśli nie meteor to pożar, trzęsienie ziemi albo tsunami. Albo interwencja obcych.
-
Śmiejcie się z meteorytów, a ja pamiętam jak dziś kiedy miałem jakieś 5-6 lat wszyscy oglądali bodajże Dynastię i w jednym z odcinków jedną z bohaterek porwało UFO :D SIC ! Twórcy musieli mieć niezłą faze jak to kręcili, ale patrząc na datę produkcji widać, że przemysł narkotykowy w stanach wtedy kwitł także producenci musieli jechać na jakimś ostrym stuffie :psyduck:
-
Do Sieci trafił pierwszy odcinek szóstej serii Dextera. Polecam, bo wygląda na to, że po niezbyt udanym, piątym sezonie serial wrócił na właściwy tor :).
-
Jakiś czas temu zacząłem oglądać Grey's Anatomy i nie mogę sie oderwać, dawno mnie nic tak nie wciągnęło.
Jak skończę "chirurgów" to mam zamiar zabrać się za Desperate Housewives, jeszcze ani razu nie słyszałem złego słowa o tym serialu.
-
http://www.youtube.com/results?search_query=pamietniki+z+wakacji&aq=f <3
super serial
-
http://www.imdb.com/title/tt1844624/ jestem wlasnie po dwoch pierwszych odcinkach, gimme moar ._.
-
Czy ktokolwiek oglądnął całego wilfreda ? Co możecie powiedzieć ?
-
http://www.imdb.com/title/tt1844624/ jestem wlasnie po dwoch pierwszych odcinkach, gimme moar ._.
American Horror Story
Wczoraj zacząłem oglądać i od razu pochłonąłem pierwsze 5 epów :D Przy takich serialach tylko się człowiek wnerwia, że zaczął je oglądać zbyt wcześnie i musi teraz tydzień czekać na kolejne epy miast wciągnąć od razu całą serie...
Dobry klimat, pomysłów jak dotąd nie brakuje, cały czas coś sie dzieje, a kolejne zdarzenia układają się w coraz bardziej logiczną całość i to świadczy o mocy tego serialu.
Na początku sądziłem, że to nie może sie udać i taka stricte horrorowa konwecja będzie miała problem wytrzymać więcej niż 2-3 epy, ale jak dotąd trzyma się dobrze odpowiednio dozując kluczowe sceny nie spuszczając z tonu ani na chwilę i to mi się podoba :)
Polecam.
-
Właśnie skończyłem oglądać 4. sezon Dextera. Za tydzień oglądam kolejny, do tej pory robiłem sobie kilkumiesięczne przerwy pomiędzy sezonami żeby podbudować hype, ale tym razem nie wytrzymam.
JESUS FUCKING CHRIST.
-
Ja po tym finale mialem dwudniowego mindfucka ;).
-
Właśnie skończyłem oglądać 4. sezon Dextera. Za tydzień oglądam kolejny, do tej pory robiłem sobie kilkumiesięczne przerwy pomiędzy sezonami żeby podbudować hype, ale tym razem nie wytrzymam.
JESUS FUCKING CHRIST.
Czwarty sezon jest bezapelacyjnie najlepszy. Teraz oglądam 6 sezon i oglądam na bieżąco odcinki, np dziś wychodzi 11 odc. Zaraz idę oglądać ^ ^ Szczerze mówiąc bardzo dziwny i nierówny ten sezon, no ale pod koniec...
Polecam serial The Walking Dead - na początku miałem mieszane uczucia, ale z czasem uświadomiłem sobie, że bardzo fajnie się to ogląda, wszedzie syf, puste ulice i pełno zombie ;] odc do 2 sezonu wychodzą baardzo powoli
-
Polecam serial The Walking Dead - na początku miałem mieszane uczucia, ale z czasem uświadomiłem sobie, że bardzo fajnie się to ogląda, wszedzie syf, puste ulice i pełno zombie ;] odc do 2 sezonu wychodzą baardzo powoli
A ja z kolei anty-polecam; na początku łapiemy megazajawkę, która uchodzi w trakcie pierwszego sezonu totalnie (6 odcinków) - z czasem twórcy tracą proporcje, za mało fajnych zombimomentów, za dużo cliche-amerykhańskich sytuacji. Liczyłem na drugi sezon, ale pierwszy ep rozczarował mnie totalnie, ciągnąc dalej te swoje banalne historyjki.
