Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Di

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 29
31
Polska scena / Rekrutacja do firmy QLOC S.A.
« dnia: Czerwiec 17, 2013, 09:31:13  »
Cytuj
Warszawska firma QLOC S.A., odpowiedzialna między innymi za pecetowe porty gier Super Street Fighter IV: Arcade Edition i Street Fighter X Tekken, poszukuje wielbicieli bijatyk do pracy przy testach funkcjonalnych gier na projekcie od sierpnia 2013 r.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
•   testowanie poprawnego funkcjonowania gier,
•   raportowanie napotkanych błędów za pomocą narzędzia informatycznego,
•   kontrolę jakości dostarczonych produktów.

Wymagania:
•   znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym, umożliwiającym płynną komunikację,
•   duże doświadczenie z grami komputerowymi lub konsolowymi, zwłaszcza w gatunku bijatyk,
•   wysoka komunikatywność – umiejętność jasnego i zwięzłego opisywania problemów,
•   umiejętność pracy w grupie,
•   zdolność do pracy pod presją czasu,
•   dobra znajomość pakietu MS Office,
•   ukończone 18 lat i zdana matura.

Dodatkowymi atutami będą:
•   znajomość branży gier komputerowych,
•   obycie ze sprzętem i produktami na platformy PLAYSTATION®3, Nintendo Wii oraz Xbox 360,
•   doświadczenie na podobnym stanowisku

Praca wykonywana będzie w siedzibie firmy w Warszawie. Zainteresowane osoby spełniające nasze wymagania prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego w języku angielskim na adres e-mail careers@q-loc.com. Prosimy o wpisanie w temacie imienia, nazwiska oraz koniecznie dopisku „TESTER FUNKCJONALNY”.

Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. nr 133. poz.883)". Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z kandydatami wybranymi w pierwszym etapie rekrutacji.

33
Cytuj
Miło nam poinformować, że już za nieco ponad tydzień odbędzie się turniej w najnowszą bijatykę twórców Mortal Kombat – Injustice: Gods Among Us. Impreza odbędzie się w sobotę, w Warszawie 13.04, a jej zwycięzca poleci do Paryża na wielki finał, by rywalizować z 11 najlepszymi zawodnikami z całej Europy. Polskie eliminacje turnieju zostaną rozegrane przy użyciu dostępnego od wtorku na PSN i XBLA dema gry. Każdy może już dziś rozpocząć trening!

Więcej informacji: http://www.ps3site.pl/mistrzostwa-polski-w-injustice-gods-among-us

34
Turnieje, zloty, spotkania / [TTT2] Turniej w Chełmie (26.01.2013)
« dnia: Styczeń 16, 2013, 19:28:07  »
Data: 26 stycznia 2013
Miejsce: Bar Pandemia, Plac Kupiecki 15, Chełm
Wpisowe: 10 zł

Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/400379360047009/

Informacje o organizatorach: https://www.facebook.com/pages/Pandemia/221955511211334

36
Tekken Tag Tournament 2 / Tekken Chicken - klatki w Twojej kieszeni
« dnia: Październik 25, 2012, 11:16:07  »
link do Play Store

Kto ma Androida niech łyka w ciemno :plaza:.


Jest jeszcze dużo błędów (nie tylko w FD, ale też w funkcjonalności - np. aplikacja crashuje się po wybraniu Michelle).

37
Targowisko / [S] War of the Roses - klucz do Steama
« dnia: Październik 21, 2012, 19:02:42  »
Informacje o grze: http://www.waroftherosesthegame.com/about

Cena: 50 zł

Klucz wyślę na e-mail po otrzymaniu przelewu.

38
Tekken Tag Tournament 2 / PRZENIESIONY: Korea 2013
« dnia: Październik 17, 2012, 06:04:59  »

39
Turnieje, zloty, spotkania / [TTT2] Gryf Cup vol. 7 (21.10.2012, Warszawa)
« dnia: Październik 11, 2012, 08:52:55  »
Data: 21.10.2012 (niedziela)
Miejsce: Sklep Gryf, Warszawa, ul. Nutki 1A (ok. 5 minut od stacji metro Ursynów)
Start: 13:30, zapisy od 13
Platforma: PS3
Wpisowe: 15 zł
Nagrody:
1. miejsce - kupon na zakupy w sklepie o wartości 50% sumy wpisowego + koszulka z Alisą (ta z AoT4) + breloczek TTT2
2. miejsce - kupon na zakupy w sklepie o wartości 30% sumy wpisowego + plakat We Are Tekken + breloczek TTT2
3. miejsce - kupon na zakupy w sklepie o wartości 20% sumy wpisowego + breloczek TTT2

40
Turnieje, zloty, spotkania / Turnieje na PGA - ankieta
« dnia: Październik 10, 2012, 10:01:17  »
ankieta

Głosujcie na bijatyki (TTT2, SCV, MK) i proście znajomych, żeby głosowali.