-
Jestem po sześciu odcinkach drugiego sezonu The Walking Dead i muszę przyznać, że jest faktycznie słabo. O ile pierwszy sezon dawał nadzieje na fajny serial, tak to, co zobaczyłem do tej pory w drugim nadzieje te pogrzebało. Obejrzę resztę dla zasady, ale boję się, że zwyczajnie się wynudzę.
A kto z Was obejrzał ostatni odcinek 6. sezonu Dextera? Cambion? :) Jak wrażenia?
-
Właśnie dziś ściągnąłem. Jutro postaram się obejrzeć!
-
A kto z Was obejrzał ostatni odcinek 6. sezonu Dextera? Cambion? :) Jak wrażenia?
7 sezon bedzie miec naprawde dobra podstawe, ciezko bedzie to zepsuc. Chyba wszyscy dlugo czekali na ten moment. Troche za krotkie te sezony sa mimo wszystko ;/
-
A kto z Was obejrzał ostatni odcinek 6. sezonu Dextera? Cambion? :) Jak wrażenia?
7 sezon bedzie miec naprawde dobra podstawe, ciezko bedzie to zepsuc. Chyba wszyscy dlugo czekali na ten moment. Troche za krotkie te sezony sa mimo wszystko ;/
Teraz wiele się zmieni, oby nie na gorsze bo 6 sezon i tak dość słaby... też długo na to czekałem ale nie wiem czy samo ekscytowanie się tym wątkiem bez końca nie było by ciekawsze : P Bo to mój ulubiony wątek mam nadzieję, że nie popsują. Tak w ogóle to uważam ostatni odc za jeden z najgorszych jakie widziałem...
-
No po obejrzeniu ostatniego odcinka 6 sezonu Dextera, nie powiem ale zawiodłem sie tak jak liczyłem. Nastąpiło to czego chyba każdy się spodziewał.
Mam nadzieję, że 7 sezon będzie ostatnim, bo nie można przeciągać seriali zbyt długo gdyż stanie się to co z Lostami.
-
Zapowiedziano jeszcze 2 sezony Dextera.
The Big Bang Theory w wersji białoruskiej: http://www.youtube.com/watch?v=Bw0XfWGrVCQ
-
Oglądaliście mini-serial Black Mirror?
Black Mirror is a three-part television drama series created by Charlie Brooker. The series is produced by Zeppotron for Endemol. Regarding the programme's content and structure, Brooker noted, "each episode has a different cast, a different setting, even a different reality. But they're all about the way we live now – and the way we might be living in 10 minutes' time if we're clumsy."[1]
An Endemol press release describes the series as "a hybrid of The Twilight Zone and Tales of the Unexpected which taps into our contemporary unease about our modern world", with the stories having a "techno-paranoia" feel.[2] Channel 4 describes the first episode as "a twisted parable for the Twitter age".
Polecam - daje do myślenia (zwłaszcza pierwszy odcinek).
-
Boardwalk Empire zapowiada się tłuściutko. Buscemi i ten kolo z Funny Games robią robotę.
EDIT: Z góry przepraszam, ale Nucky Thompson to k***s.
-
Obejrzałem w końcu ostatniego Dexa, sam sezon w sumie średni (tzn. ogólny pomysł dobry, tylko jakoś strasznie mało clutch sytuacji), ale zakończenie mnie zamurowało.:-X Szkoda że następną serię obejrze dopiero w grudniu. :[
-
Mówcie co chcecie, ja się jaram.
http://www.youtube.com/watch?v=hiyqfthq19g&feature=player_embedded
-
Obejrzałem 2sezon The Walking Dead i szczerze to ja już nie czuje tego serialu, do tego według mnie najbardziej irytujący główny bohater w serialach... jak tylko się odezwie mam ochotę wyłączyć film. Raczej nie będę oglądał 3 sezonu ale kto wie ;/
Mentalista - dr. House przy nim wysiada ;]
Gra o Tron - pretendent do najlepszego serialu jaki w życiu oglądałem, niedługo 2 sezon! Ma tak dobre oceny i recenzje, że wierzyć nie chciałem. Polecam :)
-
http://www.youtube.com/watch?v=szKfR9cVQ74
hajp, hajp, hajp.
HYPE.
-
Szkoda, że kończą. Szpital mógłby np. zniknąć i przenieść się w czasie do 1951r. na teren Korei, a House byłby Hawkeyem.
-
Kiepski jestem w ocenianiu co jest "wartościowe" czy "dobre". Wiem za to co mnie bawi, lub wciąga i na pewno ostatnio jest to serial "Breaking Bad", który polecam gorąco. Z anime widzę, że nikt nie wspomniał serii "Hajime no Ippo". Może nie każdemu przypaść do gustu, bo to anime o bokserach, ale mi się bardzo podobało, obejrzałem obie serie dwa razy i za każdym razem śmieszył, wzruszał i motywował do działania równie mocno :P
-
Manga Hajime no Ippo jest wydawana już od ponad 20 lat także to musi coś znaczyć :) ,a co za tym idzie pewnie będzie nam dane zobaczyć za jakiś czas 3 sezon Anime.
Co do Breaking Bad to także muszę przyznać, że jeśli chodzi o rynek seriali to produkcja nietuzinkowa. Interesującym faktem jest to, że postać Jessiego miała zginąć pod koniec pierwszego sezonu. Ciekawe w tym wypadku potoczyłaby się fabuła :)
Premiera piątego sezonu 15 lipca - jednak będzie on podzielony na dwie części z których na drugą przyjdzie nam czekać kolejny rok...
-
Breaking Bad ogladałem nonstop przez jeden tydzien. Naprawde jedno z najlepszych seriali jakie widzialem, a koncówka czwartego sezonu po prostu miazdzy pyte. Ost tez znakomity. Jesli ktoś oglądał Breaking Bad i mu sie nie podobalo, to zapewne nie lubi sie tez w nocy dotykać
-
House się skończył. . . Słabo
Moja opinia, że zakończenie 3 sezonu mogło równie dobrze być końcem serii się nie zmienia. (Choć sezony 4-6 nie były złe a sezon 7 ma najlepszą scenę serii)
-
Nastawiłem się, że będzie bardzo słabo, ale ostatecznie było poprawnie. Mowa tu oczywiście o ostatnim odcinku Housa o którym to już Hiryu wspomniał. Dochodziły mnie słuchy, że ten ep miał trwać prawie 2h jednak okazało się inaczej, a wg mnie szkoda bo dostaliśmy ekspresowo rozwiązaną historię. Myślę, że można to było bardziej rozwinąć i na to ten serial zasługiwał po byciu praktycznie No.1 przez tyle lat.
Ostatecznie zakończenie jak dla mnie jest akceptowalne i nie zostawia po sobie niesmaku lecz spodziewałem się czegoś z większą pompą...
-
Breaking Bad to najlepszy serial ostatnich lat chyba, Dextera nawet bije imo. Szkoda tylko, że tak powoli to kręcą. :P House'a skończyłem oglądać po paru odcinkach ostatniej serii, bo ileż można patrzeć na jedno i to samo.
Polecam Spartacusa jak ktoś nie widział jeszcze, wszystkie serie na wysokim poziomie.
Teraz Californication oglądam 5 serie, ale też już widać, że chłopakom się pomysły kończą, gdyby nie sceny z łysolem to byłoby słabo :P
-
http://www.youtube.com/watch?v=uVzs3HaRfN0
Dextep. :kappa:
-
Nie wiem jak inni ale mi sie podobaja żarty w Camera Cafe ???
(jest w necie strona z torrentami)
-
Walter is back!
Piąty sezon Breaking Bad wystartował.
-
Newsroom - niezły, choć wątki miłosne mi się w ogóle nie podobają. Ogólnie tak 7/10, może się rozkręci. Will i Charlie to świetne postacie, reszta taka se.
-
Łykłem Trailer Park Boys, Dextera, Breaking Bad, Burn Notice i zastanawiam się co dalej.
-
Może czas na polską wersje Trailer Park Boys aka Chłopaki z baraków ? :kapparyu:
-
Dexter S07E01 >> Dexter S05 + Dexter S06
-
Świetny opening 7sezonu! Nie pamiętam już dokładnie poprzednich ale ten jest naprawdę mocny. Zapowiada się świetny sezon.