41
Turnieje, zloty, spotkania / [TTT2] Europejskie finały ESWC
« dnia: Październik 09, 2012, 19:10:55  »
Aktualna lista uczestników:

Belgia: JinTheBest
Holandia: Malekith
Włochy: Devil Kazuya (DJ & Lars)
Norwegia: Og
Francja: Gen1us
Polska: Devil
Indie: illusionist
Algieria: zox

Jeśli wiecie coś wartego uwagi o uczestnikach lub macie filmy z ich walk z TTT2, które mogłyby pomóc Devilowi w przygotowaniach do turnieju, wrzucajcie je tutaj ;).

42
Rankingi turniejowe / Tekken Tag Tournament 2 - ranking oraz regulamin
« dnia: Październik 09, 2012, 18:53:24  »
Ranking: wkrótce


Regulamin turniejowy w Tekken Tag Tournament 2:
Podstawowe informacje:
System: grupy + DE
Tryb: 2v2 (nie gramy w trybie solo)
Czas: 80 sekund
Ilość rund: do 2 lub 3 wygranych
Ilość walk: do 2 lub 3 wygranych w grupach, do 2 lub 3 wygranych w DE, do 3 wygranych we wszystkich 3 finałach
Kontrolery i przejściówki: uczestnicy są zobowiązani zabrać swoje pady/sticki razem z przejściówkami; organizatorzy nie zapewniają kontrolerów ani przejściówek
Postacie: w pierwszej walce obaj gracze wybierają dowolne postacie, natomiast w kolejnej tylko przegrany może zmienić postać
Plansze: arenę wybiera przegrany (za pierwszym razem jest ona losowana)
Ustawienia przycisków: przed walką (chyba, że obaj zawodnicy zgodzą się na ustawienie ich na początku walki; jeśli czas w trakcie turnieju nagli, można nakazać ustawianie przycisków na początku pojedynku

Faza grupowa:
Gramy systemem każdy z każdym. Nie ma remisów. Jeśli mecz zakończył się wynikiem 2:2 (double K.O. w trzeciej walce), należy rozegrać dodatkową walkę.
O kolejności zawodników w grupie decydują (w następującej kolejności):
1) liczba wygranych meczów
2) bilans małych walk: wygrane <minus> przegrane
3) (w przypadku równego bilansu) liczba wygranych małych walk
4) bezpośredni pojedynek pomiędzy graczami
5) jeśli taki sam bilans ma więcej niż 2 graczy i np. A > B, B > C i C > A, to rozpisywana jest mała tabelka, uwzględniająca wyniki tylko tych zawodników; w przypadku remisu rozgrywana jest między nimi dogrywka

Faza DE:
W tej fazie biorą udział najlepsi zawodnicy fazy grupowej (łącznie 8, 16, 32 lub 64 - zależnie od frekwencji). Po pierwszej walce w DE zawodnicy są przydzieleni do dwóch drabinek: wygranych i przegranych. Przegrana w LB (Drabinka Przegranych) oznacza odpadnięcie z turnieju. Z kolei po przegranej w WB (Drabinka Wygranych) gracz zostaje przeniesiony wo LB.
Zwycięzca finału WB awansuje do wielkiego finału, zaś przegrany do finału LB, którego zwycięzca również awansuje do wielkiego finału - musi on jednak wygrać dwukrotnie do pięciu (po pięciu wygranych przez zwycięzcę finału LB walkach wynik meczu powraca do stanu 0:0).

Dodatkowe informacje:
- programowanie kontrolerów (makro) jest zabronione
- kontrolera bezprzewodowego można używać wyłącznie z kablem USB po wyjęciu baterii; po zakończonej walce należy niezwłocznie wyłączyć go (chyba że uczestnik będzie rozgrywał kolejną walkę na tej samej konsoli); za złamanie tej zasady grozi wymazanie wyniku poprzedniej walki i wpisanie rezultatu 2:0 lub 3:0 (zależnie od fazy) na korzyść przeciwnika
- nieuzasadniona pauza w trakcie gry = utrata rundy (chyba, że przeciwnik zgodzi się, by nie było owej utraty rundy)
- w przypadku braku porozumienia w sprawie strony, decyduje rzut monetą
- zawodnicy nie mogą rozpraszać siebie nawzajem; naruszenie tej zasady grozi utratą rundy lub walki, a w skrajnych przypadkach walkowerem
- po rozpisaniu grup zostaną wybrani liderzy, którzy będą mieli za zadanie wpisywać wyniki rozgrywanych walk; dostaną oni również zadanie losowania numeru grupy
- jeśli zawodnik nie zgłosi się po 10 minutach od głośnego 3-krotnego wyczytania jego nicku, automatycznie przegrywa
- walki muszą zostać rozegrane do końca (nie ma rzucania monetą)
- należy pamiętać o grze fair-play; podanie ręki przed walką i po jej zakończeniu oraz podziękowanie za grę pomaga utrzymaniu miłej atmosfery
- organizator ma prawo do decyzji o zmniejszeniu ilości walk potrzebnych do wygrania pojedynku na danym szczeblu rozgrywek, jednak decyzja ta musi mieć swoje uzasadnienie

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 29