-
A ja jest po 1st odcinku piatej serii Czystej Krwi :)
-
Nowy odcinek Dextera, miazga ! Warto było czekać ^^ Teraz jeszcze tylko 14 października i Walking Dead ;]
-
Mnie już w sumie Dexter zaczyna lekko nudzić i irytują mnie liczne naiwne motywy- Dexter mordujący ukraińca na lotnisku (!) rozwalając mu łeb gaśnicą - wtf is that?
Cieszy mnie za to wzmianka o Doaeksie, najlepsza postać serialu imo. Liczę, że się jeszcze pojawi w tej serii.
-
Racja. Mniej naiwne byłoby gdyby pozwolili mu przejść przez bramkę z osobistym zestawem 15 noży do mordowania ;)
-
Zgadzam się z Di, naprawdę dobre otwarcie sezonu. Mam bardzo pozytywne przeczucia co do nadchodzących jedenastu epów, w końcu szykuje się sezon który nie będzie zapychaczem, jak dwa poprzednie. Chociaż to wciąż tylko jeden odcinek, jak się postarają to mogą to jeszcze mocno spierdolić, ciekawy jestem jak cały sezon uplasuje się w moim rankingu (który btw. wygląda tak: 4 >>>>>>>>>>> 2 > 1 > 5 > 6 > 3, czwarty sezon jest bezkonkurencyjny ;p).
-
wczoraj mojemu zyciu zawodowemu zagrozil serial "Gra o tron", mialem obejrzec pierwszy odcinek tak do snu, a wessalo mnie tak ze obejrzalem 4 odcinki i poszedlem spac o 4 rano, a na rano do roboty ;D
-
Racja. Mniej naiwne byłoby gdyby pozwolili mu przejść przez bramkę z osobistym zestawem 15 noży do mordowania ;)
No akurat ciężko wymyślić coś bardziej naiwnego niż morderstwo na lotnisku w USA. :P
-
wczoraj mojemu zyciu zawodowemu zagrozil serial "Gra o tron", mialem obejrzec pierwszy odcinek tak do snu, a wessalo mnie tak ze obejrzalem 4 odcinki i poszedlem spac o 4 rano, a na rano do roboty ;D
Też tak zacząłem, a skończyłem na przeczytaniu 5 tomów książek
-
mialem to samo lol, obejrzalem GOT, przeczytalem ksiazki, miazga :)
a najnowszy sezon dexa zapowiada sie cycus
-
Chcieliśmy z dziewczyną obejrzeć "Grę o tron". Wysiadła po pierwszym odcinku. Mnie się podobało, ona uznała, że za mocne. Roll back to "Gintama".
-
Dla zainteresowanych przypominam, że wystartował już trzeci sezon The Walking Dead.
-
Dexter S07 w pigułce.
(http://i.minus.com/i7giMPVBBwIW1.gif)
-
^ lol,
ja obejrzalem Dextera tylko do 4 sezonu, ale niewiele pamietam wiec chyba sobie odświeżę od początku skoro tyle osób zachwala te późniejsze sezony.
Co do tych, ktore ja oglądam:
Greys Anatomy - sezon 9, na razie ok
Supernatural - sezon 8, na chwile obecną niestety syf, podobnie jak poprzedni sezon
Nie do Wiary xD - sezon 2, tez syf na razie
Musze się zabrać za House'a w koncu.
-
Ja kończę oglądać Twin Peaks. To moje drugie podejście do tego serialu, poprzednim razem odpuściłem w połowie. Teraz wiem, że niepotrzebnie.
skoro tyle osób zachwala te późniejsze sezony.
To chyba na Pudelku, bo 5. i 6. sezon są najsłabsze :free:.
-
To chyba na Pudelku, bo 5. i 6. sezon są najsłabsze :free:.
So true. W'gle od trzeciego gorzej, 7 nawet nie zapodałem z hejtu. Ale może namówię dziewczynę na rewatch całości, wtedy się hycnie.
-
Od trzeciego? Poza pierwszym czwarty jest najlepszym sezonem Dextera.
-
Mnie podobały się dwa pierwsze, potem poziom wziął w pysk. Czwarty był niezły (lepszy od trzeciego fo sho) i faktycznie, postać Thrinity dawała radę na wielu poziomach (najbardziej chyba to traktowanie go jako mistrza przez Dexa), ale nadal - to nie było już to samo.
-
Trzeci chyba najgorszy bo po paru odcinkach nie dałem rady tego dalej oglądać. :P
Ogólnie Dexter ma mocno nierówny poziom. Jedne serie są genialne, a inne to takie gówna, że szkoda czasu na oglądanie. Ale na pewno nie ma tu tendencji spadkowej jak np. w Prison Break.
-
Prison Break.
No, po pierwszym odcinku miałem dać spokój :plaza:
-
Skończyłem obecnie The Walking Dead, co jeszcze warto obejrzeć?
-
Prison Break.
No, po pierwszym odcinku miałem dać spokój :plaza:
Pierwsza seria akurat była zajebista, druga też. Potem tez w sumie nieźle ale już o kilka poziomów niżej. Mimo wszystko jak dla mnie i tak jeden z najlepszych seriali jakie widziałem przede wszystkim ze względu na kreację postaci. Chyba tylko Lost, Breaking Bad i Sopranos mogą się równać pod tym względem.
Skończyłem obecnie The Walking Dead, co jeszcze warto obejrzeć?
Wszystko co w tym temacie wymienione, poza tym polecam: Six Feet Under, Weeds, Ugly Betty, Lights Out, Californication, Heroes, Fringe.
-
Heroes
NIE RÓB TEGO :dawajfajke:
-
Day Break jest calkiem spoko +tylko 1 sezon ma
-
Pierwsza seria akurat była zaj**ista, druga też.
Dude, fajnie się oglądało ale jak zaczniesz analizować plot, to znajdziesz w pizdu dziur (pun intended). Już teraz nie pamiętam prawie nic, ale no ej, motyw z pisaniem ulic na tyłku (nie pamiętam gdzie, ale tak sobie mówię)? Trzech ulic? I to nie jakichś kurfunderstrase niemieckich tylko English, Percy i coś.
Ta, lubię ponarzekać na seriale, że słabe, oglądając z dziewczyną absurdalnego "House'a" :dawajfajke:
-
Całościowo Prison Break jest tak naprawdę co najwyżej dobry (czwarty sezon to już całkowicie równia pochyła), ale S01 to imo zdecydowanie jedno z najlepszych osiągnięć jeśli chodzi o seriale ever. Oglądałem ten sezon już trzykrotnie, i myślę że do końca życie zobaczę go pewnie jeszcze ze dwa/trzy razy.
Zresztą bez sensu te przepychanki w tym temacie, co za różnica który z tych seriali jest słabszy a który lepszy, skoro Breaking Bad i tak zjada je wszystkie na śniadanie. :plaza:
-
Nikt się nie kłóci który serial lepszy, to i tak kwestia gustu. Breaking Bad to jeden z moich ulubionych seriali, ale końcowa ocena zależy w dużym stopniu od zakończenia całej historii.
-
What Komandos said, nikt się nie przepycha ani nie kłóci. Ot tak sobie krytykuję, zupełnie jak w pracy.
"Breaking Bad" gniecie jaja, żal że musiałem przerwać gdzieś w połowie 4 sezonu (spoiler: po tym, jak Jessie sprał Walta i rzucił "- wszystko ok? - tak... - to wypierdalaj"). Wymaga rełocza, szkoda że mi Haus gryzie czas (ale to też fajny serial).
-
Ja hausa oglądałem twardo wszystkie serie ale ostatniej już nie dałem rady. Ile można ten sam schemat wałkować? Dobrze przynajmniej, że to już koniec.
-
House był zajebisty przez pierwsze 4 sezony, potem trochę słabiej, ale imo do końca trzymał poziom (poza niektórymi wątkami/odcinkami). No i zakończenie piątego sezonu to chyba najlepsze sceny w całym serialu, w sumie to na tym mogliby skończyć i byłoby zakończenie idealne.
-
Moja lista the best seriali ever w losowej kolejności jakby to kogoś ineteresowało:)
1. Jerycho
2. Supernatural
3. Death Note
4. Suits
5. Zakazane Imperium
6. House
7. Spartacus : Bogowie Areny
8. Gra o Tron
9. Breaking Bad
10. Kompania Braci
-
House był zaj**isty przez pierwsze 4 sezony, potem trochę słabiej, ale imo do końca trzymał poziom (poza niektórymi wątkami/odcinkami). No i zakończenie piątego sezonu to chyba najlepsze sceny w całym serialu, w sumie to na tym mogliby skończyć i byłoby zakończenie idealne.
Właśnie od kiedy zaczęli odchodzić od schematu z pacjentami na rzecz robienia dramatu z House'm i jego rozterkami na pierwszym planie, od wtedy zaczęło obrywać. Do czwartego sezonu było super, potem trochę gorzej, piąty to był pierwszy taki poważny spadek, ale potem to już totalnie w dół. Ostatni, ósmy sezon, był wyraźnie na siłę.
A zakończenie najlepsze miał czwarty sezon :kappa:
-
Nie no, normalnie wysiadam z tym Dexterem, nigdy bym się nie spodziewał że po dwóch słabszych sezonach ten serial powróci na taki poziom.
Finał już za kilka dni, promo na deser - http://www.youtube.com/watch?v=F3WR_3izzMA
HYPE HYPE HYPE
-
Nie no, normalnie wysiadam z tym Dexterem, nigdy bym się nie spodziewał że po dwóch słabszych sezonach ten serial powróci na taki poziom.
Finał już za kilka dni, promo na deser - http://www.youtube.com/watch?v=F3WR_3izzMA
HYPE HYPE HYPE
Prawda, nienawidze Cie ze mi przypomniales , teraz nie bede mogl sie doczekac znowu poniedzialku :(
Noi "Surprise, Motherfucker!"
-
http://www.youtube.com/watch?v=vtgwZ-52-k4&feature=youtu.be - Hank powraca ! :plaza:
-
WHO THE FUCK WAITS TILL SEPTEMBER?! Dexter wraca już 30 czerwca. :pogchamp:
-
widzieli sherlocka holms z bbc, 6 episodow?
-
Mam wrażenie, że zmienili się scenarzyści Californication, bo tyle śmiechowych akcji w jednym odcinku z Hankiem w roli głównej to jeszcze nie było.
Ogólnie dobry początek nowego sezonu.
-
http://www.youtube.com/watch?v=6ckzE5vT0wc
Shit's gonna be hot. :swiftrage: :kreygasm: :pogchamp:
-
Nie sądziłem, że kiedyś to powiem ale...
Desperate Housewives > The X-Files w moim rankingu :kappa:
Oglądam też Downton Abbey, bardzo wciąga i polecam. Sezony są krótkie bo mają tylko 7 odcinków.
-
Jeśli ktoś ogląda Walking Dead to tutaj jest trailer 4 sezonu
http://www.youtube.com/watch?v=Dxg27QsaIEY
-
http://www.youtube.com/watch?v=yOe4_kdqsmU
:plaza:
-
2 sezon MK Legacy już w tym miesiącu !
http://www.youtube.com/watch?v=46l9Zc7DBxE&feature=player_embedded#t=0
-
Polećcie jakieś kreskówki o superbohaterach.
-
Young Justice
Avengers: Earth's Mightiest Heroes
Justice League
Spectacular Spiderman
Spiderman, Hulk, X-Men i Silver Surfer z lat 90.
X-Men Evolution
Teen Titans
Cały świat oprócz mnie jara się Batman: The Animated Series i Batman Beyond. Jakby co: Justice League można na upartego olać pierwszy sezon i obejrzeć tylko Justice League Unlimited, Hulka tylko pierwszy sezon.
A, no i temat co prawda "seriale", ale DC wypuszcza całą masę dobrych filmów Direct-to-DVD (http://en.wikipedia.org/wiki/DC_Universe_Animated_Original_Movies). Osobiście polecam Batman Year One, Dark Knight Returns, Wonder Woman i przede wszystkim Batman: Under the Red Hood.
-
Pełnometrażowe rzeczy od DC trzeba obejrzeć. Są perełki.
O superbohaterach?
Mike Tyson Mysteries ;d